تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
کد خبر : 15087

به دنبال سریال و فیلم خارجی هستید؟ سری به فانیبو بزنید

به دنبال سریال و فیلم خارجی هستید؟ سری به فانیبو بزنید

به دنبال سریال و فیلم خارجی هستید؟ سری به فانیبو بزنید تماشای فیلم و سریال در دنیای امروزی یکی از سرگرمی‌های دائمی افراد است. تمامی افراد مخصوصا زمانی که مجبور می‌شوند بیشتر در خانه باشند تصمیم به دیدن آثار سینمایی می‌گیرند. اما همانطور که می‌دانید با توجه به سطح درآمدزایی بالای صنعت فیلمسازی سالیانه فیلم‌های زیادی در کشورهای گوناگون جهان ساخته می‌شود.
به عنوان مثال تعداد فیلم‌هایی که به طور سالیانه در هالیوود ساخته می‌شوند بیشتر از هزار عنوان هستند که استودیوهای گوناگون مدیریت تولید آن‌ها را بر عهده می‌گیرند یا برخی از کارگردانان مستقل با بودجه خود تصمیم به فیلمسازی می‌گیرند. بدون شک اگر آثار کشورهای دیگر را نیز در نظر بگیریم می‌بینیم چقدر انتخاب یک فیلم خارجی واقعا خوب که ارزش دیدن و وقت گذاشتن را داشته باشد سخت است.
همین حرف را می‌توانیم در مورد یک سریال خارجی خوب بزنیم که تعداد شبکه‌های پخش گوناگون و همچنین سرویس‌های استریم فیلم که روزبه‌روز در کشور خود ما نیز طرفدار بیشتری پیدا می‌کنند، بینندگان را سردرگم کرده‌اند.
اما تمام این آشفتگی‌ها یک راه‌حل یعنی اینترنت و وجود..

به دنبال سریال و فیلم خارجی هستید؟ سری به فانیبو بزنید

تماشای فیلم و سریال در دنیای امروزی یکی از سرگرمی‌های دائمی افراد است. تمامی افراد مخصوصا زمانی که مجبور می‌شوند بیشتر در خانه باشند تصمیم به دیدن آثار سینمایی می‌گیرند. اما همانطور که می‌دانید با توجه به سطح درآمدزایی بالای صنعت فیلمسازی سالیانه فیلم‌های زیادی در کشورهای گوناگون جهان ساخته می‌شود.

به عنوان مثال تعداد فیلم‌هایی که به طور سالیانه در هالیوود ساخته می‌شوند بیشتر از هزار عنوان هستند که استودیوهای گوناگون مدیریت تولید آن‌ها را بر عهده می‌گیرند یا برخی از کارگردانان مستقل با بودجه خود تصمیم به فیلمسازی می‌گیرند. بدون شک اگر آثار کشورهای دیگر را نیز در نظر بگیریم می‌بینیم چقدر انتخاب یک فیلم خارجی واقعا خوب که ارزش دیدن و وقت گذاشتن را داشته باشد سخت است.

همین حرف را می‌توانیم در مورد یک سریال خارجی خوب بزنیم که تعداد شبکه‌های پخش گوناگون و همچنین سرویس‌های استریم فیلم که روزبه‌روز در کشور خود ما نیز طرفدار بیشتری پیدا می‌کنند، بینندگان را سردرگم کرده‌اند.

اما تمام این آشفتگی‌ها یک راه‌حل یعنی اینترنت و وجود سایت‌هایی از جمله فانیبو دارد. کافی است وارد این مجله سرگرمی اینترنتی شوید که مانند یک دانشنامه سینمایی نیز با مقالات خوب از جمله در مورد معروف‌ترین مراسم جوایز فیلم دنیا یعنی اسکار سعی دارد مخاطبان خود را در انتخاب عناوین ارزشمند سینمایی بهتر راهنمایی کند.

یک فیلم خارجی خوب برای یک تحول خوب

زمانی که در فانیبو به دنبال یک فیلم خارجی می‌گردید، متوجه معرفی آثاری می‌شوید که هدف از آن هوشیار کردن سطح تخیل بینندگان خود است. جالب است بدانید دیدن یک فیلم سینمایی خوب که خارج از مرزهای کشور خود فرد ساخته شده باشد او را با فرهنگ، زبان، جوک‌ها و سبک فیلمسازی دیگر آشنا می‌کند. به عبارت دیگر می‌توانیم بگوییم امروزه دیدن یک فیلم ساخت کشورهای خارجی فراتر از تنها سرگرم شدن و برای یک تحول است.

اگر طرفدار سریال خارجی باشید و فهرست سریال‌هایی که فانیبو برای دیدن پیشنهاد کرده است را بررسی کنید، بهتر منظور ما را متوجه می‌شوید. به عنوان مثال سریال‌هایی مانند چرنوبیل که سال گذشته با موضوع بحث‌برانگیز خود غوغا به پا کرد باعث شد چشم بسیاری از جهانیان نسبت به حادثه‌ای باز شود که خیلی از افراد نسبت به آن آگاه نبودند. این قدرت رسانه است و فانیبو با معرفی چنین سریال‌هایی سعی دارد ذهن بازدیدکنندگان خود را بازتر کند.

