تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر : 59292

بی ام و آی ایکس ۲۰۲۲ معرفی شد؛ نسل جدید شاسی بلند جذاب آلمانی+عکس و مشخصات

بی ام و آی ایکس ۲۰۲۲ معرفی شد؛ نسل جدید شاسی بلند جذاب آلمانی+عکس و مشخصات

بی ام و آی ایکس ۲۰۲۲ معرفی شد؛ نسل جدید شاسی بلند جذاب آلمانی+عکس و مشخصاتبی ام و آی ایکس ۲۰۲۲ توسط کمپانی بی ام و رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسل جدید شاسی بلند جذاب آلمانی آشنا می شویم…

بی ام وی آی ایکس 2022بی ام و آی ایکس ۲۰۲۲ معرفی شد؛ نسل جدید شاسی بلند جذاب آلمانی+عکس و مشخصات

بی ام و آی ایکس ۲۰۲۲ توسط کمپانی بی ام و رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسل جدید شاسی بلند جذاب آلمانی آشنا می شویم.

کمپانی بی ام و به تازگی از کراس اوور آی ایکس ۲۰۲۲ رونمایی کرده است. این کمپانی آلمانی قصد دارد که شاسی بلند آی ایکس ۲۰۲۲ را با حداقل قیمت ۸۳ هزار دلار روانه بازار ایالات متحده آمریکا کند. بی ام و این اتومبیل را روی یک پلتفرم جدید طراحی کرده است و برای اسپرت‌تر شدن آن رینگ‌های ۲۲ اینچی را برای این اتومبیل در نظر گرفته است. چراغ‌های عقب این خودرو طراحی بسیار نازکی دارند به نحوی که تاکنون چراغ عقب هیچ یک از محصولات این شرکت آلمانی تا این حد نازک نبوده است.

داخل کابین جدیدترین کراس اوور بی ام و نیز با تحولات بسیار زیادی همراه شده است. این کراس اوور دارای یک صفحه کیلومتر ۱۲.۳ اینچی دیجیتالی است که به یک نمایشگر ۱۴.۹ اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی متصل شده است. لازم به ذکر است که هر دو نمایشگر این خودرو حالت خمیده دارند. علاوه بر این شرکت بی ام و دکمه‌های تنظیمی و همچنین تعویض کننده دنده این اتومبیل را بسیار جذاب و به‌روز طراحی کرده است. اجزای کابین این خودرو با رنگ کروم تزیین شده‌اند که چهره لوکس‌تری را به ارمغان آورده است.

مشخصات بی ام و آی ایکس ۲۰۲۲

بی ام و آی ایکس 2022

بی ام و صندلی‌های این کراس اوور را با ترکیبی از چرم مصنوعی، چرم، پارچه و مایکروفایبر پوشانده است که چهره متفاوت‌تری را به بی ام و آی ایکس ۲۰۲۲ داده‌اند. سیستم صوتی در نظر گرفته شده برای این اتومبیل از برند باورز اند ویلیکنز است که از فناوری ۵ جی، سیستم ناوبری منطبق بر واقعیت مجازی، اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند.

بی ام و آی ایکس ۲۰۲۲ به دو پیشرانه مجهز شده است که به لطف آن‌ها می‌تواند قدرت ۵۱۶ اسب بخار را به همراه گشتاور ۵۶۴ نیوتن‌متر به تولید برساند. وظیفه انتقال قدرت این موتورها به چرخ‌های جلو بر عهده یک گیربکس تک سرعته اتوماتیک است. این شاسی بلند از سامانه تمام چرخ محرک بهره می‌برد. طبق گفته کمپانی آلمانی بی ام و، شتاب صفر تا صد جدیدترین کراس اوور بی ام و در کمتر از ۵ ثانیه رقم می‌خورد.

باتری‌ ۱۱۱.۵ کیلوواتی انرژی مورد نیاز پیشرانه‌های این خودرو را تأمین می‌کند که فول شدن شارژ آن نیازمند ۱۱ ساعت زمان است. این خودرو ۲۵۸۵ کیلوگرم وزن دارد و طبق گفته بی ام و، برد حرکتی آن ۴۸۲ کیلومتر است.

بی ام و آی ایکس 2022
بی ام و آی ایکس 2022
بی ام و آی ایکس 2022
بی ام و آی ایکس 2022
بی ام و آی ایکس 2022
بی ام و آی ایکس 2022

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.