تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۵:۴۷
کد خبر : 64894

تاریخ رونمایی از خانواده گلکسی S22 سامسونگ لو رفت

تاریخ رونمایی از خانواده گلکسی S22 سامسونگ لو رفت

تاریخ رونمایی از خانواده گلکسی S22 سامسونگ لو رفت زمان زیادی تا رونمایی از خانواده گلکسی S22 سامسونگ نمانده است. در همین راستا یک افشاگر تاریخ دقیق آن را فاش کرده است.
سامسونگ خودش را آماد..

تاریخ رونمایی از خانواده گلکسی S22 سامسونگ لو رفت

زمان زیادی تا رونمایی از خانواده گلکسی S22 سامسونگ نمانده است. در همین راستا یک افشاگر تاریخ دقیق آن را فاش کرده است.

سامسونگ خودش را آماده رونمایی از گوشی‌های پرچمدار خانواده گلکسی اس ۲۲ می‌کند. طی ماه‌های گذشته ما چیزهای زیادی را در خصوص این گوشی‌ها شنیده‌ایم. رندرهای فاش شده و مشخصات فنی به بیرون درز کرده همه به ما نشان می‌دهند که باید چه انتظاری از گوشی‌های پرچمدار بعدی سامسونگ داشته باشیم. اکنون گزارش جدیدی به بیرون درز کرده که در آن به تاریخ رونمایی از خانواده گلکسی S22 اشاره می‌کند.

طبق گزارش جدیدی که رسانه کره‌ای Digital Daily به نقل از یکی از مقامات رسمی سامسونگ الکترونیکس منتشر کرده، سامسونگ هشتم فوریه (۱۹ بهمن) میزبان رویداد آنلاین “Galaxy Unpacked 2022” خواهد بود. این منبع می‌گوید که شرکت تاریخ رونمایی را تأیید کرده و مشغول گفتگوی داخلی برای تاریخ ارسال دعوتنامه‌ها در انتهای ماه ژوئن است. اما در این گزارش آمده است که درست یک روز بعد از مراسم رونمایی، پیش‌فروش گوشی‌های جدید سامسونگ آغاز خواهد شد و کمتر از یک ماه بعد هم این پرچمداران به داخل قفسه فروشگاه‌ها خواهند رفت.

این دقیقاً همان تاریخی است که یک افشاگر مطرح به نام John Prosser در نوامبر سال گذشته اعلام کرده بود. این افشاگر ادعا کرده بود که رویداد آنپکد سامسونگ با رونمایی از سه گوشی گلکسی جدید در هشتم فوریه ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

گوشی‌های این خانواده طبق روال سال گذشته در سه مدل گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا عرضه خواهند شد. هر سه به چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ مجهز خواهند بود. ظاهراً طراحی دو مدل اصلی و پلاس شبیه به نسل قبل خواهد بود و به یک سنسور دوربین جدید ۵۰ مگاپیکسلی به نام GN5 مجهز می‌شوند.

در حالی که مدل اولترا بیشتر از آنکه بخواهد به عنوان نسل جدید گلکسی اس ۲۱ اولترا عرضه شود، شبیه به گوشی‌های خانواده گلکسی نوت خواهد بود. نواحی دور گوشی مستطیلی‌تر است و قلم S Pen این‌بار در داخل خود گوشی جای خواهد گرفت. این گوشی همچنین به یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین چهارگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی نیز مجهز خواهد بود.

منبع :xda-developersمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.