تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
کد خبر : 12198

بکارگیری تجهیزات یگان‌ویژه برای ضدعفونی کردن شهرها

بکارگیری تجهیزات یگان‌ویژه برای ضدعفونی کردن شهرها

بکارگیری تجهیزات یگان‌ویژه برای ضدعفونی کردن شهرها فرمانده یگانهای ویژه نیروی انتظامی گفت: این یگان آماده است تجهیزات خود را برای ضدعفونی کردن شهرها در اختیار نهادهای درمانی و بهداشتی و متولیان امر قرار دهد. – اخبار اجتماعی – به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسن کرمی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت تجهیزات یگان‌ویژه برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: مردم همیشه پلیس و نیروهای یگان‌ویژه را در کنارخود دیده‌اند، یگانهای ویژه محافظ مردم در برابر اشرار و اغتشاشگران هستند اما این بار ویروس مهاجم در حال ضربه زدن به هموطنان است.
فرمانده یگانهای ویژه نیروی انتظامی افزود: یگان‌ویژه آماده است برای حفظ جان مردم با تمام قوا وارد صحنه مبارزه با این بیماری شود و تمام تجهیزات لجستیک خود را برای پالایش شهرها به‌کارگیری کند.
وی خاطرنشان کرد: یگانهای ویژه آماده‌اند خودروهای سبک و سنگین خود مانند خودروی ضد شورش آبپاش “راتق” را برای ضدعفونی کردن شهرها در اختیار نهادهای درمانی و بهداشتی و متولیان امر قرار دهند تا شیوع این بیماری در کشور کاهش پیدا کند.
این مقام انتظامی ادامه داد: نیروی ان..

بکارگیری تجهیزات یگان‌ویژه برای ضدعفونی کردن شهرها

فرمانده یگانهای ویژه نیروی انتظامی گفت: این یگان آماده است تجهیزات خود را برای ضدعفونی کردن شهرها در اختیار نهادهای درمانی و بهداشتی و متولیان امر قرار دهد.

بکارگیری تجهیزات یگان‌ویژه برای ضدعفونی کردن شهرها – اخبار اجتماعی –

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسن کرمی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت تجهیزات یگان‌ویژه برای مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: مردم همیشه پلیس و نیروهای یگان‌ویژه را در کنارخود دیده‌اند، یگانهای ویژه محافظ مردم در برابر اشرار و اغتشاشگران هستند اما این بار ویروس مهاجم در حال ضربه زدن به هموطنان است.

فرمانده یگانهای ویژه نیروی انتظامی افزود: یگان‌ویژه آماده است برای حفظ جان مردم با تمام قوا وارد صحنه مبارزه با این بیماری شود و تمام تجهیزات لجستیک خود را برای پالایش شهرها به‌کارگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: یگانهای ویژه آماده‌اند خودروهای سبک و سنگین خود مانند خودروی ضد شورش آبپاش "راتق" را برای ضدعفونی کردن شهرها در اختیار نهادهای درمانی و بهداشتی و متولیان امر قرار دهند تا شیوع این بیماری در کشور کاهش پیدا کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی در پیش‌بینی حوادث و کاهش هزینه‌های احتمالی در بحرانها آماده است لذا با توجه به این سیاست، یگان‌ویژه درتمام عرصه‌ها حاضر به جانفشانی برای مردم است و همانگونه که در حوادث آبان و دی ماه، محافظ جان و در کنار مردم بود، امروز هم آمادگی خود را برای مقابله با این ویروس اعلام می‌کند.

کرمی، یگانهای ویژه را نگهبان امنیت مردم و یکی از عوامل ثبات در کشور دانست و بیان کرد: یگان‌ویژه با ارتقاء آمادگی خود و بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی روز و برترین تجهیزات، به دنبال آرامش مردم در سراسر کشور و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی است و ان‌شاءالله که با تدابیر صورت گرفته مانند همیشه، ملت ایران از این مشکل هم سربلند خارج خواهند شد.

کشف ۵.۵ میلیون ماسک احتکار شده و غیربهداشتی در تهران

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.