تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کد خبر : 56507

تاریخ انتشار اندروید ۱۲ لو رفت: مهر ماه، ورق تازه‌ای از حیات اندروید

تاریخ انتشار اندروید ۱۲ لو رفت: مهر ماه، ورق تازه‌ای از حیات اندروید

تاریخ انتشار اندروید ۱۲ لو رفت: مهر ماه، ورق تازه‌ای از حیات اندرویدیکی از شرکای تجاری گوگل، تاریخ انتشار اندروید ۱۲ را فاش کرده است. آپدیت Android 12 قرار است مهر ماه برای گوشی‌های پیکسل منتشر شده و ..

تاریخ انتشار اندروید ۱۲تاریخ انتشار اندروید ۱۲ لو رفت: مهر ماه، ورق تازه‌ای از حیات اندروید

یکی از شرکای تجاری گوگل، تاریخ انتشار اندروید ۱۲ را فاش کرده است. آپدیت Android 12 قرار است مهر ماه برای گوشی‌های پیکسل منتشر شده و در اختیار دیگر گوشی‌سازها قرار بگیرد.

آپدیت بعدی سیستم عامل گوگل برای گوشی‌های هوشمند، اندروید ۱۲، در آخرین گام‌های آزمایشی خودش سیر می‌کند و به نظر می رسد مهر ماه پیش رو می‌توانیم انتظار داشته باشیم رسماً وارد بازار شود. میشل رحمان، مدیر گروه توسعه‌دهندگان XDA این‌چنین می‌گوید که گوگل به دنبال عرضه نسخه AOSP این سیستم عامل برای شرکت‌های گوشی‌ساز در ۱۲ مهر ماه است. این همان زمانی است که اندروید بعدی به عرضه عمومی می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

یک ویدیو و تصاویر جدیدی از سیستم عامل اندروید ۱۲ منتشر شد

با توجه به اینکه هر نسخه از بتا عمومی تقریباً یک ماه بعد از عرضه نسخه قبلی منتشر می‌شود، تاریخ انتشار اندروید ۱۲ منطقی به نظر می‌رسد. از آنجا که پنجمین و آخرین نسخه آزمایشی اندروید ۱۲ در تاریخ ۱۷ شهریور ماه عرضه شد، این بازی زمانی مشابه برای نسخه نهایی آن نیز دنبال خواهد شد.

متن توییتر میشل رحمان به شرح زیر است:

آپدیت پایدار اندروید ۱۲ ممکن است در ۴ اکتبر عرضه شود؛ همان زمانی که گوگل برای عرضه AOSP برنامه‌ریزی کرده است. این تاریخ عرضه توسط یک شریک لجستیک فاش شده است.

بی‌شک نسخه بعدی اندروید، بزرگ‌ترین به‌روزرسانی آن طی سالیان اخیر خواهد بود. این نسخه تفاوت عظیمی در رابط کاربری گرافیکی خودش خواهد داشت و گزینه‌های سفارشی‌سازی عمیق‌تری را به همراه یک زبان طراحی جدید به نام ‌”Material You” ارائه می‌کند. این نرم افزار جدید ویجت‌های احیا شده را ارائه می‌کند، یک گزینه تم‌بندی به آن اضافه شده که رنگ‌ها را بر مبنای رنگ‌های تصویر پس زمینه به صورت خودکار تغییر می‌دهد، حالت استفاده تک دستی به آن اضافه شده و داشبورد حریم خصوصی آن نیز بهتر از گذشته است.

تاریخ انتشار اندروید ۱۲

از ابتدا هم انتظار می‌رفت تاریخ انتشار اندروید ۱۲ مهر ماه باشد و گوشی‌های خانواده پیکسل ۶ گوگل نخستین محصولاتی در بازار باشند که نسخه جدید سیستم عامل پدر خود را دریافت می‌کنند. توجه داشته باشید این تاریخ اعلام شده فقط مختص زمانی است که گوشی‌های پیکسل ۶ گوگل و تعداد انگشت شماری از محصولات دیگر این نسخه را دریافت می‌کنند. معمولاً چند ماه پس از عرضه نسخه رسمی از سوی گوگل، دیگر گوشی‌سازها این به‌روزرسانی را در قالب یک پوسته سفارشی برای محصولاتشان ارائه می‌کنند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.