تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر : 38925

به روزرسان جدید مایکروسافت تو دو اندروید منتشر شد

به روزرسان جدید مایکروسافت تو دو اندروید منتشر شد

به روزرسان جدید مایکروسافت تو دو اندروید منتشر شدنسخه اندروید اپلیکیشن مدیریت کارهای مایکروسافت با نام «تو دو» (To Do) به تازگی به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده است. این به‌روزرسانی که نسخه اپلیکیشن را به عدد ۲.۳۹.۱۸۴ ارتقا می‌دهد، کاربران را قادر می‌سازد که آی‌دی‌های شخصی خود را از طریق قسمت تنظیمات کپی کنند. این مورد شاید چندان بزرگ به نظر نرسد اما این نسخه شامل برخی از تغییرات رابط کاربری و بهبود باگ‌ها نیز می‌شود.
در زیر متن رسمی مایکروسافت در مورد تغییرات اخیر را لحاظ می‌کنیم:
تغییرات به‌روزرسان جدید مایکروسافت تو دوما در این نسخه این گزینه را فراهم کرده‌ایم که آی‌دی خود را در قسمت مربوطه تنظیمات کپی کنید تا تجربه پشتیبانی بهتری را شاهد باشید.این نسخه شامل تغییرات جزئی رابط کاربری در در قسمت ارور همگام‌سازی و آیکون فهرست‌های اشتراک‌گذاری شده است.افزون بر این ما برخی از باگ‌هایی که منجر به کرش کردن اپلیکیشن می‌شدند را برطرف کرده‌ایم.شما می‌توانید آخرین نسخه اپلیکیشن مذکور را از طریق این لینک برای سیستم عامل اندروید دریاف کنید. البته در ماه‌های اخیر این اولین به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های ا..

به روزرسان جدید مایکروسافت تو دو اندروید منتشر شد

نسخه اندروید اپلیکیشن مدیریت کارهای مایکروسافت با نام «تو دو» (To Do) به تازگی به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده است. این به‌روزرسانی که نسخه اپلیکیشن را به عدد ۲.۳۹.۱۸۴ ارتقا می‌دهد، کاربران را قادر می‌سازد که آی‌دی‌های شخصی خود را از طریق قسمت تنظیمات کپی کنند. این مورد شاید چندان بزرگ به نظر نرسد اما این نسخه شامل برخی از تغییرات رابط کاربری و بهبود باگ‌ها نیز می‌شود.

در زیر متن رسمی مایکروسافت در مورد تغییرات اخیر را لحاظ می‌کنیم:

تغییرات به‌روزرسان جدید مایکروسافت تو دو

  • ما در این نسخه این گزینه را فراهم کرده‌ایم که آی‌دی خود را در قسمت مربوطه تنظیمات کپی کنید تا تجربه پشتیبانی بهتری را شاهد باشید.
  • این نسخه شامل تغییرات جزئی رابط کاربری در در قسمت ارور همگام‌سازی و آیکون فهرست‌های اشتراک‌گذاری شده است.
  • افزون بر این ما برخی از باگ‌هایی که منجر به کرش کردن اپلیکیشن می‌شدند را برطرف کرده‌ایم.

شما می‌توانید آخرین نسخه اپلیکیشن مذکور را از طریق این لینک برای سیستم عامل اندروید دریاف کنید. البته در ماه‌های اخیر این اولین به‌روزرسانی اپلیکیشن‌های این شرکت محسوب نمی‌شود. نسخه اندروید این اپلیکیشن مدتی پیش نیز به‌روزرسانی جدیدی را دریافت کرد. این به‌روزرسانی که نسخه اپلیکیشن را به ۲.۳۵.۱۷۶ تغییر می‌داد، ویژگی تاک‌بک (Talk Back) را برای فرایند جست‌وجو ارتقا داد.

مایکروسافت تو دو

تغییرات پیشین

از آن سو مانند همیشه شاهد رفع باگ‌هایی بودیم که باعث توقف ناگهانی اپلیکیشن می‌شوند و همچنین مشکلات مربوط به اشتراک فهرست‌ها نیز رفع شدند. همان‌طور که بدیهی است، اپلیکیشن تو دو در یادآوری و یادداشت‌گذاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار طی بازه‌های زمانی به خصوصی به‌روزرسانی‌هایی را دریافت می‌کند که نیازمند افزایش کیفیت تجربه کاربری است. شرکت مایکروسافت قبلاً یادداشت زیر را همراه با به‌روزرسانی خود ارائه کرده بود:

ما در این به‌روزرسانی ویژگی تاک‌بک را برای استفاده در فرایند جست‌وجو بهبود داده‌ایم. همچنین باگ‌هایی که سبب توقف برنامه می‌شوند را رفع کرده و مشکلات مربوط به اشتراک فهرست‌ها را در نظر گرفته‌ایم.

ارتباط با سیاست‌های کلی مایکروسافت

پس از این به‌روزرسانی، مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید برای نسخه اندروید وان درایو عرضه شد. این ویژگی‌های جدید شامل یک صفحه اصلی جدید، پشتیبانی از سامسونگ موشن فتوز (Motion Photos) و قابلیت ضبط اجرا ویدیوهای ۸K می‌شدند. صفحه اصلی جدید به کاربر اجازه می‌دهد که سریعاً به فایل‌های اخیر خود، فایل‌های آفلاین و ویژگی «On This Day» که تصاویر قدیمی را یادآور می‌شود، دسترسی داشته باشد.

همچنین در جدیدترین ویژگی سرویس تیمز (Teams) کاربران قادر هستند که حالت آفلاین را تجربه کنید و به پیام دیگران پاسخ دهید. افزون بر این ویژگی، مدتی پیش تایید شد که دیگر سرویس این شرکت یعنی مایکروسافت ۳۶۵ قابلیت‌های دیگری را هم دریافت خواهد کرد. مایکروسافت به تازگی تایید کرده است که محدودیت اندازه آپلود فایل‌ها در مایکروسافت ۳۶۵ را از ۱۰۰ گیگابایت به ۲۵۰ گیگابایت تغییر داده است.

این فرایند باعث تغییر محدودیت آپلود سرویس‌های شیر پوینت (Share Point)، تیمز و وان درایو نیز می‌شود و کاربران اکنون می‌توانند به راحتی مدل‌های سه بعدی حجیم ساختمان‌ها، ویدیوهای ۸K یا حتی موارد بیشتری را نیز روی آن‌ها آپلود کنند.

این غول فناوری در ماه سپتامبر میلادی پشتیبانی از آپلود فایل‌های ۲۵۰ گیگابایتی را شروع کرد و ذکر شده که احتمالاً تا پایان سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱، همه کاربران به آن دسترسی داشته باشند. می‌توان این موضوع را در کنار برخی قابلیت‌های روز افزون سرویس تیمز، یکی از برگ برنده‌های مایکروسافت جهت جذب کاربران جدید دانست.

۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.