تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
کد خبر : 60238

تاتو رژ لب دائم چیست و چه تاثیری بر زیبایی صورت دارد؟ 

تاتو رژ لب دائم چیست و چه تاثیری بر زیبایی صورت دارد؟ 

استفاده مدام از رژ لب و خط لب شما را خسته میکند؟ پیدا کردن مارک مناسب لوازم آرایش لب با قیمت مناسب برای شما وقت گیر شده است؟ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا روشی بی نظیر را به شما معرفی کنیم.  تاتو رژ لب  دائم نمونه یک عمل زیبایی است که شامل …

استفاده مدام از رژ لب و خط لب شما را خسته میکند؟ پیدا کردن مارک مناسب لوازم آرایش لب با قیمت مناسب برای شما وقت گیر شده است؟ تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا روشی بی نظیر را به شما معرفی کنیم.

 تاتو رژ لب  دائم نمونه یک عمل زیبایی است که شامل تزریق رنگدانه ها در زیر لایه سطحی پوست لب شما است. این را می توان در چندین سبک انجام داد، از رژ لب دائمی مات، خط لب دائمی شکل دهنده و مدل های گوناگون که به زیبایی لب های شما کمک میکند همچنین می تواند لب های تیره را روشن کرده و رنگ گرم تری به آنها بدهد و حتی جای زخم های پیشین را استتارکنید.

از آنجایی که آرایش دائمی با جوهر تاتو انجام نمی شود، بلکه به وسیله رنگدانه ها  صورت میگیرد درنتیجه، تاتو رژ لب برای همیشه ماندگار نیست. رنگ نیمه دائمی لب به تدریج محو می شود و برای شاداب ماندن نیاز به ترمیم دارد .

طبق بررسی های لازم و مشاهده افراد مختلف که تاتو رژ لب انجام داده اند،این عمل زیبایی تاثیری شگفت انگیزی بر چهره شما دارد اما توجه لازم به نکات ایمنی و نحوه مراقبت های لازم بعد از تاتو رژ لب دائم بسیار مهم و ضروری است .

 

 

چه افرادی باید تاتو رژ لب انجام دهند؟

هرکسی دوست دارد رژ لب بزند اما  دردسر چند بار ترمیم آن در روز باغث می شود که برخی خانم ها رژلب نزنند. همچنین خانم هایی که می خواهند به لب های خود حجم دهند. تاتو رژ لب به اندازه تزریق ژل لب ها را برجسته نمی کند اما قطعا لب های شما را پرتر نشان می دهد.

رژ لب دائم برای لب های ناهموار نیز روشی عالی است. هر گونه نقص و ایراد در لب هارا را پنهان می کند و آن ها را متقارن تر میسازد.

تاتو رژ لب برای چه افرادی مناسب نیست ؟

در صورتی که دارای یکسری شرایط باشید، تاتو رژ لب برای شما مناسب نیست. این شرایط عبارتند از:

  • :زیر ۱۸ سال هستید
  • باردار یا شیرده هستید
  • تحت شیمی درمانی هستند
  • مبتلا به هموفیلی هستند
  • مشکلات قلبی عمده یا ضربان ساز داشته باشید
  • پیوند عضو داشته اند
  • فشار خون بالا کنترل نشده دارید
  • دیابت دارید
  • مبتلا به پسوریازیس، اگزما، روزاسه یا سایر بیماری های پوستی در آن ناحیه باشید
  • بیماری خود ایمنی دارید
  • (کم خونی دارید) که در این صورت رنگدانه ممکن است به درستی حفظ نشود
  • سابقه اسکار کلوئید یا اسکار هیپرتروفیک داشته باشید
  • سابقه تبخال داشته باشید
  • داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنید
  • آکوتان یا استروئید مصرف کنید.

 

توجه: اگر تا به حال  تبخال روی لب داشته اید، باید داروهای ضد ویروسی خاصی را در دوره منتهی به درمان تاتو رژ لب خود مصرف کنید .اینها باید توسط پزشک عمومی شما تجویز شود. متداول ترین درمان آماده سازی زوویراکس یا والترکس برای حدود ۲ هفته است. در غیر این صورت ،تاتو رژ لب باعث متورم شدن تبخال شما می شود .

تاتو رژ لب چگونه انجام میشود؟

رژ لب دائم  یک آرایش دائمی است ، به این معنی که از یک دستگاه سوزن برقی برای قرار دادن رنگدانه در پوست لب شما استفاده می شود . این روش از مراحل زیر تشکیل شده است:

مرحله ۱:  شما باید از قبل متخصصین مرکز آرایشی مورد نظرتان را ملاقات کنید تا در مورد ظاهری که مد تظر شماست صحبت کنید و آنها لب های شما را ارزیابی کنند. شما باید همه موارد لازم را به آنها بگویید و به آنها اجازه دهید تصمیم بگیرند که آیا انجام تاتو رژ لب برای شما بی خطر است یا خیر .همچنین باید یک آزمایش  انجام دهید که هرگونه حساسیت احتمالی به رنگدانه ها را نشان دهد .

مرحله ۲: در بین شکل و رنگ از تمام آرایش های دائمی، لب ها وسیع ترین طیف رنگی را دارند. شما می توانید هر رنگی را که به طور معمول دوست دارید انتخاب کنید، اما به خاطر داشته باشید که ماه ها و حتی سال ها قرار است که آن رنگ را روی لب های خود داشته باشید.

وقتی صحبت از فرم می شود ،تاتو رژ لب می تواند با انتخاب رنگ هوشمندانه لب ها را پرتر نشان دهد و حتی عدم تقارن های جزئی را اصلاح کند، اما هرگز توصیه نمی شود که خارج از لبه های لب تاتو کنید .

مرحله ۳:  متخصص  با یک بی حس کننده موضعی ناحیه را بی حس می کند. فرایند رژ لب دائم راحت نیست ، اما دردناک نخواهد بود ،پس هراس نداشته باشید.

مرحله ۴:  پس از تزریق بی حسی، فرآیند تاتو رژ لب شروع می شود .تاتوکار از یک دستگاه برقی  برای سوراخ کردن پوست لب شما در نقاط ریز متعدد و رسوب رنگدانه ها در آن استفاده می کند. رنگ باید به تدریج تزریق شود ، بنابراین این کار مقداری زمان بر است .

.مرحله ۵:  ترمیم و جلسات اضافی برای رژ لب دائم و هرگونه آرایش دائمی ، حداقل یک فرایند ۲ مرحله ای است .چندین جلسه طول می کشد تا رنگ ایجاد شود و هرچه مات تر باشد ، به جلسات بیشتری نیاز خواهید داشت. پس از هر نوبت ، لب کمی رنگدانه را رد می کند و باید دوباره پر شود. بنابراین، پس از بهبودی لب های شما، که معمولاً ۴ تا ۶ هفته طول میکشد، باید یک نوبت بعدی رزرو کنید .

متخصص برخی فرآیند را انجام می دهد و رنگ بیشتری اضافه می کند .سیستم بدن هر کس به طور متفاوتی کار می کند، بنابراین برخی از افراد به جلسات بیشتری نسبت به دیگران نیاز دارند.

طبق بررسی ها مشاهده افراد مختلف که تاتو رژ لب انجام داده اند،این آرایش دائمی تاثیری شگفت انگیزی بر چهره شما دارد اما توجه  به نکات ایمنی و نحوه مراقبت های لازم بعد از تاتو رژ لب دائم بسیار مهم و ضروری است .

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.