تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 67977

بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر با حمایت همراه اول برگزار می‌شود

بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر با حمایت همراه اول برگزار می‌شود

بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر با حمایت همراه اول برگزار می‌شودبیست و هفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر با حمایت همراه اول در تاریخ ۴ و ۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار ..

بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر با حمایت همراه اول برگزار می‌شود

بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر با حمایت همراه اول در تاریخ ۴ و ۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار خواهد شد.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول از برگزاری بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر انجمن کامپیوتر ایران حمایت می‌کند. این کنفرانس در ۸ محور علمی در حوزه‌های تحقیقاتی مختلف علوم کامپیوتری در تاریخ ۴ و ۵ اسفند ۱۴۰۰ در دانشگاه صنعتی شریف تهران برگزار خواهد شد. در این کنفرانس که پژوهشگران، دانشجویان و مهندسان از دانشگاه‌ها و مراکز علمی و صنعتی حضور خواهند داشت، شرایطی فراهم می‌شود تا بتوانند دستاوردها و یافته‌های علمی جدید خود را در حوزه‌های مختلف علوم کامپیوتری با یکدیگر تبادل کنند.

جزئیات برگزاری بیست و هفتمین کنفرانس بین المللی کامپیوتر

همراه اول علاوه بر حمایت از برگزاری این کنفرانس، قصد دارد به کمک کارشناسان خبره خود کارگاه «خودکارسازی و همگام‌سازی سرویس‌ها و توابع شبکه با نگاهی به معماری ETSI NFV» را ساعت ۱۴ تا ۱۶ و کارگاه «استفاده از محاسبات لبه با دسترسی چندگانه در ۵G/IoT» را ساعت ۹ الی ۱۱ روز جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ برگزار کند.

گفتنی است وحید شاه منصوری، رئیس مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در روز چهارشنبه ۴ اسفند ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۲:۳۰ با موضوع «تحول هوش مصنوعی در اپراتورهای مخابراتی» در این کنفرانس سخنرانی خواهد کرد. در روز پنجشنبه ۵ اسفند ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ نیز با حضور مدیران همراه اول، اپراتورهای ارتباطی دیگر و جامعه دانشگاهی نشستی در خصوص «نقش تحلیل داده در اپراتورهای نسل جدید» برگزار خواهد شد. همچنین حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل اپراتور همراه اول در مراسم اختتامیه این کنفرانس در روز پنجشنبه در ساعت ۱۷ تا ۱۸ به سخنرانی خواهد پرداخت.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.