تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹
کد خبر : 64307

تاج دیجیتالی از روی نسل بعدی اپل واچ برداشته می‌شود

تاج دیجیتالی از روی نسل بعدی اپل واچ برداشته می‌شود

تاج دیجیتالی از روی نسل بعدی اپل واچ برداشته می‌شود ظاهراً اپل می‌خواهد تاج دیجیتالی را از روی نسل بعدی اپل واچ – Apple Watch حذف کرده و یک سنسور اپتیکال لمسی با امکاناتی بیشتر را جایگزین آ..

تاج دیجیتالی از روی نسل بعدی اپل واچ برداشته می‌شود

ظاهراً اپل می‌خواهد تاج دیجیتالی را از روی نسل بعدی اپل واچ – Apple Watch حذف کرده و یک سنسور اپتیکال لمسی با امکاناتی بیشتر را جایگزین آن کند.

یکی از خاص‌ترین ویژگی‌های اپل واچ، تاچ دیجیتالی کنار آن است. علی‌رغم اینکه نام این تاج «دیجیتالی» است، ولی در واقع یک شیء فیزیکی است که نقش دکمه هوم را برای دسترسی به فهرست اپلیکیشن‌ها بازی می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند از طریق آن در منو بالا و پایین کرده و تنظیمات خاصی را اعمال کنند. این در واقع یک روش دیگری برای کاربران است تا با بدون استفاده از نمایشگر لمسی ساعت اپل با آن تعامل برقرار کنند.

اما ظاهراً اپل تصمیم گرفته آن را کنار بگذارد. با توجه به یک حق اختراع جدید که توسط وب‌سایت Patently Apple کشف شده، به نظر می‌رسد که اپل حق اختراعی از یک اپل واچ را منتشر کرده که نیازی به تاج دیجیتالی ندارد؛ به جای آن اپل از یک سنسور اپتیکال روی ساعت خودش استفاده کرده است.

نسل بعدی اپل واچ بدون تاج دیجیتالی

نسل بعدی اپل واچ بدون تاج دیجیتالی پیشرفته‌تر و مستحکم‌تر می‌شود

این سنسور همان امکانات تاج دیجیتالی را در نسل بعدی اپل واچ ارائه می‌کند؛ با این تفاوت که از طریق جسچرهای حرکتی می‌فهمد که کاربر قصد دارد چه کاری را انجام دهد. اپل در توضیحات این حق اختراع آورده است که حذف دسته فیزیکی به اپل اجازه می‌دهد فضای بیشتری را برای جای دادن سایر قطعات در اختیار داشته باشد؛، در حالی که خود ساعت نیز با توجه به کاهش قطعات متحرک، استحکام بیشتری پیدا خواهد کرد.

همچنین حدس زده می‌شود که با قرار گرفتن یک سنسور اپتیکال در زیر قاب اپل واچ، تاج دیجیتالی جدید این ساعت می‌تواند برای اندازه‌گیری ضربان قلب، نرخ تنفس، فشار خون و مواردی از این دست نیز مورد استفاده قرار بگیرد. به این‌ها باید ECG (نوار قلب) را هم اضافه کنیم که از طریق تاج دیجیتالی نسل فعلی اپل واچ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

توجه داشته باشید که این تنها یک حق اختراع است و مشخص نیست که آیا اپل آن را پیاده‌سازی کند یا خیر؛ ولی قطعاً طی سالیان آینده شاهد پیشرفت‌هایی در این زمینه خواهیم بود.

منبع :ubergizmoمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.