تاریخ انتشار : شنبه ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
کد خبر : 70331

تاریخ رونمایی سری میت ۵۰ هواوی سرانجام مشخص شد

تاریخ رونمایی سری میت ۵۰ هواوی سرانجام مشخص شد

تاریخ رونمایی سری میت ۵۰ هواوی سرانجام مشخص شداطلاعات جدید به تاریخ رونمایی سری میت ۵۰ هواوی اشاره دارند. نسلی که فاقد نسخه‌های اضافه پرو پلاس و RS Porsche است!
غول چینی دنیای گوشی‌های هوشمند، هواوی، ..

تاریخ رونمایی سری میت ۵۰ هواوی سرانجام مشخص شد

اطلاعات جدید به تاریخ رونمایی سری میت ۵۰ هواوی اشاره دارند. نسلی که فاقد نسخه‌های اضافه پرو پلاس و RS Porsche است!

غول چینی دنیای گوشی‌های هوشمند، هواوی، در حال سپری کردن روزهای سختی است. چراکه ایالات متحده امریکا ادعا می‌کند که این کمپانی با دولت چین در ارتباط است و از این رو، تحریم‌هایی فلج کننده را بر این کمپانی تحمیل کرده است. به گفته هواوی، این تحریم‌ها باعث شد که این کمپانی رقابت در بازار گوشی‌های هوشمند را رها کرده و تنها سعی در بقا داشته باشد. البته این تحریم‌ها هنوز باعث توقف کامل فعالیت‌های هواوی نشده است و تاریخ رونمایی سری میت ۵۰ هواوی که قرار بود سال گذشته روانه بازار شود، امروز در رسانه‌ها اعلام شد.

علیرغم اینکه انتظارات از خانواده Mate 50 بسیار بالاست، اما تاخیر ایجاد شده در عرضه آن باعث ناامیدی‌های فراوانی شد. با این وجود، منابع متعدد به عرضه این محصول در نیمه سال ۲۰۲۲ اشاره دارند.

تاریخ احتمالی رونمایی سری میت ۵۰ هواوی

چند روز پیش، منابعی در چین، ماه جولای را به عنوان تاریخ رونمایی از خانواده میت ۵۰ اعلام کردند. در رویداد رونمایی از این گوشی، نسخه‌های استاندارد و پرو از آن معرفی خواهند شد. با این حال، در خصوص رونمایی از نسخه‌های پرو پلاس و آر اس پورشه، هنوز اطلاعاتی در دست نیست.

احتمال عدم حضور نسخه‌های پرو پلاس و RS Porsche در سری میت ۵۰

تاریخ رونمایی سری میت 50 هواوی

برخی منابع دیگر همچنین ادعا می‌کنند که احتمالا هواوی سری میت ۵۰ خود را بدون نسخه‌های پرو پلاس و RS Porsche روانه بازار می‌کند. با این حال احتمال معرفی نسخه Collector’s Edition از این سری منتفی نیست. از سوی دیگر، در خصوص پشتیبانی خانواده Mate 50 از ۵G نیز خبری در دست نیست و این احتمال وجود دارد که این محصولات همچنان با پشتیبانی از ۴G رونمایی شوند.

مشخصات فنی خانواده Mate 50

سری میت ۵۰ هواوی طبیعتا دوربین قدرتمندتری نسبت به خانواده پی ۵۰ خواهند داشت. بد نیست بدانید که سری گوشی‌های P50، عملکرد بسیار قدرتمندی در بخش دوربین دارند و برای ماه‌ها در صدر لیست دگزومارک ایستادند. بنابراین، سری Mate 50 احتمالا با دوربینی بسیار کارآمد معرفی خواهد شد.

پیش از این، یکی از بلاگرهای حوزه تکنولوژی در چین ادعا کرده بود که گوشی تاشوی هواوی میت ایکس ۳ پیش از رونمایی خانواده میت ۵۰ معرفی خواهد شد.‌ مدل مهندسی این گوشی از تراشه‌های K9000 و SM8425 استفاده می‌کند. این مدل‌ها به ترتیب مربوط به تراشه‌های کایرین ۹۰۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ ۴G هستند.

تاریخ رونمایی سری میت 50 هواوی

در گجت نیوز بخوانید: هواوی میت ۵۰ در دو نسخه با پردازنده‌های کایرین و اسنپدراگون عرضه می‌شود

انتظار می‌رود خانواده Mate 50 به عنوان پرچمدار گوشی‌های هوشمند هواوی در سال ۲۰۲۲ از سیستم عامل هارمونی استفاده کنند. پیش از این اعلام شده بود که نسخه سوم از سیستم عامل هارمونی در ماه جولای به طور رسمی معرفی خواهد شد. این زمان با تاریخ رونمایی سری میت ۵۰ هواوی هم خوانی دارد.‌

رندرهای موجود از خانواده Mate 50 هواوی به طراحی پریمیوم این محصول اشاره دارند.

منبع :gizchinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.