تاریخ انتشار : جمعه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
کد خبر : 71910

بی ام و برای کنار زدن تسلا با قدرت به میدان می‌آید

بی ام و برای کنار زدن تسلا با قدرت به میدان می‌آید

بی ام و برای کنار زدن تسلا با قدرت به میدان می‌آیدبی ام و برای کنار زدن تسلا برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است و قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ حدود ۵۰ درصد از کل فروش خود را به خودروهای الکتریکی اختصاص ده..

بی ام و برای کنار زدن تسلا با قدرت به میدان می‌آید

بی ام و برای کنار زدن تسلا برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است و قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ حدود ۵۰ درصد از کل فروش خود را به خودروهای الکتریکی اختصاص دهد.

بی ام و قصد دارد برای رقابت با تسلا تا سال ۲۰۳۰ میلادی حدود ۵۰ درصد از کل فروش خود را خودروهای الکتریکی اختصاص دهد و به همین دلیل برنامه‌های بسیار ویژه‌ای را در نظر گرفته است. در واقع این خودروساز با افزایش تولید و فروش خودروهای برقی سعی دارد به تسلط تسلا بر بازار خودروهای الکتریکی پایان دهد. گفتنی است تسلا سال قبل باعث پایان حکمرانی بی ام و در بازار خودروهای لوکس آمریکا شد و به همین دلیل بی ام و برای رقابت با تسلا عزم جدی دارد.

آمادگی بی ام و برای کنار زدن تسلا

در حقیقت بی ام و می‌خواهد فقط در سال ۲۰۲۲ آمار فروش خودروهای برقی خود در سراسر جهان را به ۲۰۰ هزار دستگاه افزایش دهد که از رشد دو برابری نسبت به سال قبل حکایت دارد. البته تسلا در سال قبل بیش از ۹۳۰ هزار دستگاه فروش را به ثبت رسانده و به احتمال زیاد فروش آن در سال ۲۰۲۲ نیز از یک میلیون دستگاه فراتر خواهد رفت، اما با این وجود مدیران بی ام و بر این باورند که می‌توانند به حکمرانی تسلا در حوزه خودروهای الکتریکی پایان دهند. در همین راستا مدیر فروش گروه بی ام و اخیرا اعلام کرد این خودروساز فروش قدرتمند و سریع خودروهای برقی را در دستور کار خود قرار داده است.

بی ام و

پیتر نوتا در ادامه گفته‌های خود تاکید کرد تسلا مدتی است که توانسته به یک نقطه فروش خاص دسترسی پیدا کند، اما برنامه‌های ما باعث پایان این حکمرانی خواهد شد. وی افزود خودروهای الکتریکی طی سال‌های قبل برای بسیاری از مشتریان تازگی داشته‌اند، اما اکنون خودروسازان متعددی به تولید خودروهای الکتریکی روی آوردند و توانستند نگاه بسیاری را به خود جلب کنند.

بی ام و برای رقابت با تسلا خود را آماده کرده و به همین دلیل قصد دارد i4 فست بک را برای رقابت با تسلا مدل ۳ و شاسی بلند iX را برای رقابت با تسلا مدل X به بازار عرضه کند. مدیر فروش گروه بی ام و در همین خصوص عنوان کرد i4 فست بک یک خودرو الکتریکی همه چیز تمام بوده و می‌تواند به خوبی به نیازهای مشتریان پاسخ دهد. بی ام و پیش فروش این خودروها را به شکل کامل انجام داده و نمایندگی‌های بی ام و در آمریکا نیز توانستند صدها پیش سفارش برای این دو خودرو دریافت کنند.

بی ام و

بی ام و علاوه بر خودروهای الکتریکی i4 و iX، سه خودرو الکتریکی جدید سدان پرچمدار i7، سدان i5 و مینی کانتری من را نیز طی ۲ سال آینده روانه بازار خواهد کرد. اولیور زیپس، مدیرعامل بی ام و نیز عنوان کرد مشتریان به خرید خودروهای الکتریکی تمایل دارند و ما با عرضه محصولاتی بر اساس سلیقه آنها می‌توانیم آمار فروش بالایی را به خود اختصاص دهیم. وی افزود استقبال مشتریان از iX و i4 به خوبی نشان می‌دهد که ما در مسیر درستی قرار داریم.

گفتنی است بی ام و برای رقابت با تسلا به خصوص در بازار آمریکا کار بسیار دشواری را در پیش خواهد داشت؛ چرا که بی ام و در دو ماه نخست سال ۲۰۲۲ توانست فقط ۴ هزار ۲۱۰ دستگاه خودرو درون‌سوز و برقی را در آمریکا بفروشد، در حالی که آمار فروش تسلا در این دو ماه فراتر از ۷۱ هزار و ۲۵۰ دستگاه رفته است.

منبعinsideevsمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.