تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کد خبر : 65637

بیت کوین دوباره سقوط کرد؛ امیدی به رشد قیمت هست؟

بیت کوین دوباره سقوط کرد؛ امیدی به رشد قیمت هست؟

بیت کوین دوباره سقوط کرد؛ امیدی به رشد قیمت هست؟ قیمت بیت کوین بار دیگر سقوط کرد و همین موضوع باعث نگرانی فعالان بازار شد، اما آیا قیمت این رمزارز محبوب در آینده رشد خواهد کرد؟
قیمت بیت کو..

بیت کوین دوباره سقوط کرد؛ امیدی به رشد قیمت هست؟

قیمت بیت کوین بار دیگر سقوط کرد و همین موضوع باعث نگرانی فعالان بازار شد، اما آیا قیمت این رمزارز محبوب در آینده رشد خواهد کرد؟

قیمت بیت کوین طی روز گذشته به زیر ۴۲ هزار دلار سقوط کرد و همین موضوع باعث ناامیدی معامله‌گران شد. در حالی که بسیاری از فعالان از سقوط مجدد قیمت این رمزارز ابراز نگرانی کردند، تحلیلگران بر این باورند محبوب‌ترین ارز دیجیتالی در جهان یک جهش صعودی دیگر را تجربه خواهد کرد.

بیت کوین در مقاومت ۴۳ هزار دلاری قرار دارد

بیت کوین

رکت کپیتال (Rekt Capita)، یکی از تحلیلگران حوزه رمزارزها در توییتر خود روند هفتگی بیتکوین را مورد بررسی قرار داد و با انتشار نموداری عنوان کرد بیت کوین در نزدیکی یک ناحیه مقاومتی و حمایتی تثبیت‌شده مورد معامله قرار می‌گیرد و محدود ۴۳ هزار و ۱۲۰ دلار مقاومت جدید این رمزارز محبوب خواهد بود. در واقع از نظر تکنیکال، بیتکوین کماکان در بخش بالای کانال بین ۳۸ هزار دلار تا ۴۳ هزار و ۱۲۰ دلار قرار گرفته است.

چرخه چهارساله بیتکوین طولانی‌تر از دوره‌های قبل است

بیت کوین

مایکل ون دپوپ (Michael van de Poppe)، تحلیلگر وب‌سایت کوین تلگراف با تشریح روند طولانی‌مدت بیتکوین در توییتر عنوان کرد چرخه چهارساله فعلی بیت کوین از چرخه‌های چهارساله قبلی طولانی‌تر خواهد بود. در واقع چرخ‌های چهارسال به دلیل تاثیر متغیرهای کلان اقتصادی متفاوت با دوره‌های قبل خود خواهند بود.

احتمال جهش قیمتی جدید برای بیتکوین

بیت کوین

تک دو (TechDev)، یکی دیگر از تحلیلگران حوزه رمزارزها در توییتر با اشاره به طولانی‌ شدن چرخه قیمت بیت کوین عنوان کرد نمودارها نشان می‌دهند بیتکوین در چرخه جدید خود هنوز شکست قیمتی منطقه سبز رنگ را تجربه نکرده است. در واقع بیتکوین به احتمال زیاد حداقل یک موج صعودی دیگر را تجربه می‌کند و پس از آن وارد موج نزولی خواهد شد.

منبعcointelegraphمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.