تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
کد خبر : 37331

بیلبوردهای بیمه دات کام در سراسر شهر تهران نصب شدند

بیلبوردهای بیمه دات کام در سراسر شهر تهران نصب شدند

بیلبوردهای بیمه دات کام در سراسر شهر تهران نصب شدند کمپین تبلیغاتی بیمه دات کام با نصب بیلبوردها در بزرگراه‌ها، پل‌های عابر پیاده و استرابورد از تاریخ بیست و سوم بهمن ۹۹ در شهر تهران آغاز شد.
به گزارش گجت نیوز، واحد بازاریابی بیمه دات کام در راستای برنامه‌ها و استراتژی‌های بازاریابی این برند از بیست و سوم بهمن ۹۹ کمپین تبلیغات محیطی را در شهر تهران آغاز کرده است. در این کمپین، بیلبوردها و استرابوردهای تبلیغاتی با هدف آگاهی از برند، یادآوری برند و ترغیب بیمه‌گزاران خصوصا رانندگان با پیام تبلیغاتی ” شاید ارزان‌ترین در بیمه دات کام باشد” در نقاط مختلف تهران نصب شدند.
بازه زمانی این تبلیغات محیطی بیمه دات کام از ۲۳ بهمن الی ۲۰ اسفند ماه ۹۹ تعیین شده است. در این مدت، بیلبوردهای مختلفی در بزرگراه‌های پر تردد شهر تهران نصب خواهند شد. این بیلبوردها جهت انتقال هوشمندانه پیام تبلیغاتی در پرترددترین بزرگراه‌های تهران به شرح زیر نصب شده است که از بالاترین پتانسیل دسترسی به یکی از بزرگ‌ترین جامعه هدف مشتریان بالقوه این صنعت یعنی رانندگان خودرو برای خرید بیمه بدنه و بیمه ثالث برخوردارند..

بیلبوردهای بیمه دات کام در سراسر شهر تهران نصب شدند

کمپین تبلیغاتی بیمه دات کام با نصب بیلبوردها در بزرگراه‌ها، پل‌های عابر پیاده و استرابورد از تاریخ بیست و سوم بهمن ۹۹ در شهر تهران آغاز شد.

به گزارش گجت نیوز، واحد بازاریابی بیمه دات کام در راستای برنامه‌ها و استراتژی‌های بازاریابی این برند از بیست و سوم بهمن ۹۹ کمپین تبلیغات محیطی را در شهر تهران آغاز کرده است. در این کمپین، بیلبوردها و استرابوردهای تبلیغاتی با هدف آگاهی از برند، یادآوری برند و ترغیب بیمه‌گزاران خصوصا رانندگان با پیام تبلیغاتی ” شاید ارزان‌ترین در بیمه دات کام باشد” در نقاط مختلف تهران نصب شدند.

بازه زمانی این تبلیغات محیطی بیمه دات کام از ۲۳ بهمن الی ۲۰ اسفند ماه ۹۹ تعیین شده است. در این مدت، بیلبوردهای مختلفی در بزرگراه‌های پر تردد شهر تهران نصب خواهند شد. این بیلبوردها جهت انتقال هوشمندانه پیام تبلیغاتی در پرترددترین بزرگراه‌های تهران به شرح زیر نصب شده است که از بالاترین پتانسیل دسترسی به یکی از بزرگ‌ترین جامعه هدف مشتریان بالقوه این صنعت یعنی رانندگان خودرو برای خرید بیمه بدنه و بیمه ثالث برخوردارند:

الف) بزرگراه همت، بعد از یادگار امام (پارک پردیسان)، غرب به شرق

ب) بزرگراه همت، پل عابر ورودی پاسداران،شرق به غرب

ج) بزرگراه مدرس، پل عابر تقاطع میرداماد،شمال به جنوب

د) بزرگراه چمران، پیشانی پل سوساره نمایشگاه، شمال به جنوب

ه)بزرگراه حکیم، قبل از شیخ فضل الله، شرق به غرب

و) شهرک غرب، خیابان خوردین، تقاطع دادمان ، ضلع شمال غربی

این تبلیغات در جلب توجه بیمه‌گزاران و تاثیر در ناخودآگاه آن از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا آن‌ها مواجهه بالایی را برای بیمه‌گزاران در پی دارند.

