تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
کد خبر : 73480

بیل گیتس مدل گوشی خود را فاش کرد

بیل گیتس مدل گوشی خود را فاش کرد

بیل گیتس مدل گوشی خود را فاش کردبیل گیتس این روزها دوباره در حال آمدن به تیتر رسانه‌ها است و هر هفته یک اظهار نظر جنجالی تازه دارد. او به تازگی مدل گوشی خود را فاش کرده که باعث به وجود آمدن حاشیه‌هایی..

بیل گیتس مدل گوشی خود را فاش کرد

بیل گیتس این روزها دوباره در حال آمدن به تیتر رسانه‌ها است و هر هفته یک اظهار نظر جنجالی تازه دارد. او به تازگی مدل گوشی خود را فاش کرده که باعث به وجود آمدن حاشیه‌هایی شده است.

چند روز پیش بود که بیل گیتس اعلام کرد باور دارد در زمان مدیریت ایلان ماسک بر توییتر، این پلتفرم به گند کشیده خواهد شد. این اظهار نظر حاشیه‌هایی را به وجود آورد و حالا فاش شدن مدل گوشی بیل گیتس، حاشیه‌های جدیدی را به وجود آورده است. بیل گیتس با وجود ورود شرکت مایکروسافت به دنیای گوشی‌های هوشمند، علاقه‌ای به استفاده از مایکروسافت دوئو ندارد و سراغ یک گوشی مشابه از یک شرکت رقیب رفته است.

گیتس علاقه‌ای به گوشی‌های اپل یا مایکروسافت ندارد!

سرفیس دوئو مایکروسافت اندروید ۱۱

بیل گیتس در گذشته هم اعلام کرده بود به سیستم عامل اندروید علاقه دارد و گوشی‌های مجهز به این سیستم عامل را استفاده می‌کند. او حتی در سال ۲۰۱۷ هم گفت یکی از کاربران و طرفداران سیستم عامل اندروید است. با توجه به مجهز شدن گوشی‌های مایکروسافت سرفیس دوئو و نسخه دوم این گوشی به سیستم عامل اندروید، به نظر می‌رسید بیل گیتس اعلام کند مدل گوشی اش، یکی از این دو است. با این حال او اعلام کرده از گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ استفاده می‌کند که یکی از رقبای اصلی مایکروسافت سرفیس دوئو ۲ محسوب می‌شود.

چرا مدل گوشی بیل گیتس گلکسی زد فولد ۳ است؟

مقایسه گلکسی زد فولد 2

او در این باره اعلام کرده با توجه به نمایشگر بزرگ این گوشی، او دیگر نیازی به جا به جا کردن یک رایانه شخصی همراه خودش ندارد. البته او به استفاده از محصولات متفاوت هم علاقه زیادی دارد. در کنار این دو مورد، احتمالا دلایل دیگری هم برای استفاده بیل گیتس از گوشی گلکسی زد فولد ۳ وجود داشته باشند. شاید یکی دیگر از دلایل مهم این انتخاب، رابطه نزدیک مایکروسافت و سامسونگ باشد. گوشی‌های گلکسی سامسونگ سازگاری بسیار خوبی با سرویس‌های مختلف مایکروسافت دارند و می‌توانند برای کاربران این سرویس‌ها یک گزینه مناسب باشند.

مایکروسافت Duo آن‌قدر افتضاح است که بیل گیتس هم حاضر به استفاده آن نیست!

نکته بامزه درباره مدل گوشی بیل گیتس، عدم استفاده او از محصول مایکروسافت است. مایکروسافت یکی از شرکت‌های سازنده گوشی‌های تاشو است اما در مقایسه با سامسونگ، عملکرد افتضاحی در این بازار داشته است. نسخه اول گوشی‌های تاشو مایکروسافت ایرادهای زیادی داشت و نسخه دوم هم نتوانست به اندازه گوشی‌های تاشو سامسونگ موفق باشد. همچنین نمایشگر گوشی‌های تاشو ردموندی‌ها یک‌پارچه نیست و این مورد جزو نقاط ضعف سرفیس دوئو است.

منبع :۵to9googleمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.