تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
کد خبر : 16458

تاریخ انتشار بازی شورش در شهر ۴ مشخص شد

تاریخ انتشار بازی شورش در شهر ۴ مشخص شد

تاریخ انتشار بازی شورش در شهر ۴ مشخص شد تاریخ انتشار بازی شورش در شهر ۴ سرانجام به صورت رسمی اعلام شد. بازی Streets of Rage 4 ادامه‌ای است بر یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های کلاسیک کنسول سگا که بازیکنان قدیمی با آن خاطرات زیادی دارند.
تاریخ انتشار بازی شورش در شهر ۴ زودتر از آن چیزی است که طرفداران انتظار داشتند و کمتر از دو هفته دیگر، شاهد عرضه این بازی محبوب برای پلتفرم‌های مختلف خواهیم بود. تا پیش از این هم، شایعاتی پیرامون انتشار بازی در ماه آوریل شنیده شده بود.
تاریخ انتشار بازی شورش در شهر ۴ – Streets of Rage 4 اولین قسمت از مجموعه شورش در شهر، در سال ۱۹۹۱ برای کنسول سگا مگا درایو منتشر شد و توانست طرفداران زیادی به دست بیاورد. حالا پس از نزدیک به ۲۰ سال، شاهد عرضه قسمت دیگری از این مجموعه هستیم که به همان سبک و سیاق قدیمی ساخته شده است. ساخت قسمت چهارم بر عهده استودیوی فرانسوی دات‌ایمیو (Dotemu) بوده و قرار است در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹) منتشر شود. قیمت این بازی، ۲۴.۹۹ دلار خواهد بود که در مقایسه با آثار ۶۰ دلاری روز، مناسب به نظر می‌رسد.
این بازی دارای یک ب..

تاریخ انتشار بازی شورش در شهر ۴ مشخص شد

تاریخ انتشار بازی شورش در شهر ۴ سرانجام به صورت رسمی اعلام شد. بازی Streets of Rage 4 ادامه‌ای است بر یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های کلاسیک کنسول سگا که بازیکنان قدیمی با آن خاطرات زیادی دارند.

تاریخ انتشار بازی شورش در شهر ۴ زودتر از آن چیزی است که طرفداران انتظار داشتند و کمتر از دو هفته دیگر، شاهد عرضه این بازی محبوب برای پلتفرم‌های مختلف خواهیم بود. تا پیش از این هم، شایعاتی پیرامون انتشار بازی در ماه آوریل شنیده شده بود.

تاریخ انتشار بازی شورش در شهر ۴ – Streets of Rage 4

اولین قسمت از مجموعه شورش در شهر، در سال ۱۹۹۱ برای کنسول سگا مگا درایو منتشر شد و توانست طرفداران زیادی به دست بیاورد. حالا پس از نزدیک به ۲۰ سال، شاهد عرضه قسمت دیگری از این مجموعه هستیم که به همان سبک و سیاق قدیمی ساخته شده است. ساخت قسمت چهارم بر عهده استودیوی فرانسوی دات‌ایمیو (Dotemu) بوده و قرار است در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹) منتشر شود. قیمت این بازی، ۲۴.۹۹ دلار خواهد بود که در مقایسه با آثار ۶۰ دلاری روز، مناسب به نظر می‌رسد.

بازی شورش در شهر 4 - Streets of Rage 4

این بازی دارای یک بخش آنلاین مبارزه‌ای نیز خواهد بود که طرفداران نسخه‌های دو و سوم با آن آشنایی دارند. این بخش دارای ۸ منطقه مختلف است و شما می‌توانید به صورت انفرادی یا تیمی با دشمنان مبارزه کنید. شورش در شهر ۴ همانند نسخه‌های قبلی از سبک ساید اسکرولینگ استفاده می‌کند و شما باید موج‌های مختلفی از دشمنان مبارزه کنید. این نسخه، از مکانیک‌های گیم پلی تازه‌ای نیز بهره می‌گیرد، برای مثال با انجام یک سری حملات خاص، می‌توانید مقداری از سلامتی خود را بازگردانید. شما همچنین با جمع آوری ستاره، می‌توانید حرکات متفاوتی را بر روی دشمنان پیاده‌سازی کنید.

داستان بازی ۱۰ سال پس از اتفاقات قسمت سوم رخ می‌دهد و شاهد بازگشت شخصیت‌های اکسل، بلیز و آدام هانتر هستیم. دو شخصیت جدید به نام‌های چری (دختر آدام) و فلوید نیز به بازی اضافه شده‌اند. علاوه بر این‌ها، شخصیت‌های قسمت‌های قبلی نیز در بازی حاضر هستند که در ابتدا به آن‌ها دسترسی ندارید و باید با پیشروی در داستان و جمع آوری امتیاز، آن‌ها را باز کنید. موسیقی‌های خاطره انگیز قسمت اول و دوم نیز در این قسمت وجود خواهند داشت.

همچنین مطالعه کنید:

بهترین بازی های دو نفره آفلاین و آنلاین که باید تجربه کنید

بازی Streets of Rage 4 در تاریخ ذکر شده، برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ و همچنین رایانه‌های شخصی (بر روی پلتفرم استیم) منتشر خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.