تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۴۲
کد خبر : 66174

تاریخ رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ رسما تایید شد؛ ۹ فوریه منتظر خانواده گلکسی S22 باشید

تاریخ رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ رسما تایید شد؛ ۹ فوریه منتظر خانواده گلکسی S22 باشید

تاریخ رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ رسما تایید شد؛ ۹ فوریه منتظر خانواده گلکسی S22 باشید سامسونگ سرانجام تاریخ رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ را تأیید کرد. سامسونگ در Unpacked 2022 از گوشی های پرچمدار س..

تاریخ رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ رسما تایید شد؛ ۹ فوریه منتظر خانواده گلکسی S22 باشید

سامسونگ سرانجام تاریخ رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ را تأیید کرد. سامسونگ در Unpacked 2022 از گوشی های پرچمدار سری گلکسی S22 رونمایی خواهد کرد.

سامسونگ ماه آینده میلادی از گوشی‌های پرچمدار جدید خودش رونمایی خواهد کرد. مدت‌ها بود که شایعه شده بود این رویداد قرار است ۹ فوریه برگزار شود؛ تا شب گذشته سامسونگ سرانجام تاریخ برگزاری رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ را تأیید کرد.

سامسونگ در یک تیزر تبلیغاتی کوتاه که در وب‌سایتش منتشر کرده می‌گوید که باید منتظر »قابل توجه‌ترین سری S که تاکنون ساخته شده» باشید که احتمالاً غیرمستقیم به اسلات مخصوص قلم S Pen در داخل گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا اشاره می‌کند.

این رویداد به صورت آنلاین از طریق وب‌سایت سامسونگ نیز پخش خواهد شد تا علاقه‌مندان غول کره‌ای بتوانند بیشتر با محصولات جدید سری S آشنا شوند.

سامسونگ همچنین یک کلیپ ویدیویی را در صفحه یوتیوب خود منتشر کرده که در آن از شعارهای «شب را بشکن« و »قوانین شب را زیر پا بگذار« استفاده کرده است. این شعارها می‌تواند به عملکرد پیشرفته عکاسی شبانه گوشی‌های سری S سامسونگ اشاره داشته باشد.

هیچ صحبتی در خصوص معرفی دیگر محصولات سامسونگ در رویداد Unpacked 2022 به میان نیامده است؛ ولی ما تصور می‌کنیم تبلت‌های سری گلکسی تب S8 هم همزمان با گوشی‌های سری گلکسی S22 معرفی شوند. این خاواده دارای سه عضو است که شامل نسخه اصلی اس ۸، نسخه بزرگ‌تر اس ۸ پلاس و نسخه بزرگ‌تر و قدرتمندتر اس ۸ اولترا می‌شود.

منبع :gsmarenaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.