تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
کد خبر : 595806

بوی سوختگی برنج را چطور از بین ببریم؟

بوی سوختگی برنج را چطور از بین ببریم؟

بوی سوختگی برنج را چطور از بین ببریم؟ به گزارش منیبان؛ به طور معمول در این زمان همه به دنبال راه حل‌هایی برای رفع بوی سوختگی و حتی جایگزینی برنج پخته شده با غذای بیرون هستند اما باید بدانید که رفع بوی سوختگی برنج با چند تکنیک ساده امری بسیار ساده و آسان است که

بوی سوختگی برنج را چطور از بین ببریم؟

به گزارش منیبان؛ به طور معمول در این زمان همه به دنبال راه حل‌هایی برای رفع بوی سوختگی و حتی جایگزینی برنج پخته شده با غذای بیرون هستند اما باید بدانید که رفع بوی سوختگی برنج با چند تکنیک ساده امری بسیار ساده و آسان است که با دانستن آنها و انجام یکی از موارد مذکور، بوی سوختگی برنج شما به طور کامل از بین می‌رود. با ما همراه باشید تا برخی از این تکنیک‌های ساده اما بسیار کاربردی و مفید را با یکدیگر مرور کنیم.

استفاده از نان روی برنج

می‌توانید بر روی برنج خود تکه نانی گذاشته و آن را تا زمان کشیدن برنج در ظروف سرو، بر ندارید. این تکه نان بوی سوختگی برنج را به خود می‌گیرد.

استفاده از آبلیمو

تکه‌ای پنبه را به آبلیمو آغشته کنید و آن را درون دستمال کاغذی بپیچانید. سپس آن را در قابلمه برنج بگذارید. پس از چند دقیقه آن را از قابلمه خارج کنید. بوی نامطبوع سوختگی برنج برطرف خواهد شد.

استفاده از حبه قند

کافی است چند حبه قند را در لابه‌لای برنج خود قرار دهید، پس از دقایقی بوی سوختگی از برنج شما برطرف خواهد شد.

قرار دادن تکه های پیاز​

پیازی را به صوت لایه‌ای برش داده و در لابه‌لای برنج پخته شده خود قرار دهید. پس از دقایقی پیاز، بوی سوختگی برنج را به خود گرفته و برنج شما بوی نامطبوعی نخواهد داشت.

منبع خبر

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.