تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر : 67968

تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز ۴ مشخص شد

تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز ۴ مشخص شد

تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز ۴ مشخص شدشرکت «یونیورسال» تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز ۴ – Despicable Me 4 را اعلام کرد؛ برای تماشای این پویانمایی موردانتظار، باید حداقل ۲ سال دیگر منتظر بمانید..

تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز ۴ مشخص شد

شرکت «یونیورسال» تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز ۴ – Despicable Me 4 را اعلام کرد؛ برای تماشای این پویانمایی موردانتظار، باید حداقل ۲ سال دیگر منتظر بمانید.

تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز ۴ تایید شد و در کنار آن، استودیوی «ایلومینیشن» تاریخ اکران انیمیشن «مهاجرت» (Migration) را نیز اعلام کرد.

طبق اعلام یونیورسال، انیمیشن من نفرت انگیز ۴ در تاریخ «۳ ژوئیه ۲۰۲۴» (۱۳ تیر ۱۴۰۳) به اکران سینماهای جهان در می‌آید. این تاریخ کمی دور از انتظار بود و پیش‌بینی می‌شد که انیمیشن مذکور بسیار زودتر به نمایش درآید.

تاریخ اکران انیمیشن من نفرت انگیز 4

«کریس رناد» که ساخت قسمت‌های اول و دوم مجموعه را در کارنامه دارد، قسمت چهارم را در کنار «پاتریک دلاژ» کارگردانی خواهد کرد. از صداپیشگان این نسخه می‌توان به استیو کارل، کریستن ویگ، پی‌یر کافین، میرندا کازگرو و استیو کوگان اشاره کرد. نگارش فیلم‌نامه را «مایک وایت» برعهده دارد که آثاری همچون «مدرسه راک» و سریال «نیلوفر سفید» را نوشته است. من نفرت انگیز ۴ در سال ۲۰۱۷ رسما تایید شد اما توسعه‌ی آن به دلایل نامشخص تاخیر خورد.

داستان مجموعه در رابطه با «گرو»، یکی از بزرگ‌ترین خلافکاران دنیا است که به تدریج، به آدم بهتری تبدیل می‌شود. من نفرت انگیز، دو نسخه‌ی فرعی پیرامون «مینیون‌ها» هم دارد که اولی در سال ۲۰۱۵ بیش از ۱ میلیارد دلار فروخت و دومی در تاریخ «۱ ژوئیه ۲۰۲۲» (۱۰ تیر ۱۴۰۱) اکران می‌شود. ناگفته نماند که من نفرت انگیز ۳ هم موفق شده بود در گیشه، از مرز ۱ میلیارد دلار فروش عبور کند.

همچنین مطالعه کنید: بهترین انیمیشن های سال ۲۰۲۱؛ از افسون تا شیطان‌کُش

دیگر اثر جدید استودیوی ایلومینیشن که مهاجرت نام دارد، در تاریخ «۳۰ ژوئن ۲۰۲۳» (۹ تیر ۱۴۰۲) اکران می‌شود.

مهاجرت، در رابطه با خانواده‌ای از اردک‌ها است که پدرشان را راضی می‌کنند به مسافرت بروند. «بنجامین رنر» که با انیمیشن «ارنست و سلستین» نامزد اسکار شد، وظیفه‌ی ساخت مهاجرت را برعهده دارد. این انیمیشن ناآشنا، همزمان با فیلم «ایندیانا جونز ۵» روی پرده می‌رود و باید دید تا چه اندازه موفق خواهد بود.

منبعhollywoodreporterمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.