تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
کد خبر : 15330

تأخیر در عرضه بازی کال آف دیوتی جدید به دلیل کرونا ویروس

تأخیر در عرضه بازی کال آف دیوتی جدید به دلیل کرونا ویروس

تأخیر در عرضه بازی کال آف دیوتی جدید به دلیل کرونا ویروس کرونا ویروس دنیای بازی را نیز تحت تاثیر قرار داده است و طبق شایعات اخیر، بازی کال آف دیوتی جدید (Call of Duty 2020) نیز با تاخیر عرضه خواهد شد.
با موفقیت چشمگیر بازی مدرن وارفر، طرفداران برای قسمت بعدی مجموعه Call of Duty هیجان زده بودند اما کرونا ویروس شاید باعث شود تا به همین زودی‌ شاهد انتشار نسخه جدید نباشیم.
کال آف دیوتی جدید و صنعت بازی، تحت تاثیر کرونا تا اینجا، شایعات مختلفی پیرامون بازی کال آف دیوتی سال ۲۰۲۰ منتشر شده است، اینکه از سری بلک اوپس خواهد بود و قرار است همانند مدرن وافر، یک بازگشت به عقب داشته و دوران جنگ سرد را روایت کند. اخیرا یک منبع معتبر که تا پیش از این هم جزئیات دقیقی از مجموعه کال آف دیوتی را فاش کرده بود، اعلام کرده که ساخت قسمت جدید مجموعه به دلیل شیوع کرونا ویروس با مشکلاتی مواجه شده است. طبق اعلام LongSensation، تعطیلی‌های اخیر استودیوهای اکتیویژن، باعث شده‌اند تا اوضاع برای کال آف دیوتی ۲۰۲۰ چندان ایده آل به نظر نرسد و احتمالا شاهد تاخیر در عرضه آن خواهیم بود. این منبع همچنین به این ..

تأخیر در عرضه بازی کال آف دیوتی جدید به دلیل کرونا ویروس

کرونا ویروس دنیای بازی را نیز تحت تاثیر قرار داده است و طبق شایعات اخیر، بازی کال آف دیوتی جدید (Call of Duty 2020) نیز با تاخیر عرضه خواهد شد.

با موفقیت چشمگیر بازی مدرن وارفر، طرفداران برای قسمت بعدی مجموعه Call of Duty هیجان زده بودند اما کرونا ویروس شاید باعث شود تا به همین زودی‌ شاهد انتشار نسخه جدید نباشیم.

کال آف دیوتی جدید و صنعت بازی، تحت تاثیر کرونا

تا اینجا، شایعات مختلفی پیرامون بازی کال آف دیوتی سال ۲۰۲۰ منتشر شده است، اینکه از سری بلک اوپس خواهد بود و قرار است همانند مدرن وافر، یک بازگشت به عقب داشته و دوران جنگ سرد را روایت کند. اخیرا یک منبع معتبر که تا پیش از این هم جزئیات دقیقی از مجموعه کال آف دیوتی را فاش کرده بود، اعلام کرده که ساخت قسمت جدید مجموعه به دلیل شیوع کرونا ویروس با مشکلاتی مواجه شده است. طبق اعلام LongSensation، تعطیلی‌های اخیر استودیوهای اکتیویژن، باعث شده‌اند تا اوضاع برای کال آف دیوتی ۲۰۲۰ چندان ایده آل به نظر نرسد و احتمالا شاهد تاخیر در عرضه آن خواهیم بود. این منبع همچنین به این مسئله اشاره داشته که استودیوهای زیادی اخیرا دچار مشکل شده‌اند و بازی‌های دیگری نیز وجود دارند که به ناچار با تاخیر عرضه خواهند شد. این خبر مشخصا برای طرفداران مجموعه ناراحت کننده است، خصوصا در دوره‌ای که کال آف دیوتی یک بار دیگر اوج گرفته و توانسته مخاطبان را کاملا راضی کند.

کال آف دیوتی جدید

همان طور که بالاتر هم اشاره شد، بازی کال آف دیوتی ۲۰۲۰ تنها اثری نیست که با خطر تاخیر رو به رو است و گفته می‌شود که اکثر آثار ماه آوریل نیز تا اطلاع ثانوی منتشر نخواهند شد، از جمله، آثار مورد انتظاری همچون لست آف آس ۲ (The Last of Us: Part 2) و Ghost of Tsushima.

همچنین مطالعه کنید:

نسخه بازسازی بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر ۲ در راه است

کرونا ویروس که وضعیت عادی جهان را مختل کرده است، در ادامه نیز تاثیرات بزرگی در صنعت بازی خواهد داشت و این بیماری همه گیر، تا همین جا هم، نمایشگاه‌ها و تورنومنت‌های مختلفی را لغو کرده است، از جمله مسابقات اورواچ و League of Legends. حال باید منتظر ماند و دید که نسخه جدید کال آف دیوتی در چه زمانی معرفی می‌شود و طرفداران چه زمانی فرصت تجربه آن را خواهند داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.