تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۴:۱۴
کد خبر : 62591

تاریخ رونمایی از گوشی تاشو هواوی Mate V مشخص شد؛ رقیب گلکسی Z فلیپ سامسونگ

تاریخ رونمایی از گوشی تاشو هواوی Mate V مشخص شد؛ رقیب گلکسی Z فلیپ سامسونگ

تاریخ رونمایی از گوشی تاشو هواوی Mate V مشخص شد؛ رقیب گلکسی Z فلیپ سامسونگتاریخ معرفی گوشی منعطف جدید هواوی مشخص شده است. گوشی تاشو هواوی Mate V قرار است همچون رقیبی برای گلکسی زد فلیپ سامسونگ باشد.
چ..

تاریخ رونمایی از گوشی تاشو هواوی Mate V مشخص شد؛ رقیب گلکسی Z فلیپ سامسونگ

تاریخ معرفی گوشی منعطف جدید هواوی مشخص شده است. گوشی تاشو هواوی Mate V قرار است همچون رقیبی برای گلکسی زد فلیپ سامسونگ باشد.

چند وقتی است که شایعات مربوط به گوشی تاشو صدفی شنیده می‌شود؛ اما تا به این لحظه چیز زیادی درباره آن به جز مجهز شدن به یک لولا با طراحی جدید نمی‌دانستیم؛ حالا اطلاعات جدیدی درباره گوشی تاشو هواوی Mate V همچون تاریخ معرفی و استفاده از یک لوله خاص برای گرمازدایی در آن منتشر شده است.

گوشی تاشو هواوی Mate V

البته مورد آخر هنوز به صورت کامل تایید نشده است؛ زیرا این شایعه بر اساس پتنتی است که در سال ۲۰۲۰ ثبت شده و ممکن است این پتنت اصلا برای میت وی نباشد. هرچند که زمان‌ ثبت پتنت و معرفی گوشی تاشو هواوی احتمال استفاده از آن را تقویت می‌کند. این لوله در سرتاسر دستگاه کشیده خواهد شد و نکته منحصر به فرد آن در منعطف بودنش است.

در مورد تاریخ رونمایی از هواوی Mate V نیز گفته می‌شود که باید در ۲ دی ماه منتظر آن باشیم. البته این تنها دستگاه معرفی شده از هواوی در این رویداد نخواهد بود و چند تلویزیون، لپ‌تاپ و دستبند هوشمند نیز رونمایی خواهند شد.

گوشی تاشو هواوی Mate V

پیشتر نیز یک افشاگر محصولات هواوی تصویری با یک گوشی تاشو بسته را منتشر کرده بود که در آن وعده معرفی در اوایل دی ماه داده میشد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.