تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۴۳
کد خبر : 59256

بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب – Squid Game

بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب – Squid Game

بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب – Squid Gameدر این مطلب به معرفی بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب – Squid Game پرداخته‌ایم و همچنین می‌توانید با شخصیت‌های این مجموعه‌ی محبوب آشنایی بیشتری پیدا کنید..

بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکببیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب – Squid Game

در این مطلب به معرفی بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب – Squid Game پرداخته‌ایم و همچنین می‌توانید با شخصیت‌های این مجموعه‌ی محبوب آشنایی بیشتری پیدا کنید.

برای کسانی که در جستجوی بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب هستند، در ادامه می‌توانید هر آنچه که می‌خواهید را پیدا کنید.

سریال Squid Game چند هفته‌ی قبل از سرویس نتفلیکس منتشر شد و حالا به یک پدیده‌ی جهانی تبدیل شده که تقریبا همه نام‌اش را شنیده‌اند و در رابطه با آن صحبت می‌کنند.

داستان در رابطه با گروهی متشکل از ۴۵۶ نفر است که به دلیل مشکلات شخصی یا مالی، حاضر شده‌اند تا در یک بازی کودکانه شرکت کنند. کسی که در این‌ بازی‌های کودکانه اول شود، ۳۸.۶ میلیون دلار به خانه می‌برد اما کسی که ببازد، کشته خواهد شد. این سریال که از فیلم‌ها و سریال‌های مشهور سبک بقاء الهام گرفته و یادآور فیلم ژاپنی بتل رویال (Battle Royale) است، توانسته سرگرم کننده ظاهر شود و طرفداران زیادی بدست بیاورد.

بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب

تیم بازیگری سریال نیز مورد تحسین قرار گرفته و احتمالا بسیاری از این چهره‌ها را در آینده‌ی نزدیک، در آثار شاخصی مشاهده خواهیم کرد. اگر می‌خواهید از بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب مطلع شوید و شخصیت‌های اصلی را بشناسید، با ما همراه باشید.

لی جونگ جه (Lee Jung-jae) در نقش سونگ گی-هون

بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب

این بازیگر اهل کره جنوبی، کار خود را به عنوان یک مدل لباس آغاز کرد اما به دلیل کاریزما و چهره‌ای که داشت، به تدریج وارد دنیای فیلم و سریال شد. او در آثار متعددی ظاهر شده که از محبوب‌ترین‌شان می‌توان به چهره‌خوان (The Face Reader)، آخرین شاهد (The Last Witness)، طوفان (Typhoon)، از شر شیطان نجاتمان ده (Deliver Us from Evil) و عملیات کرومیت (Operation Chromite) اشاره کرد.

جونگ جه در سریال بازی مرکب، نقش سونگ گی-هون را بازی می‌کند، یک مرد قمارباز که از همسرش طلاق گرفته و حالا به دلیل مشکلات مالی، نمی‌تواند حضانت دخترش را بدست بیاورد. او همراه با مادرش زندگی می‌کند و در ادامه متوجه می‌شود که وی به دیابت مبتلا شده و نیاز به عمل دارد. هنگامی که سونگ از یک بازی مخفی و جایزه‌ی بزرگ‌اش باخبر می‌شود، تصمیم می‌گیرد در آن شرکت کند تا با پیروزی بتواند علاوه بر پرداخت بدهکاری‌ها، خرج عمل مادرش را نیز بدهد.

پارک هه-سو (Park Hae-soo) در نقش چو سانگ-وو

بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب

پارک هه-سو کارنامه‌ی هنری خود را با تئاترهای موزیکال آغاز کرد و در سال ۲۰۱۷، با سریال دفترچه‌ زندان (Prison Playbook) در کانون توجه قرار گرفت و نامزد جایزه‌ی بهترین بازیگر نوظهور از جوایز سئول هم شد. هه-سو در اقتباس کره‌ای سریال پرطرفدار خانه کاغذی (Money Heist) نیز نقش آفرینی کرده و اخیرا سریال کایمرا (Chimera) با بازی او از شبکه کره‌ای او سی ان (OCN) پخش شده است.

پارک هه-سو نقش چو سانگ-وو را در سریال Squid Game ایفا می‌کند. مردی بااستعداد و باهوش که در دوران کودکی، فقر را تجربه کرده (و از دوستان سونگ گی-هون به حساب می‌آید) اما با پشتکار، از دانشگاه ملی سئول فارغ التحصیل می‌شود و به عنوان رئیس یک تیم سرمایه‌گذاری فعالیت می‌کند. متاسفانه، او از مشتریان‌اش پول دزدیده و تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است، به همین دلیل همراه با سونگ گی-هون وارد مسابقه می‌شود.

