تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
کد خبر : 64122

بهمن فیدلیتی پرایم ؛ آشنایی با مشخصات، امکانات، عکس و قیمت

بهمن فیدلیتی پرایم ؛ آشنایی با مشخصات، امکانات، عکس و قیمت

بهمن فیدلیتی پرایم ؛ آشنایی با مشخصات، امکانات، عکس و قیمت بهمن فیدلیتی پرایم کراس اوور چینی جدیدی است که وارد بازار ایران شد. در ادامه، مشخصات، امکانات، قیمت و عکس‌های این خودرو را مشاهده ..

بهمن فیدلیتی پرایم ؛ آشنایی با مشخصات، امکانات، عکس و قیمت

بهمن فیدلیتی پرایم کراس اوور چینی جدیدی است که وارد بازار ایران شد. در ادامه، مشخصات، امکانات، قیمت و عکس‌های این خودرو را مشاهده می‌کنید.

فیدلیتی پرایم بهمن موتور در واقع همان جتور X70s است که به علت اعمال تغییراتی، با تغییر نام در بازار کشور حضور پیدا کرده است. شرکت بهمن موتور این کراس اوور را در دو تیپ ۵ و ۷ نفره روانه بازار کشور می‌کند. این دو تیپ به جز ردیف سوم صندلی‌ها،‌ هیچ تفاوتی با هم ندارند.

بهمن فیدلیتی پرایم

لازم به ذکر است که گروه بهمن در تلاش است تا این کراس اوور را به یکی از پرتیراژ و استراتژیک‌ترین محصولات خود تبدیل کند.

بررسی بهمن فیدلیتی پرایم از نظر مشخصات فنی

بهمن فیدلیتی پرایم

بهمن فیدلیتی پرایم با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ روانه بازار کشور می‌شود که می‌تواند قدرت ۱۵۵ اسب بخار را به همراه گشتاور ۲۳۰ نیوتن‌متر به تولید برساند. وظیفه انتقال قدرت این پیشرانه به چرخ‌های جلو بر عهده یک جعبه دنده ۶ سرعته دو کلاچه اتوماتیک گذاشته شده است.

این محصول جدید بهمن موتور با ظرفیت باک ۵۵ لیتری و با جرمی در حدود ۱۵۷۵ کیلوگرم، به ازای هر صد کیلومتر ۷.۵ لیتر بنزین می‌سوزاند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این کراس اوور در ۱۱.۵ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و نهایت سرعت آن برابر با ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت است.

بهمن فیدلیتی پرایم

حجم موتور۱۴۹۸ سی سی توربوشارژ
قدرت موتور۱۵۵ اسب بخار
گشتاور۲۳۰ نیوتن متر
گیربکس۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه خشک
سیلندر / سوپاپ۴ / ۱۶
دیفرانسیلجلو
ابعاد خودرو۱۷۱۰ در ۱۹۰۰ در ۴۷۳۵ میلی متر

بررسی فیدلیتی پرایم از نظر امکانات رفاهی و ایمنی

بهمن فیدلیتی پرایم

گروه بهمن این کراس اوور را با امکانات متنوعی روانه بازار کشور می‌کند که سنسور نور و باران، رادار نقطه کور (BSD)، رادار تغییر لاین (LDW)، آینه عقب الکتروکرومیک، دو حالت رانندگی (اکو – اسپرت)، فناوری LED چراغ‌ها، سامانه کنترل پایداری، استاندارد آلایندگی یورو ۵، هشت اسپیکر، شارژر وایرلس، کالیپرهای قرمز رنگ، تهویه الکتریکی دستی، صندلی‌های جلو برقی با گرم‌کن،‌ استارت دکمه‌ای، فرمان کمک برقی، کنترل حرکت در سربالایی، نورپردازی کابین،‌ تریم داخلی چرم، ۴ ایربگ، اتوهلد، سقف پانوراما، دوربین ۳۶۰ درجه،‌ در صندوق برقی با سنسور حرکتی پا، جلو آمپر دیجیتال، کروز کنترل، سنسور باد تایر (TPMS)، رادار خطی، رینگ آلومینیومی تراش خورده ۲۰ اینچی و نمایشگر لمسی از جمله آن‌ها هستند.

بهمن فیدلیتی پرایم

شرکت بهمن موتور دو مدل رینگ ۲۰ اینچی را برای این کراس اوور در نظر گرفته است که متقاضیان می‌توانند با توجه به سلیقه خود،‌ هریک از آن‌ها را برگزینند.

بررسی کراس اوور جدید بهمن موتور از نظر طراحی

بهمن فیدلیتی پرایم

این کراس اوور از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با جتور X70s ندارد و به یک جلوپنجره بزرگ مجهز شده است. شکل ظاهری جلوی خودرو عضلانی و با خطوط نرم همراه بوده است و قسمت عقب آن نیز با الگوبرداری از محصولات کره‌ای طراحی شده است. نمای جانبی این خودرو نیز طراحی قابل قبولی دارد که با توجه به رینگ‌های ۲۰ اینچی آن می‌توان به خوبی متوجه این موضوع شد.

کابین این کراس اوور چینی نیز طراحی مناسبی دارد. محل قرارگیری نمایشگر لمسی، کنسول میانی، تریم داخلی و صندلی‌ها و… از جمله نکات مثبت در کابین فیدلیتی پرایم هستند.

با معایب و مزایا فیدلیتی آشنا شوید

معایب

۱. صدای به نسبت زیاد تایرهای ایرانی

۲. نبود دریچه تهویه مستقل برای ردیف سوم

۳. قیمت بالا در بازار آزاد

۴. با وجود حضور بسیاری از امکانات رفاهی و ایمنی، ویژگی‌هایی مانند کیسه هوای پرده‌ای و تهویه اتوماتیک در این خودرو دیده نمی‌شود.

۵. نبود دکمه در صندوق برقی در کابین

۶. استفاده از جعبه دنده دو کلاچه خشک

مزایا

۱. امکانات رفاهی و ایمنی مناسب

۲. ابعاد مناسب برای استفاده های خانوادگی

۳. خدمات پس از فروش گسترده

۴. شتاب قابل قبول

۵. کیفیت مونتاژ خوب

۶. ظاهر مناسب و مدرن

۷. پیشرانه و جعبه دنده هماهنگ

۸. قیمت رقابتی در کارخانه

فیدلیتی با چه قیمتی در بازار به فروش می‌رسد؟

شرکت بهمن موتور قیمت فیدلیتی پرایم ۵ نفره را ۷۳۵ میلیون تومان اعلام کرده است و برای خرید نسخه ۷ نفره این اتومبیل از کارخانه نیز باید مبلغی در حدود ۷۴۷ میلیون تومان را کنار گذاشت. همچنین این کراس اوور در بازار آزاد با قیمتی در حدود یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

اصلی‌ترین رقبای فیدلیتی پرایم در بازار کشور

این اتومبیل در بازار کشور رقبای زیادی دارد که هایما S7 پلاس، KMC K7 و FMC T5 از جمله آن‌ها هستند. محصولات مذکور علاوه بر قیمت در سایر بخش‌ها از جمله کیفیت،‌ قابلیت‌های حرکتی، سواری و سطح امکانات رفاهی و ایمنی بسیار نزدیک به فیدلیتی پرایم هستند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.