تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۲۵
کد خبر : 62353

تاریخ رونمایی از سامسونگ گلکسی S22 مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ فاش شد

تاریخ رونمایی از سامسونگ گلکسی S22 مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ فاش شد

تاریخ رونمایی از سامسونگ گلکسی S22 مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ فاش شدیکی از افشاگران تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی S22 با چیپست جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را فاش کرده است. سری اس ۲۲ سامسونگ زمستان ..

تاریخ رونمایی از سامسونگ گلکسی S22 مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ فاش شد

یکی از افشاگران تاریخ رونمایی سامسونگ گلکسی S22 با چیپست جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۱ را فاش کرده است. سری اس ۲۲ سامسونگ زمستان به دست مشتریان می‌رسد.

کوالکام رسماً تا چند روز دیگر از تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رونمایی می‌کند. این تراشه در رویداد Snapdragon Summit که یکم دسامبر برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. یکی از اولین برندهایی که قرار است از این تراشه استفاده کند، کمپانی سامسونگ است. امروز یک وبلاگ‌نویس مشهور به نام IceUniverse تاریخ رونمایی از گوشی‌های سامسونگ گلکسی S22 با بهره‌گیری از تراشه جدید کوالکام را فاش کرده است.

آنطور که IceUniverse می‌گوید، سامسونگ هشتم فوریه (۱۹ بهمن) از این گوشی‌ها رونمایی خواهد کرد و درست ۱۰ روز بعد، فروش سری اس ۲۲ را آغاز می‌کند.

این بلاگر به برخی از پارامترهای دوربین گوشی‌های اس ۲۲ و اس ۲۲ پلاس هم پرداخته است. این دو گوشی به دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهند بود. این دستگاه‌ها یک سنسور تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید را هم در اختیار خواهند داشت. دوربین اصلی دارای یک سنسور ۱/۱.۵۷ اینچی CMOS است.

گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا هم به دوربین چهارگانه مجهز است که شامل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه سه سنسور دیگر ۱۰ + ۱۰ + ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود. سنسور اصلی آن که به نام HM3، اندازه بسیار بزرگ ۱/۱.۳۳ اینچی دارد، دیافراگم آن f/1.8 و اندازه پیکسل‌های آن ۰.۸ میکرومتری است.

گلکسی اس ۲۲ یکی از مورد انتظارترین پرچمداران سال آینده میلادی است. از آنجایی ما برای ملاقات با آن‌ها مشتاق هستیم که سری S22 نخستین محصولاتی هستند کهبه چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز می‌شوند. این چیپست از پردازشگر گرافیکی قدرتمند برند AMD برخوردار است. هنوز اطلاعات خیلی زیادی در این مورد وجود ندارد.

قیمت سری سامسونگ گلکسی S22

اخیراً برخی از افشاگرها قیمت این خانواده را هم لو داده‌اند. آنطور که شنیده می‌شود، نسخه اصلی اس ۲۲ با قیمت پایه ۸۴۹ دلاری عرضه می‌شود، در حالی که قیمت پایه نسخه پلاس آن ۱۰۴۹ دلار و نسخه اولترا هم ۱۲۹۹ دلار خواهد بود. منبع می‌گوید نسخه پایه دو مدل پلاس و اولترا، ۲۵۶ گیگابایت حافظه دارد.

هر سه مدل به نمایشگرهای AMOLED مجهز هستند که نرخ رفرش ارتقا یافته‌ای را ارائه می‌کنند. ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی حداکثری آن‌ها است و باتری هر سه ظرفیتی بیش از ۴،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که با حداکثر توان ۴۵ وات شارژ می‌شود.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.