تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
کد خبر : 69202

تاریخ اکران فیلم بلک آدام با هنرنمایی داوین جانسون تغییر کرد

تاریخ اکران فیلم بلک آدام با هنرنمایی داوین جانسون تغییر کرد

تاریخ اکران فیلم بلک آدام با هنرنمایی داوین جانسون تغییر کردبار دیگر تاریخ اکران فیلم بلک آدام با هنرنمایی داوین جانسون، که یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال جاری است، دستخوش تغییر شد.
بر اساس گفته‌ه..

تاریخ اکران فیلم بلک آدام با هنرنمایی داوین جانسون تغییر کرد

بار دیگر تاریخ اکران فیلم بلک آدام با هنرنمایی داوین جانسون، که یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال جاری است، دستخوش تغییر شد.

بر اساس گفته‌های دواین جانسون، تاریخ اکران فیلم بلک آدام با تأخیر مواجه شده و این فیلم در اواخر ماه اکتبر سال جاری اکران خواهد شد. برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ بود که اعلام گردید جانسون قرار است هنرنمایی نقش شخصیت ضد قهرمان بلک آدام را برعهده داشته باشد و از زمان تاکنون طرفداران منتظر تماشای جانسون در این نقش هستند. انتظار می‌رود در این فیلم موردانتظار که توسط ژاومه کویت-سرا کارگردانی شده است، منشأ به وجود آمدن شخصیت بلک آدام پوشش داده شود و همچنین جامعه عدالت (Justice Society) نیز معرفی گردد. علاوه بر دواین جانسون از دیگر بازیگرانی که در فیلم بلک آدام هنرنمایی کرده‌اند می‌توان به سارا شاهی، آلدیس هاج، نوآ سنتینیو، کوئینتسا سویندل و پیرس برازنان اشاره کرد.

همچنین بخوانید:

آیا راک (دواین جانسون) نقش اول فیلم کال آف دیوتی خواهد بود؟

فیلم بلک آدام در این چند سال گذشته با چالش‌های زیادی رو به رو شد. تولید این فیلم چندین بار با تعویق مواجه گردید و اگرچه کمپانی برادران وارنر در ابتدا تاریخ اکران فیلم بلک آدام را در اواخر سال ۲۰۲۱ میلادی تأیین کرده بود، اما با این حال مجبور به تغییر در تاریخ اکران شد. سال گذشته بود که همه عوامل عزم خود را جزم کرده بودند تا فیلم هرچه زودتر برای اکران آماده شود و از تأخیرهای بیشتر جلوگیری کنند. پیش از این قرار بود که فیلم بلک آدام در ماه جولای سال جاری اکران شود، اما اکنون دیگر همچین برنامه‌ای وجود ندارد.

تاریخ اکران فیلم بلک آدام

روز گذشته دواین جانسون در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که تاریخ اکران فیلم بلک آدام به تأخیر مواجه شده است؛ وی گفت فیلم بلک آدام به جای اینکه در تابستان سال جاری اکران شود، قرار است در تاریخ ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ (۲۹ مهر ۱۴۰۱) به روی پرده‌های سینما برود. جانسون به دلیل خاصی بابت این تأخیر اشاره نکرد، اما همچنین این خبر را به اشتراک گذاشت که دیگر پروژه بر اساس کامیک‌های دی‌سی او یعنی ابر حیوانات لیگ دی‌سی (DC League of Super-Pets) به جای فیلم بلک آدام در تاریخ ۲۹ جولای ۲۰۲۲ (۷ مرداد ۱۴۰۱) اکران خواهد شد. با توجه به اینکه تاریخ اکران فیلم بلک آدام در ماه اکتبر تعیین شده است، جانسون به این موضوع اشاره کرد که این فیلم همزمان با تعطیلات مهمی همچون هالووین، روز شکرگزاری و کریسمس در سینماها اکران خواهد شد.

این خبر اگرچه برای طرفدارانی که مشتاقانه منتظر اکران فیلم بلک آدام بودند ضدحال بزرگی بود، اما چیز جدید و غافلگیرکننده‌ای نیست. تأخیر فیلم‌ها از زمان شروع همه‌گیری ویروس کرونا مکرر بوده، اما در ماه‌های اخیر نشانه‌های دلگرم‌کننده‌ای از بازگشت دوباره سینماها به دوران قبل از کرونا دیده شده است. هفته گذشته، یکی دیگر از فیلم‌های دی‌سی، بتمن ۲۰۲۲، با فروش ۱۳۴ میلیون دلاری، رتبه دوم پرفروش‌ترین افتتاحیه در دوران همه‌گیری را از آن خود کرد. هنوز مشخص نیست که تأخیر جدید در تاریخ اکران فیلم بلک آدام ربطی به ویروس کرونا دارد یا خیر، اما ممکن یکی از عوامل این تأخیر باشد؛ با این حال طرفداران می‌توانند مطمئن باشند که فیلم بلک آدام در سال ۲۰۲۲ میلادی اکران خواهد، زیرا که اکران این فیلم در سال جاری از اولویت‌های دنیای سینمایی دی‌سی به شمار می‌رود.

این تاریخ اکران جدید، یک وضعیت منحصر به فردی را برای کل دنیای سینمایی دی‌سی ایجاد می‌کند. طبق برنامه‌ریزی‌هایی که هم اکنون پا برجاست، فیلم فلش و فیلم آکوامن ۲ قرار است به ترتیب در ماه‌های نوامبر و دسامبر اکران شوند. اکنون به نظر می‌رسد تاریخ اکران یک کدام از این دو فیلم با تأخیر مواجه شود، زیرا اکران سه فیلم ابرقهرمانی پرمخاطب که تا این حد به یکدیگر نزدیک باشند، بی سابقه بوده است و احتمالاً چیزی نیست که کمپانی برادران وارنر برای فیلم‌های موردانتظار خود بخواهد. تاکنون که هیچ تغییری در تاریخ اکران دیگر فیلم‌ها اعمال نشده و در صورت انتشار هرگونه خبر، به اطلاع شما خواهیم رساند.

منبعScreenRantمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.