هویون جونگ (HoYeon Jung) در نقش کانگ سه-بیوک

بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب

بازی مرکب، اولین نقش آفرینی هویون جونگ در دنیای فیلم و سریال است. او با برنامه‌ی مدل برتر بعدی کره (Korea’s Next Top Model) به شهرت رسید و به عنوان مدل با برندهای بزرگی همچون شنل (Chanel) و لویی ویتون (Louis Vuitton) همکاری داشته است.

هویون جونگ نقش کانگ سه-بیوک را بازی می‌کند، یک فراری از کره‌ شمالی که در مسابقه شرکت کرده تا با بدست آوردن پول، بتواند دیگر اعضای خانواده‌اش را از کره شمالی خارج کند و همچنین، برادر کوچک‌اش که در یتیم‌خانه‌ای در سئول قرار دارد را از آنجا بیرون بیاورد. او در استفاده از چاقو، کارکشته است و یک جیب‌بر حرفه‌ای محسوب می‌شود که این مهارت‌ها در مسابقات می‌توانند به او کمک کنند.

انوپام تریپاتی (Anupam Tripathi) در نقش علی عبدل

بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب

انوپام تریپاتی یک بازیگر هندی است که از معدود چهره‌های غیرکره‌ای سریال هم هست. تریپاتی همانند هویون جونگ، اولین بار است که یک نقش مهم را ایفا می‌کند، اگرچه در فیلم‌های رفتگرهای فضایی (Space Sweepers) و قصیده‌ای برای پدرم (Ode To My Father) حضور کوتاهی داشته است.

انوپام تریپاتی نقش علی عبدل را بازی می‌کند، یک کارگر مهاجر که از پاکستان آمده و به دلیل یک حادثه در کارخانه، تعدادی از انگشتان خود را از دست می‌دهد. او که برای این اتفاق، هیچ غرامتی دریافت نکرده، وارد مسابقه می‌شود تا بتواند پول لازم برای مراقبت از همسر، فرزند و دیگر اعضای خانواده‌اش در پاکستان را بدست بیاورد.

اوه یونگ-سو (Oh Young-soo) در نقش اوه ایل-نام

بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب

یونگ-سو را دنبال‌کنندگان جدی‌تر سینما با فیلم بهار، تابستان، پاییز، زمستان… و بهار (Summer, Fall, Winter… and Spring) می‌شناسند که از آثار شاخص سینمای کره جنوبی به حساب می‌آید. او در فیلم یک راهب کوچک (A Little Monk) نیز نقش یک راهب را بازی کرده است.

اوه یونگ-سو نقش اوه ایل-نام را در سریال Squid Game بازی می‌کند، قدیمی‌ترین بازیکن مسابقه که شماره ۰۰۱ است. او پس از اینکه متوجه می‌شود مبتلا به تومور مغزی شده و قرار نیست برای مدتی طولانی زنده بماند، وارد این مسابقه می‌شود. او در ادامه به یکی از دوستان نزدیک سونگ گی-هون تبدیل می‌شود. علاوه بر این‌ها، فراموش نکنید که برخلاف ظاهر پیرش، اوه ایل-نام آنقدرها هم ناتوان نیست.

هو سونگ-ته (Heo Sung-tae) در نقش جانگ دوک-سو

بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب

هو سونگ-ته با نقش‌های منفی غریبه نیست و بیشتر با نقش یک تاجر بی‌رحم در سریال فراتر از شیطان (Beyond Evil) شناخته می‌شود. او در سال ۲۰۱۶ با فیلم عصر سایه‌ها (The Age of Shadows) به شهرت رسید و در سریال پسران راکتی (Racket Boys) و فیلم دژ (The Fortress) حضور داشته است.

هو سونگ-ته نقش جانگ دوک-سو را بازی می‌کند، یک گنگستر سئولی که به دلیل قماربازی، بدهکاری‌های زیادی بالا آورده و برای اینکه توسط رئیس یک گروه تبهکاری کشته نشود، به مسابقه قدم گذاشته است. جانگ دوک-سو با کسی شوخی ندارد و باید در برخورد او، محتاط بود.

کیم جو-ریونگ (Kim Joo-ryung) در نقش هان می-نیو

بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب

طرفداران آثار کره‌ای، کیم جو-ریونگ را با سریال‌هایی همچون باد و ابر و باران (Kingmaker: The Change of Destiny) و وقتی عشق من شکوفا می‌شود (When My Love Blooms) می‌شناسند. او در فیلم‌های شب بی‌خوابی (Sleepless Night) و سریال آقای آفتاب (Mr Sunshine) نیز به ایفای نقش پرداخته است.

کیم جو-ریونگ نقش هان می-نیو را بازی می‌کند که یکی از شخصیت‌های مرموز سریال در نظر گرفته می‌شود. جزئیات چندانی از زندگی او در دست نیست اما می‌دانیم که فقیر و صاحب یک فرزند است و به هر قیمتی که شده، می‌خواهد در مسابقات به پیروزی برسد.

