تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۸
کد خبر : 61164

بیت کوین در آستانه رکورد تاریخی ۷۰ هزار دلار ؛ سقف رشد قیمت تا کجاست؟

بیت کوین در آستانه رکورد تاریخی ۷۰ هزار دلار ؛ سقف رشد قیمت تا کجاست؟

بیت کوین در آستانه رکورد تاریخی ۷۰ هزار دلار ؛ سقف رشد قیمت تا کجاست؟بیت کوین ۷۰ هزار دلاری دیگر یک شوخی نیست؛ قیمت اولین ارز دیجیتال به یک قدمی آن رسیده است. ۱۹ آبان سقف تاریخی جدیدی برای قیمت بیت کو..

بیت کوین 70 هزار دلاربیت کوین در آستانه رکورد تاریخی ۷۰ هزار دلار ؛ سقف رشد قیمت تا کجاست؟

بیت کوین ۷۰ هزار دلاری دیگر یک شوخی نیست؛ قیمت اولین ارز دیجیتال به یک قدمی آن رسیده است. ۱۹ آبان سقف تاریخی جدیدی برای قیمت بیت کوین ثبت شد.

در روز ۱۰ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۹ آبان ۱۴۰۰) بیت کوین سقف تاریخی جدیدی به ثبت رساند. در این روز اولین رمز ارز دنیا برای لحظاتی در بازار اسپات صرافی Bitstamp به قیمت ۶۹ هزار دلار خرید و فروش شد. به این ترتیب بعید نیست سطح مقاومت ۷۰ هزار دلاری بیت کوین به زودی لمس و حتی شکسته شود. این در حالی است که دو روز پیش گفتیم بر اساس گفته‌های یک تحلیلگر مطرح حوزه ارز دیجیتال، قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۲ همه را شگفت‌زده می‌کند. ثبت سقف تاریخی نشان می‌دهد احتمال تبدیل شدن این پیش‌بینی به واقعیت بیشتر از چیزی است که تصور می‌کردیم.

این جهش قیمت بیت کوین به ۶۹ هزار دلار بعد از اعلام خبری از سوی وزارت کار ایالات متحده آمریکا رخ داد. این وزارتخانه اعلام کرد تورم در آمریکا به بیشترین میزان ممکن طی ۳۰ سال اخیر رسیده است.

چارت قیمت بیت کوین

نمودار قیمت بیت کوین در tradingview.com

بر اساس اعلام سخنگوی این وزارتخانه شاخص قیمت مصرف‌کننده به ۶.۲ درصد رسیده که به مراتب بالاتر از مقدار پیش‌بینی شده است.

ارز دیجیتال پرچمدار بازار تا کنون نتوانسته است سطح ۶۹ هزار دلار را شکست بدهد و بعد از لمس آن با مقامت زیادی روبه‌رو شد. از طرفی نباید وضعیت اخیر بازار بورس آمریکا را نادیده گرفت. امروز بازار بورس آمریکا قرمزپوش شده بود و سهام تسلا در به زیر ۱۰۰۰ دلار بازگشت. در صورت اصلاح بازار بورس بعید نیست این اتفاق اثر مشابهی روی بازار کریپتوکارنسی داشته باشد.

سقف رشد قیمت بعد از بیت کوین ۷۰ هزار دلاری کجاست؟

تحلیلگران زیادی از رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار تا انتهای سال ۲۰۲۱ صحبت می‌کنند. کمتر از دو ماه تا شروع سال میلادی جدید باقی مانده و این روزها دائما در حال تماشای سقف‌های تاریخی جدید برای BTC هستیم. این می‌تواند نشانه‌ای برای تبدیل پیش‌بینی‌ها به واقعیت باشد.

علاوه بر پلن پی (PlanB) که بر اساس مدل انباشت به جریان (S2F) شش رقمی شدن قیمت بیت کوین تا انتهای ۲۰۲۱ را پیش‌بینی کرده است، توماس لی (Thomas Lee)، موسس شرکت مشاوره مالی Fundstrat Global Advisors نیز عقیده دارد فروکش کردن تب کروناویروس و بهتر شدن اوضاع در مقایسه با اوج پاندمی کووید ۱۹، سبب رشد بازار ارز دیجیتال خواهد شد. در این بازار نه تنها بیت کوین بلکه آلت کوین‌ها نیز رشد می‌کنند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.