تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر : 73652

تارا اتوماتیک جدید چه تغییری نسبت به قبل کرده است؟

تارا اتوماتیک جدید چه تغییری نسبت به قبل کرده است؟

تارا اتوماتیک جدید چه تغییری نسبت به قبل کرده است؟تارا اتوماتیک جدید از مهر ۱۴۰۱ به عنوان جایگزین نسخه فعلی روانه بازار خواهد شد، اما تارا جدید چه تغییری نسبت به قبل کرده است؟
خبرها حاکی از آن است گرو..

تارا اتوماتیک جدید چه تغییری نسبت به قبل کرده است؟

تارا اتوماتیک جدید از مهر ۱۴۰۱ به عنوان جایگزین نسخه فعلی روانه بازار خواهد شد، اما تارا جدید چه تغییری نسبت به قبل کرده است؟

خبرها حاکی از آن است گروه صنعتی ایران خودرو قصد دارد نسخه جدید تارا اتوماتیک را در مهرماه سال ۱۴۰۱ به عنوان جایگزین مدل فعلی به بازار عرضه کند. همچنین تارا اتوماتیک در نسخه جدید از لحاظ فنی تغییری نخواهد کرد و با همان پیشرانه و گیربکس به دست مشتریان خواهد رسید. در ادامه با مشخصات تارا اتوماتیک جدید آشنا خواهیم شد.

مشخصات تارا اتوماتیک جدید

ایران خودرو برای نسخه جدید این سدان ملی چراغ‌های عقب متفاوتی را نسبت به نسخه فعلی در نظر گرفته و کاسه چراغ پیوسته این خودرو نیز اکنون به گرافیک جدیدی مجهز شده است. این سدان ملی در نسخه ارتقا پیدا کرده از قابلیت E-Call و تماس اضطراری SOS نیز بهره می‌برد. ایران خودرو در کنار پنل چراغ سقف و دکمه سانروف، دکمه‌های مربوط به تماس مستقیم و اضطراری را نیز نصب خواهد کرد. همچنین ایران خودرو تغییر صندلی عقب تارا و اضافه کردن زیرآرنجی عقب را نیز در دستور کار قرار داده است.

تارا اتوماتیک جدید

نسخه جدید تارا اتوماتیک در بخش فنی تغییری را تجربه نکرده و با همان موتور ۱.۶ لیتری TU5 پلاس روانه بازار خواهد شد. این پیشرانه چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ می‌تواند قدرتی برابر با ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولیدی از این پیشرانه نیز توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک ساخت DAE به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. این گیربکس از تیپ ترونیک، اسپرت و برقی نیز بهره می‌برد.

تارا اتوماتیک هم‌اکنون از امکاناتی چون ترمزهای جلو و عقب دیسکی، تهویه الکتریکی دستی، آینه‌های تاشو برقی، محدودکننده سرعت، کروز کنترل، صندلی راننده و شاگرد با تنظیم برقی، استارت دکمه‌ای، سامانه کنترل پایداری و کنترل شروع حرکت در سربالایی، شیشه‌های عقب دودی، سنسور نور و باران، نمایشگر لمسی، تریم داخلی چرم و پارچه، دوربین و سنسور پارک عقب، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، سانروف و چهار ایربگ بهره می‌برد.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.