تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۵:۳۰
کد خبر : 33133

به‌روزرسانی مایکروسافت تو دو منتشر شد

به‌روزرسانی مایکروسافت تو دو منتشر شد

به‌روزرسانی مایکروسافت تو دو منتشر شدمایکروسافت به‌روزرسانی نرم‌افزار مدیریت وظیفه ویندوز ۱۰ خود با نام مایکروسافت تو دو (Microsoft To Do) را منتشر کرده است. به‌روزرسانی این نرم‌افزار به نسخه جدید ۲.۳۳.۲۰۱۲.۴۰۰۱ این قابلیت را به شما می‌دهد تا بتوانید با راست کلیک روی نرم‌افزار تو دو از نوار وظیفه و شروع به کار، به‌سرعت به لیست هوشمند انجام کار مورد نظر بروید. این به‌روزرسانی همچنین شامل رفع اشکالات و بهبود عملکرد نرم‌افزار است. در زیر می‌توانید تغییرات رسمی کامل این به‌روزرسانی منتشرشده را مشاهده کنید.

تغییرات به‌روزرسانی ۲.۳۳.۲۰۱۲.۴۰۰۱قابلیت دیگری برای بهره‌وری بیشتر شما! اکنون می‌توانید با راست کلیک روی نرم‌افزار تو دو از نوار وظیفه و منوی شروع، به‌سرعت به لیست هوشمند مورد نظر خود بروید.ما ترتیب نمایش کارها در مای دی (My Day) را که به‌صورت انبوه از هر لیستی اضافه می‌شوند، برطرف کرده‌ایم.ما اشکالات مربوط به اعلان‌های جدید برای کارهای موجود در لیست هوشمند برنامه‌ریزی‌شده و مشکلات دسترسی صفحه‌کلید در پنجره پیشنهادهای My Day را رفع کرده‌ایم.می‌توانید آخرین نسخه برنامه مایکروسافت تو دو ر..

به‌روزرسانی مایکروسافت تو دو منتشر شدMicrosoft-To-Do-for-Windows

مایکروسافت به‌روزرسانی نرم‌افزار مدیریت وظیفه ویندوز ۱۰ خود با نام مایکروسافت تو دو (Microsoft To Do) را منتشر کرده است. به‌روزرسانی این نرم‌افزار به نسخه جدید ۲.۳۳.۲۰۱۲.۴۰۰۱ این قابلیت را به شما می‌دهد تا بتوانید با راست کلیک روی نرم‌افزار تو دو از نوار وظیفه و شروع به کار، به‌سرعت به لیست هوشمند انجام کار مورد نظر بروید. این به‌روزرسانی همچنین شامل رفع اشکالات و بهبود عملکرد نرم‌افزار است. در زیر می‌توانید تغییرات رسمی کامل این به‌روزرسانی منتشرشده را مشاهده کنید.

Microsoft-To-Do-for-Windows

تغییرات به‌روزرسانی ۲.۳۳.۲۰۱۲.۴۰۰۱

  • قابلیت دیگری برای بهره‌وری بیشتر شما! اکنون می‌توانید با راست کلیک روی نرم‌افزار تو دو از نوار وظیفه و منوی شروع، به‌سرعت به لیست هوشمند مورد نظر خود بروید.
  • ما ترتیب نمایش کارها در مای دی (My Day) را که به‌صورت انبوه از هر لیستی اضافه می‌شوند، برطرف کرده‌ایم.
  • ما اشکالات مربوط به اعلان‌های جدید برای کارهای موجود در لیست هوشمند برنامه‌ریزی‌شده و مشکلات دسترسی صفحه‌کلید در پنجره پیشنهادهای My Day را رفع کرده‌ایم.

می‌توانید آخرین نسخه برنامه مایکروسافت تو دو را از این لینک بارگیری کنید یا می‌توانید برای نصب برنامه به Microsoft Store مراجعه کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.