تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر : 71350

بی ام و X7 مدل ۲۰۲۳ با طراحی متفاوت معرفی شد

بی ام و X7 مدل ۲۰۲۳ با طراحی متفاوت معرفی شد

بی ام و X7 مدل ۲۰۲۳ با طراحی متفاوت معرفی شدبی ام و X7 مدل ۲۰۲۳ معرفی شد. این شاسی بلند آلمانی در مدل ۲۰۲۳ از لحاظ ظاهری تغییرات متعددی را تجربه کرده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا م..

بی ام و X7 مدل ۲۰۲۳ با طراحی متفاوت معرفی شد

بی ام و X7 مدل ۲۰۲۳ معرفی شد. این شاسی بلند آلمانی در مدل ۲۰۲۳ از لحاظ ظاهری تغییرات متعددی را تجربه کرده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

بی ام و X7 با قیمت بیش از ۷۵ هزار دلاری خود توانست به یکی از پرفروش‌ترین شاسی بلندهای بی ام و تبدیل شود. در همین راستا این خودروساز آلمانی به تازگی از مدل ۲۰۲۳ این شاسی بلند بزرگ پرده برداشت که نشان می‌دهد نسبت به قبل در بخش طراحی بیرونی و داخلی تغییر پیدا کرده و همچنین اکنون در مدل پایه از موتور قدرتمندی بهره می‌برد.

مشخصات بی ام و X7 مدل ۲۰۲۳

بی ام و X7 مدل 2023

بازطراحی چراغ جلو و سپر جلو به عنوان مهم‌ترین تفاوت بی ام و X7 مدل ۲۰۲۳ نسبت به نسخه‌های قبلی محسوب می‌شود. بی ام و برای این محصول از زبان طراحی جدید خود استفاده کرده و به همین دلیل در بخش جلو شاهد چراغ دو قسمتی هستیم. طراحان با نصب چراغ‌های LED در لبه کاپوت توانستند نمای جذابی را به وجود آورند. همچنین مه شکن‌ها نیز در داخل فرورفتگی سپر و نزدیک به چراغ‌های اصلی جای دارند.

بی ام و X7 مدل 2023

مدل پایه این شاسی بلند به جلوپنجره‌ای نقره‌ای رنگ مجهز شده است، اما مدل‌های آپشنال نظیر M60i از عناصر سیاه براق بهره می‌برند. همچنین داخل جلوپنجره این خودرو از نورپردازی ویژه استفاده شده است. رینگ‌های ۲۳ اینچ یکی دیگر از ویژگی‌های جدید و جالب بی ام و X7 مدل ۲۰۲۳ محسوب می‌شود که برای نخستین بار روی یکی از محصولات این خودروساز آلمانی نصب خواهند شد. البته مدل پایه این خودرو از رینگ‌های ۲۱ اینچی و مدل استاندارد M60i نیز از رینگ‌های ۲۲ اینچی بهره می‌برد.

بی ام و X7 مدل 2023

بی ام و برای ارزان‌ترین مدل این شاسی بلند جدید یک موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی توئین تورباشارژ هیبرید را در نظر گرفته است که می‌تواند قدرتی برابر با ۳۷۵ اسب بخار و گشتاور ۵۲۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. البته تغییراتی که مهندسان روی این شاسی بلند انجام دادند باعث شد تا این پیشرانه بتواند ۴۰ اسب بخار قدرت بیشتری را تولید کند. همچنین این نسخه ظرف مدت ۵.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست پیدا می‌کند.

بی ام و X7 مدل 2023

بی ام و X7 مدل ۲۰۲۳ در نسخه M60i از یک موتور هیبرید V8 با حجم ۴.۴ لیتری بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۵۲۳ اسب بخار و گشتاور ۷۵۰ نیوتن‌متر را تولید کند. این نسخه ظرف مدت ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می‌رسد.

بی ام و X7 مدل 2023

همچنین در آینده‌ای نزدیک شاهد تولید آلپینا XB7 با ظاهر جدید X7 خواهیم بود که برای این مدل یک موتور با قدرت ۶۳۰ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتن‌متر در نظر گرفته شده. همچنین این نسخه می‌تواند ظرف مدت ۴ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت این شاسی بلند بزرگ بی ام و نیز ۲۹۰ کیلومتر برساعت اعلام شده است.

بی ام و X7 مدل 2023

بی ام و X7 مدل ۲۰۲۳ در تمام نسخه‌ها از گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته و سیستم لانچ کنترل بهره می‌برد. همچنین این خودرو با آپشن‌های استانداردی چون مدیریت تعادل و گردش خودکار چرخ‌های عقب به فروش خواهد رسید. البته مشتریان می‌توانند نسل جدید سیستم‌های کمک راننده بی ام و با تنظیمات ویژه برای فرمان و فنربندی خودرو را نیز سفارش دهند.

بی ام و X7 مدل 2023

همچنین بی ام و X7 مدل ۲۰۲۳ اکنون از نسل هشتم از سیستم سرگرمی بی ام و iDrive نیز بهره می‌برد. برای این شاسی بلند نمایشگر لمسی ۱۴.۹ اینچی در وسط داشبورد در نظر گرفته شده و در مقابل راننده نیز یک نمایشگر تمام رنگی ۱۲.۳ اینچی به چشم می‌خورد.

بی ام و X7 مدل 2023

همچنین تمام نسخه‌های این شاسی بلند به گرم‌کن داخل صندلی برای ردیف جلو نیز مجهز شده‌اند. ضمن اینکه مشتریان می‌توانند برای این خودرو ماساژور و تجهیزات گرمایشی یا سرمایشی برای صندلی‌های مختلف را نیز سفارش دهند. گفتنی است بی ام و برای این خودرو از چرم گیاهی نیز استفاده کرده است.

بی ام و X7 مدل 2023

بی ام و X7 مدل ۲۰۲۳ در نسخه xDrive40i با قیمت ۸۰ هزار دلار به فروش خواهد رسید که نشان می‌دهد قیمت آن نسبت به مدل پایه سال ۲۰۲۱ حدود ۲ هزار دلار افزایش پیدا کرده است. مشتریان برای نسخه M60i این شاسی بلند نیز باید حدود ۱۰۴ هزار دلار بپردازند. ضمن اینکه آلپینا XB7 جدید نیز با قیمت حدود ۱۵۰ هزار دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبعmotor1منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.