تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶
کد خبر : 64200

به بهانه هشتمین سالگرد سانحه دلخراش مایکل شوماخر؛ حال اسطوره فراری چطور است؟

به بهانه هشتمین سالگرد سانحه دلخراش مایکل شوماخر؛ حال اسطوره فراری چطور است؟

به بهانه هشتمین سالگرد سانحه دلخراش مایکل شوماخر؛ حال اسطوره فراری چطور است؟ ۸ سال از سانحه دردناک مایکل شوماخر می‌گذرد. مصدومیتی که باعث پنهان شدن او از جهانیان شد. اما حال مایکل شوماخر پس..

به بهانه هشتمین سالگرد سانحه دلخراش مایکل شوماخر؛ حال اسطوره فراری چطور است؟

۸ سال از سانحه دردناک مایکل شوماخر می‌گذرد. مصدومیتی که باعث پنهان شدن او از جهانیان شد. اما حال مایکل شوماخر پس از ۸ سال بهبود پیدا کرده؟ با ما همراه باشید.

۸ دی ۱۳۹۲ تاریخی است که طرفداران فرمول یک و تمامی عاشقان رشته موتور اسپرت را غمگین می‌کند. مایکل شوماخر افسانه‌ای پس از یک دوره سخت سه ساله در تیم مرسدس بنز و کسب ۷ قهرمانی جهان، از فرمول یک بازنشسته می‌شود. شوماخر مهارت بالایی در اسکی داشت و در فصل زمستان، می‌توانستید او را در ویلای شخصی خود در آلپ پیدا کنید.

هشتمین سالگرد صانحه دلخراش مایکل شوماخر

اما دسامبر ۲۰۱۳ بخت با او یار نبود و در یک حادثه اسکی به شدت مجروح شد. شدت حادثه به حدی بالا بود که کلاه ایمنی اسکی او، پس از برخورد به سنگ‌های کوه خرد شده بود. شوماخر به سرعت به بیمارستان گرنوبل فرانسه (در نزدیکی محل حادثه) منتقل شد و پزشکان، جراحی‌های مختلفی بر روی مغز او انجام دادند. اما نتوانستند او را از کما نجات دهند. یک سال بعد تایید شد که مایکل شوماخر از کما خارج شده اما خانواده او به هیچکسی اجازه ملاقات ندادند.

در سپتامبر همان سال، شوماخر از بیمارستان مرخص شد و به ویلای شخصی خود در رشته کوه‌های آلپ رفت.

بهبود نسبی مایکل شوماخر

ژان تاد، مدیر تیم فراری در سال‌های حضور شوماخر و رئیس سابق فرمول یک در مورد جدیدترین وضعیت او می‌گوید:

اوضاع به آرامی درحال بهتر شدن است و من فکر می‌کنم که همسر او (کورینا شوماخر) بهترین تصمیم‌ها را گرفته است. من امیدوارم که همه‌گی بتوانیم به زودی مایکل را دوباره ملاقات کنیم. اما باید بپذیریم که مایکل، دیگر فردی که قبلا می‌شناختیم نیست،

البته ژان تاد جزو معدود افرادی است که پس از حادثه اسکی، چندبار شوماخر را از نزدیک ملاقات کرده و همیشه در کنار خانواده او بوده است.

کورینا در تایید صحبت‌های ژان تاد گفت:

همه ما آرزو داریم که مایکل، سلامتی کامل خود را بدست بیاورد. او از دنیای بیرون آگاهی دارد و مسابقات فرمول یک را با علاقه زیادی دنبال می‌کند. مخصوصا مسابقات مایک (پسر شوماخر). من از تمامی طرفداران او متشکر هستم اما او (مایکل شوماخر) هنوز نمی‌تواند با رسانه‌ها مصاحبه کند.

هشتمین سالگرد صانحه دلخراش مایکل شوماخر - مایک شوماخر

میک شوماخر – راننده تیم فرمول یک هاس

مایکل شوماخر قهرمان ۷ دوره مسابقات فرمول یک است و به عقیده بسیاری از راننده‌های دیگر فرمول یک، او بهترین این رشته خواهد ماند و دیگر مثل او را نخواهیم دید.

ما از صمیم قلب برای او آرزوی سلامتی داریم.

منبع :racingnews365منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.