مراسم اسکار از اولین دوره خود که برگزار شد راه درازی را طی کرده است. عناوین جوایز بخش‌های گوناگون این مراسم در طول تاریخچه خود چندین مرتبه عوض شده است و از طرفی حواشی زیادی سالیانه حول این مراسم بوده است. از اولین زمان برگزاری این مراسم در سال ۱۹۲۹ و در هتل روزولت کالیفرنیا فقط اندکی کمتر از یک قرن می‌گذارد ولی بسیاری از فیلم‌هایی که نامزد این مراسم شدند نام خود را در تاریخ سینما جاودانه کردند.

از نظر خیلی از افراد یک فیلم خارجی خوب باید در این مراسم برنده شده باشد یا حداقل نامزد آن بوده باشد. فانیبو برای چنین افرادی نیز فهرستی از فیلم‌های برنده را آماده کرده است تا اگر ملاک فیلم دیدن شما بررسی جوایز آن است خیالتان راحت باشد.

دیدن سریال خارجی برای داشتن یک دیدگاه متفاوت

زمانی که مزیت دیدن سریال خارجی را بررسی می‌کنیم علاوه بر بالا رفتن قدرت تخیل و آشنایی با فرهنگ یک کشور دیگر از دیدگاه متفاوت سازندگان آن سریال نیز آگاهی پیدا می‌کنیم. بهترین سریال‌های خارجی را در فانیبو بررسی کنیم سریال پیکی بلایندرز یک نمونه خوب برای این ادعا است که نویسندگان و سازندگان آن از یک دیدگاه دیگر به زندگی یک گنگستر و درگیری عاطفی او نگاه کرده‌اند. البته طبق گفته آن‌ها به هیچ‌وجه نباید منتظر شخصیت آل‌کاپون باشید چون خبری از او نخواهد بود.

یکی دیگر از دلایلی که افراد موقع فیلم دیدن جوایز اسکار را ملاک قرار می‌دهند این است که برندگان این جایزه حتما یک ویژگی خاص داشتند. فیلمی مانند کتاب سبز به موضوع مهمی یعنی تبعیض نژادی در آمریکا اشاره می‌کند و با بردن جایزه اسکار اهمیت این موضوع را به تصویر می‌کشد. به عبارت دیگر فانیبو با معرفی برندگان این مراسم شما را در مسیری قرار می‌دهد تا نسبت به وقایع مهم تاریخی یک کشور یا فرهنگی آن نیز اطلاع داشته باشید.

این بالا رفتن سطح آگاهی هنگام دیدن سریال خارجی نیز وجود دارد. نویسندگان فانیبو یا قلم تیز خود و معرفی سریالی مانند سرگذشت ندیمه خوانندگان سایت را در مسیر آشنایی با یکی از بحث‌برانگیزترین رمان‌های مارگارت اتوود قرار می‌دهند. به عبارت دیگر با کمک فانیبو و دیدن این سریال می‌توانید از ویران‌شهری خبر داشته باشید که روزبه‌روز بیشتر ممکن است در حال نزدیکی با آن باشیم.

حضور در اسکار برای جاودانگی

جالب است بدانید فیلم «انگل» که امسال با برنده شدن ۴ جایزه اصلی اسکار تاریخ‌ساز شد نیز خبر از این ویران‌شهر می‌دهد. اختلاف سطح طبقاتی که در اکثر کشورها بیشتر واضح است و کارگردان با دوربین منتقدانه خود و ظرافت با یک کمدی تلخ آن را به تصویر می‌کشد.

اما تنها انگل به عنوان یک فیلم خارجی بی‌نظیر نباید در فهرست فیلم‌هایی که باید در سال جاری ببینید قرار بگیرد چون فانیبو را می‌توانید ورق بزنید تا ببینید براساس شاخص‌هایی مانند پرفروش‌ترین فیلم‌های قرن ۲۱ یا بهترین فیلم‌های یک ژانر خاص نیز عناوینی را معرفی کرده است تا تقویم سینمایی شما از همین الان تا مدت‌ها پر شود.

اکثر افراد که امروزه سریال خارجی می‌بینند، متوجه شدند در کنار سرگرمی می‌توانند، دانش زبان خود را بالا ببرند. افراد زیادی ادعا کردند با دیدن این سریال‌ها زبانشان بهتر شده است. از طرفی آموزش در کنار سرگرمی بهترین نتیجه را به همراه دارد. بنابراین اگر قصد یادگیری بهتر زبان را دارید کافی است به کمک بهترین سریال‌هایی که فانیبو معرفی کرده است برای وقت خود ارزش قائل شوید و بهترین لحظات را تجربه کنید.

پس فکر کنیم به خوبی متوجه شدید چرا فانیبو مانند یک استاد رشته سینما است؟ چون:

  • شما را با تاریخچه مشهورترین مراسم فیلم دنیا یعنی اسکار آشنا می‌کند و فهرست کاملی از برندگان آن دارد.
  • برای وقت خوانندگان خود ارزش قائل می‌شود و با معرفی یک فیلم خارجی خوب سطح آگاهی آن‌ها را بالا می‌برد.
  • یک منبع عالی برای علاقه‌مندان به سینما و همچنین زبان انگلیسی است تا با آشنایی با یک سریال خارجی خوب با یک تیر دو نشان بزنند یعنی سرگرم شوند و زبان بیاموزند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.