تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰:۰۸
کد خبر : 34474

تئاتر فجر بخش حضوری هم دارد/ معرفی آثار همه بخش‌ها در هفته جاری

تئاتر فجر بخش حضوری هم دارد/ معرفی آثار همه بخش‌ها در هفته جاری

کافه دانش: دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با بیان اینکه آثار بخش‌های مختلف این جشنواره در هفته جاری اعلام می‌شوند، خبر داد که این دوره از جشنواره بخش حضوری هم خواهد داشت. به گزارش روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ در پی اعلام وزارت فرهنگ و …

کافه دانش: دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر با بیان اینکه آثار بخش‌های مختلف این جشنواره در هفته جاری اعلام می‌شوند، خبر داد که این دوره از جشنواره بخش حضوری هم خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ در پی اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بازگشایی سالن‌های سینما و تئاتر حسین مسافر آستانه، دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر در گفتگو با ایسنا خبر داد که این جشنواره به صورت حضوری هم میزبان تماشاگران خواهد بود و آثار بخش‌های گوناگون آن در هفته جاری اعلام می‌شود.
او ادامه داد: با توجه به تغییر وضعیت تهران از نارنجی به زرد و بازگشایی سالن‌های سینما و تئاتر، جشنواره تئاتر فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با در نظر گرفتن نیمی از ظرفیت سالن‌های اجرا، میزبان مخاطبان خواهد شد.
دبیر این دوره از جشنواره تئاتر فجر یادآوری کرد: البته بخش عمده برنامه‌های جشنواره در فضای مجازی دنبال می‌شود و برای ما هم قدری سخت است که بخش حضوری را هم اضافه کنیم چراکه همه برنامه‌ریزی‌ها بر اساس شرایط و امکانات فضای مجازی انجام شده بود با این حال حضور تماشاگران در سالن‌های تئاتر، غنیمت است و حتما همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا این اتفاق رخ بدهد و به صورت فیزیکی هم پذیرای تماشاگران باشیم.
مسافر درباره انتخاب آثار بخش‌های مختلف این دوره از جشنواره نیز توضیح داد: آثار همه بخش‌ها مشخص شده و در هفته جاری اعلام خواهد شد.
او که ریاست شورای سیاستگذاری تماشاخانه ایرانشهر را بر عهده دارد و پیش‌تر اعلام کرده بود این تماشاخانه از سال ۱۴۰۰ میزبان آثار نمایشی می‌شود، از تغییر برنامه آن خبر دارد و افزود: با توجه به تغییر وضعیت تهران و بازگشایی سالن‌های سینما و تئاتر، تماشاخانه ایرانشهر هم آمادگی میزبانی گروه‌های نمایشی را دارد و در این چند روزه بررسی می‌کنیم که کدام گروه‌ها آماده اجرای نمایش‌های خود هستند تا بتدریج اجراهای خود را روی صحنه ببرند.
خبرنگار: نازنین بهادریان فرد

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.