تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
کد خبر : 54664

بی ام و در حال آزمایش اپلیکیشن مخصوص اپل واچ است

بی ام و در حال آزمایش اپلیکیشن مخصوص اپل واچ است

بی ام و در حال آزمایش اپلیکیشن مخصوص اپل واچ استبی ام و یکی از معدود کمپانی‌هایی است که پیشرفت در زمینه‌‌ی فناوری از اولویت‌های اصلی خودروهای آن می‌باشد. این کمپانی آلمانی مدت‌هاست که با اپل در ارتباط بوده و به‌نظر می‌رسد که این رابطه کماکان ادامه دارد. حالا این کمپانی برای ساخت اپلیکیشن اختصاصی برای ساعت‌های اپل واچ پرسشنامه‌ای را در اختیار کاربران این محصولات قرار داده تا اطلاعات مورد نظر خود را به‌دست بیاورد.
مطالب مرتبط:نمایشگر مخصوص آی درایو بی ام و معرفی شد
تصاویر خودروی BMW i4 M50 به بیرون درز پیدا کرد
قرار است که این اپلیکیشن قابلیت کنترل قفل‌ها، سیستم تهویه و بسیاری از ویژگی‌های دیگر خودرو مانند استفاده از دوربین‌های آن را در اختیار کاربران قرار دهد. در پرسشنامه‌ی بی ام و سوالاتی در مورد سلولی‌بودن و یا نبودن ساعت و همچنین مدت زمان استفاده از ساعت ارائه شده است. کاربران می‌‌توانند ۹ ویژگی احتمالی اپلیکیشن را رده‌بندی کرده و پیشنهادهای خود را به اطلاع بی ام و برسانند. علاوه بر این، بی ام و از کاربران درخواست کرده که نوع خودروی خود را مشخص کنند (برقی، هایبریدی و یا با موتور درون..

بی ام و در حال آزمایش اپلیکیشن مخصوص اپل واچ است

بی ام و یکی از معدود کمپانی‌هایی است که پیشرفت در زمینه‌‌ی فناوری از اولویت‌های اصلی خودروهای آن می‌باشد. این کمپانی آلمانی مدت‌هاست که با اپل در ارتباط بوده و به‌نظر می‌رسد که این رابطه کماکان ادامه دارد. حالا این کمپانی برای ساخت اپلیکیشن اختصاصی برای ساعت‌های اپل واچ پرسشنامه‌ای را در اختیار کاربران این محصولات قرار داده تا اطلاعات مورد نظر خود را به‌دست بیاورد.

مطالب مرتبط:

  • نمایشگر مخصوص آی درایو بی ام و معرفی شد

  • تصاویر خودروی BMW i4 M50 به بیرون درز پیدا کرد

قرار است که این اپلیکیشن قابلیت کنترل قفل‌ها، سیستم تهویه و بسیاری از ویژگی‌های دیگر خودرو مانند استفاده از دوربین‌های آن را در اختیار کاربران قرار دهد. در پرسشنامه‌ی بی ام و سوالاتی در مورد سلولی‌بودن و یا نبودن ساعت و همچنین مدت زمان استفاده از ساعت ارائه شده است. کاربران می‌‌توانند ۹ ویژگی احتمالی اپلیکیشن را رده‌بندی کرده و پیشنهادهای خود را به اطلاع بی ام و برسانند. علاوه بر این، بی ام و از کاربران درخواست کرده که نوع خودروی خود را مشخص کنند (برقی، هایبریدی و یا با موتور درون‌سوز).

بد نیست بدانید که این غول خودروسازی آلمانی در حالی مشغول به ساخت اپلیکیشن مخصوص ساعت‌های اپل واچ بوده که تنها چندماه تا عرضه‌ی خودروی تمام برقی i4 آن در اروپا باقی مانده است. قرار است که این خودرو در پاییز سال ۲۰۲۱ در اروپا و در زمان نامشخصی در سال ۲۰۲۲ در ایالات متحده آمریکا عرضه شود. اپلیکیشن اپل واچ بی ام و با تمام خودروهای برقی این شرکت هماهنگ خواهد بود.

نظر شما در مورد اپلیکیشن اپل واچ بی ام و چیست؟ آیا شرکت‌های دیگر نیز چنین اپلیکیشنی را برای خودروهای خود تولید خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

۰۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.