تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۹:۲۵
کد خبر : 64559

بی ام و iX M60 معرفی شد؛ کراس اور برقی آلمانی با ۶۱۰ اسب بخار قدرت

بی ام و iX M60 معرفی شد؛ کراس اور برقی آلمانی با ۶۱۰ اسب بخار قدرت

بی ام و iX M60 معرفی شد؛ کراس اور برقی آلمانی با ۶۱۰ اسب بخار قدرت بی ام و iX M60 معرفی شد. این کراس اور فول آپشن و تمام الکتریکی از برد حرکتی ۴۵۰ کیلومتری و پیشرانه‌ای با قدرت ۶۱۰ اسب بخار..

بی ام و iX M60 معرفی شد؛ کراس اور برقی آلمانی با ۶۱۰ اسب بخار قدرت

بی ام و iX M60 معرفی شد. این کراس اور فول آپشن و تمام الکتریکی از برد حرکتی ۴۵۰ کیلومتری و پیشرانه‌ای با قدرت ۶۱۰ اسب بخار بهره می‌برد.

بی ام و مدل فول آپشن سری iX کراس اوور الکتریکی خود را در سال ۲۰۲۲ با کد M60 به بازار عرضه می‌کند. این خودرو تمام الکتریکی بوده و با قدرت ۶۱۰ اسب بخاری می‌تواند ۴۵۰ کیلومتر را بپیماید. همچنین بی ام و برای این کراس اوور باتری ۱۱۱.۵ کیلووات ساعتی را نیز در نظر گرفته است.

مشخصات بی ام و iX M60

بی ام و iX M60

پیشرانه بی ام و iX M60 علاوه بر قدرت ۶۱۰ اسب بخاری می‌تواند گشتاور ۱۱۰۰ نیوتن‌متری را به تولید برساند. همچنین این کراس اوور تمام الکتریکی ظرف مدت ۳.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت خواهد رسید. حداکثر قدرت و گشتاور نیز فقط در زمان نیاز راننده و در زمان فعال بودن حالت رانندگی اسپرت ارائه خواهد شد.

بی ام و iX M60

گفتنی است موتور این کراس اوور تمام الکتریکی در حالت عادی قدرتی برابر با ۵۳۲ اسب بخار و گشتاور ۱۰۱۵ نیوتن‌متر را به تولید می‌رساند. همچنین این خودرو نسبت به iX xDrive50 حدود ۹۴ اسب بخار قدرت و ۳۳۵ نیوتن‌متر گشتاور بیشتری بهره می‌برد. حداکثر سرعت این خودرو نیز ۲۵۰ کیلومتر برساعت اعلام شده است.

بی ام و iX M60

بی ام و برای این محصول جدید خود سیستم تعلیق بادی با قابلیت تنظیم ارتفاع را در نظر گرفته که برای رانندگی در مسیرهای خارج جاده از سایر مدل‌های iX بهتر خواهد بود. چرخ عقب بی ام و iX M60 نیز به قابلیت فرمان‌پذیری مجهز شده است. با وجود اینکه چنین امکانات برای مشتریان iX xDrive50 به شکل آپشن اضافی عرضه می‌شد، اما M60 به شکل استاندارد از آنها بهره می‌برد.

بی ام و iX M60

میان بی ام و iX M60 و iX xDrive50 از لحاظ توان پیمایش با یک بار شارژ تفاوتی چندانی وجود ندارد. هرچند میزان پیمایش برای مدل جدید حدود ۳۳ کیلومتر کاهش پیدا کرده است، اما سرعت شارژ این کراس اوور تمام الکتریکی جدید با اتصال به شارژر ۲۵۰ کیلواتی ارتقا یافته و می‌توان ظرف مدت ۳۶ دقیقه تا ۸۰ درصد باتری‌ها را شارژ کرد.

بی ام و iX M60

بی ام و برای این محصول جدید ترکیب ویژه با جزئیاتی به رنگ تیتانیوم و برنز را در نظر گرفته شده است. در واقع این خودرو با برخی رنگ‌های بدنه منحصربه‌فرد به بازار عرضه خواهد شد. نشان M و سایر نوشته‌های رو بخش عقب نیز با حالت سیاه براق با حاشیه تیتانیومی تزئین شدند. همچنین برای مشتریان امکان سفارش رینگ‌های ۲۱ یا ۲۲ اینچی نیز وجود خواهد داشت.

بی ام و iX M60

در میانه داشبورد بی ام و iX M60 نمایشگر ۱۴.۹ اینچی و در پشت فرمان نیز یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی به چشم می‌خورد. این خودرو از جدیدترین فناوری‌های ایمنی بی ام و مانند پارک خودکار، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل هوشمند با توانایی تنظیم فاصله و ترمز خودکار بهره می‌برد. از سایر امکانات این خودرو می‌توان به سیستم صوتی قدرتمند از برند ویلکینز (Wilkins)، اینترنت ۵G و شارژ بی‌سیم اشاره کرد. این کراس اوور التریکی فول آپشن با قیمت پایه ۱۰۶ هزار دلار به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

منبعmotor1منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.