وی ها-جون (Wi Ha-joon) در نقش هوانگ جون-هو

بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب

وی ها-جون یکی از بازیگران سرشناس سریال است که در آثار کره‌ای متعددی به ایفای نقش پرداخته‌است. از فیلم‌ها و سریال‌های برجسته‌ی او می‌توان به گانجیام: تیمارستان تسخیر شده (Gonjiam: Haunted Asylum)، نیمه شب (Midnight)، ماجرایی زیر باران (Something in the Rain)، عشق یک کتاب پاداش است (Romance Is a Bonus Book) و دوباره هجده سالگی (۱۸ Again) اشاره کرد. وی ها-جون تاکنون نامزد چنین جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد نیز شده است.

ها-جون نقش هوانگ جون-هو را بازی می‌کند، یک افسر پلیس سئول که گمشدن برادرش را با مسابقه‌ مرتبط می‌داند. پس از ملاقات با سونگ گی-هون، جون-هو در قالب یک نگهبان و به صورت مخفیانه وارد مسابقات می‌شود.

لی یو-می (Lee Yoo-mi) در نقش جی‌-یونگ

بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب

لی یو-می اگر چه نزدیک به یک دهه است که در سینمای کره حضور دارد اما مدت کوتاهی است که مورد توجه قرار گرفته و مدتی قبل برای فیلم مسائل بزرگسالان جوان (Young Adult Matters)، نامزد بهترین بازیگر زن جدید از جوایز بیول فیلم (Buil Film Awards) شد. یو‌-می در سریال‌ها و فیلم‌هایی همچون ۳۶۵: سال را تکرار کن (۳۶۵: Repeat of the Year)، گروگان: سلبریتی گمشده (Hostage: Missing Celebrity) و دکتر جان (Doctor John) حضور یافته است.

لی یو-می در سریال اسکوئید گیم، نقش جی‌-یونگ را بازی می‌کند، بازیکن شماره‌ی ۲۴۰ که نیاز زیادی به پول دارد. او که با کانگ سه-بیوک، رابطه‌ی نامتعارفی را آغاز کرده، برای به قتل رساندن پدر متجاوزش، مدتی را زندانی بوده است.

لی بیونگ-هون (Lee Byung-hun) در نقش فرانت من

بیوگرافی بازیگران سریال بازی مرکب

چهره‌ی زیرماسک، بدون شک مشهور‌ترین بازیگر سریال است و اگر سینمای آمریکا را دنبال می‌کنید، احتمالا او را رویت کرده‌اید. لی بیونگ-هون یکی از بزرگ‌ترین بازیگران کره جنوبی است که در یکی از آثار درخشان سینمای این کشور، من شیطان را دیدم (I Saw the Devil) نقش اصلی را ایفا کرده و فیلم‌های زندگی تلخ و شیرین (A Bittersweet Life) و خوب، بد، عجیب (The Good, the Bad, the Weird) را در کارنامه دارد.

بیونگ-هون در آثار هالیوودی همچون هفت دلاور (The Magnificent Seven)، سوءرفتار (Misconduct)، نابودگر: جنسیس (Terminator Genisys)، قرمز ۲ (Red 2) و جی. آی. جو: تلافی (G.I. Joe: Retaliation) حضور داشته است.

بیونگ-هون نقش فرانت من یا همان «رئیس اصلی» (Front Man) را بازی می‌کند، کسی که مسئولیت برگزاری مسابقات را برعهده دارد. همانند دیگر کسانی که در راستای اجرای مسابقات فعالیت دارند، فرانت من نیز برای اینکه ناشناس باقی بماند، ماسک بر چهره دارد و تا قسمت هشتم، صورت او را مشاهده نخواهید کرد.

همچنین مطالعه کنید: چرا سریال Squid Game یا بازی مرکب اینقدر محبوب شده؟

فهرست دیگر بازیگران سریال :

  • یو سونگ-جو در نقش بیونگ-گی
  • کیم شی-هیون در نقش بازیکن شماره ۲۴۴
  • لی سانگ-هی در نقش بازیکن شماره ۰۱۷
  • کیم یون-ته در نقش بازیکن ۰۶۹
  • لی جی-ها در نقش بازیکن شماره ۰۷۰
  • کواک جا-هیونگ در نقش بازیکن شماره ۲۷۸
  • کریس چان در نقش بازیکن شماره ۲۷۶

سریال بازی مرکب در همین مدت کوتاه به یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های تاریخ تبدیل شده و باید دید موفقیت‌های آن تا چه اندازه ادامه خواهد داشت. در صورت انتشار اخبار مرتبط با این مجموعه، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آیا از طرفداران سریال Squid Game هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبعradiotimesمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.