تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
کد خبر : 62146

تاریخ انتشار بازی Twelve Minutes برای PS4 و PS5 با یک تریلر مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Twelve Minutes برای PS4 و PS5 با یک تریلر مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Twelve Minutes برای PS4 و PS5 با یک تریلر مشخص شدکمپانی آناپورنا اینتراکتیو با انتشار یک تیزر کوتاه، تاریخ دقیق عرضه بازی Twelve Minutes برای کنسول‌های PS4 و PS5 مشخص را کرد.
پس از ا..

تاریخ انتشار بازی Twelve Minutes برای PS4 و PS5 با یک تریلر مشخص شد

کمپانی آناپورنا اینتراکتیو با انتشار یک تیزر کوتاه، تاریخ دقیق عرضه بازی Twelve Minutes برای کنسول‌های PS4 و PS5 مشخص را کرد.

پس از اینکه در تاریخ ۱۹ اگوست ۲۰۲۱ (۲۸ مرداد ۱۴۰۰) بازی Twelve Minutes برای ایکس‌ باکس سری ایکس و سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر گردید، قرار است به زودی برای PS4 و PS5 و نینتندو سوییچ عرضه گردد. یک تیزر کوتاه نیز توسط کمپانی ناشر یعنی «آناپورنا اینتراکتیو» (Annapurna Interactive) منتشر گردیده است که می‌توانید در زیر آن را تماشا کنید.

دانلود ویدیو

بازی Twelve Minutes داستان یک مرد، با صداپیشگی «جیمز مک‌آووی»، است که یک روز از سرکار به خانه باز می‌گردد و در شرف صرف شام با همسرش، با صداپیشگی «دیزی ریدلی»، قرار دارد؛ ناگهان یک مرد عجیب و غریب، با صداپیشگی «ویلم دفو»، سر زده آرامش آن‌ها را بهم می‌زند و ادعا می‌کند یک پلیس بوده و می‌گوید همسر آن مرد چندین سال پیش پدر خودش را به قتل رسانده است. آن مرد پس از خفگی، خودش را در یک حلقه زمانی در می‌یابد؛ جایی که وارد خانه‌اش می‌شود و به همسرش سلام می‌کند.

از اینجا به بعد بازی وارد فرآیندی می‌شود که بایستی بفهمید چگونه می‌شود این حلقه زمانی را از بین برد که می‌تواند منجر به عواقب جالبی شود. برای درک بهتر بازی می‌توانید تیزر آن را مشاهده نمایید.

تاریخ انتشاری که برای کنسول‌های PS4 و PS5 و نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است برابر با ۷ دسامبر ۲۰۲۱ (۱۶ آذر ۱۴۰۰) است.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.