بیمه دات کام یکی از کارگزاری‌های آنلاین استعلام، مقایسه و خرید آنلاین انواع بیمه نظیر بیمه شخص ثالث ، بیمه بدنه، بیمه اشخاص و بیمه درمان از شرکت های متعدد بیمه ای است.

نگاهی به پیام تبلیغاتی بیمه دات کام روی بیلبوردها

بیمه دات کام

شاید ارزان‌ترین در بیمه دات کام باشد

شعار بیلبوردهای تبلیغات محیطی این سامانه آنلاین خرید بیمه،” شاید ارزان‌ترین در بیمه دات کام باشد” در نظرگرفته شده است. این شعار دغدغه مهم قیمت را برای بیمه‌گزاران نشانه رفته است. شرکت‌های بیمه‌ای قیمت‌های متنوعی برای انواع رشته‌های بیمه‌ای ارائه می‌کنند. بیمه دات کام در پی مذاکره با شرکت‌های بیمه‌ای مختلف و ایجاد بستر آنلاین و ارائه پروموشن‌ها و تخفیف‌ها ، پایین‌ترین قیمت بیمه را به خریداران بیمه ارائه می‌کند. بیمه‌گزار با مراجعه به سایت بیمه دات کام با خیال راحت می‌تواند به استعلام قیمت بیمه مدنظر خود از شرکت‌های مختلف پرداخته و با بهره‌مندی از کد تخفیف بیمه‌ ای و بهترین پروموشن‌ها، در عرض چند دقیقه با آسودگی تمام، اقدام به خرید آنلاین ارزان‌ترین بیمه نماید.

بیلبوردهای بیمه دات کام با رعایت اصل سادگی و انتقال سریع پیام بدون پیچیدگی‌های تیزینگ‌های رایج در صدد است که هر چه راحت تر در ذهن بازار هدف خود نقش بندد.

بیمه دات کام در خلال تبلیغات محیطی و نصب بیلبوردها و استرابوردها در بزرگراه‌های تهران درصدد است که امکان خرید ارزان‌ترین بیمه را به اطلاع عموم افراد برساند.

با توجه به این‌که تبلیغات محیطی سبب افزایش آگاهی افراد از برند بیمه دات می‌‌گردند، این شرکت با یادآوری برند خود کانال های ارتباطی شماره تماس ۰۲۱۴۳۷۲ و سایت www.bimeh.com را در بیلبوردها ذکر کرده است. این امر در صدد است رانندگان را به خرید راحت و کم هزینه بیمه با اطمینان از امکان مقایسه و اطمینان از پایین‌ترین قیمت بیمه تشویق نماید.این کمپین در صورت توفیق خود ضمن افزایش وفاداری بیمه‌گزاران فعلی و بالابردن نرخ اعتماد بیمه‌گزاران بالقوه به خرید از بیمه دات کام، فعالیت سایر برنامه‌های بازاریابی را تسهیل خواهد کرد و در نهایت این شرکت شاهد افزایش فروش انواع رشته بیمه‌ها خواهد بود. وقتی کسب و کارها و افراد جامعه از جبران خسارت خود به بهترین نحو ممکن در نتیجه خرید بیمه از کارگزاری معتبر و مجاز بیمه دات کام اطمینان داشته باشند، راحت‌تر به سایر مشغله‌های خود می‌پردازند. این هدف، گامی است که سامانه خرید آنلاین بیمه دات کام در راستای ارتقای فرهنگ بیمه و فعالیت‌های اقتصادی کشور برخواهد داشت.

بیمه دات کام

بیلبورد تبلیغاتی ارزان‌ترین بیمه

بیمه‌گزاران برای خرید آنلاین بیمه می‌توانتد با ورود به صفحه استعلام بیمه ، ضمن وارد کردن مشخصات و شرایط بیمه‌ای مد نظر خود و مقایسه نرخ این بیمه از تمام شرکت‌های معتبر، بهترین بیمه را انتخاب نموده و خرید آنلاین بیمه را تجربه نمایند.

اطلاعات تماس:

آدرس: تهران، سعادت آباد، میدان فرهنگ، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶

پست الکترونیک: info@bimeh.com

شماره تماس: ۰۲۱-۴۳۷۲

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.-: گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.