تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
کد خبر : 589019

بهترین گوشی های میانرده سامسونگ در سال ۲۰۲۲

بهترین گوشی های میانرده سامسونگ در سال ۲۰۲۲

در این مقاله از سایت موبایل استقلال می خواهیم به بهترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۲ بپردازیم. گوشی هایی که توسط این برند ارائه شدند و در مقایسه با رقیبان خود یک سر و گردن بالاتر هستند را به شما معرفی می کنیم.   سامسونگ یکی از برندهای کره یزد نیازی به

در این مقاله از سایت موبایل استقلال می خواهیم به بهترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۲ بپردازیم. گوشی هایی که توسط این برند ارائه شدند و در مقایسه با رقیبان خود یک سر و گردن بالاتر هستند را به شما معرفی می کنیم.

 

سامسونگ یکی از برندهای کره یزد نیازی به تعریف ندارد و با توجه به محصولات باکیفیت سامسونگ بسیاری از کاربران با این برند آشنا هستند و یا حداقل یکبار اسم برند سامسونگ به گوششان خورده است. سامسونگ یکی از فعالان تولید کننده گوشی های هوشمند است لوازم جانبی موبایل هم یکی دیگر از فعالیت های این برند به شمار می رود. گوشی های میان رده سامسونگ در دو سری A و M ارائه میشوند. شرکت سامسونگ گوشی های میان رده خود را برای رقابت با گوشی های میان رده شیائومی وارد میدان می کند. شیائومی یکی از برندهایی است که مدتی است با ارائه گوشی های ارزان قیمت و در عین حال با مشخصات فنی بسیار خوب توانسته است طرفداران بسیاری را به دست بیاورد و یکی از رقیبان سرسخت سامسونگ هم می باشد. اگر شما هم قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی کنیم.

 

گوشی سامسونگ A53 5G

بهترین گوشی های میانرده سامسونگ در سال ۲۰۲۲

یکی از گوشی های سری A سامسونگ که طرفداران زیادی هم نیز دارد؛ گوشی موبایل سامسونگ مدل A53 5G دوسیمکارت است.

این گوشی در ۱۷ مارس ۲۰۲۲ در رنگ های مشکی،سفید،آبی و گلبهی معرفی شد. نمایشگر به کار رفته در A53 5G از نوع super AMOLED است که دارای ابعاد ۶.۵ اینچ می باشد. رزولوشن این صفحه نمایش ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است تراکم پیکسلی ۴۰۵ پیکسل در هر اینچ را دارد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد نمایشگر گوشی a۵۳ نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتزی آن است. تراشه به کار رفته در این گوشی اکسینوس ۱۲۸۰ است و از پردازنده مرکزی هشت هسته ای بهره مند میشود. در پنل پشتی این گوشی جایگاه دوربین چهارگانه این موبایل می باشد که لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل از نوع لنز واید با فوکوس خودکار با تشخیص فاز است. لنز بعدی ۱۲ مگاپیکسل از نوع لنز اولترا واید و دو لنز ۵ مگاپیکسلی از نوع لنز ماکرو و نوع لنز تشخیص عمق،مجموعه دوربین های این گوشی را تشکیل می‌دهند. البته دوربین سلفی باکیفیت ۳۲ مگا پیکسلی از نوع لنز واید این گوشی را فراموش نکنید.

سامسونگ برای گوشی A53 5G از یک باتری غیرقابل تعویض از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره گرفته است که از فناوری فست شارژ ۲۵ وات استفاده میکند.

گوشی سامسونگ A33 5G

 

در تاریخ ۱۷ مارس ۲۰۲۲ بود که برند سامسونگ یکی دیگر از گوشی های سری A از سری های پرفروش خود را با نام Galaxy A33 وارد بازار کرد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A33 دوسیمکارت با ظرفیت 128/8 گیگابایت دارای نمایشگری از نوع Super AMOLED با ابعاد ۶.۴ اینچ می باشد که از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و همچنین تراکم پیکسلی ۴۱۱ پیکسل در هر اینچ بهره مند شده است. ویژگی های نمایشگر این گوشی می توان نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و محافظ توسط کورنینگ گوریلا گلس ۵ اشاره کرد. این گوشی در ابعادی ۱۵۹.۷ در ۷۴ در ۸.۱ میلی متر و وزنی معادل ۱۸۶ گرم طراحی شده است. گوشی A33 سامسونگ دارای تراشه اکسینوس ۱۲۸۰ و پردازنده مرکزی هشت هسته ای میباشد.

 

در پنل پشتی این گوشی دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسل از نوع لنز واید ۲۶ میلیمتری قرار گرفته است. گوشی های سامسونگ معمولاً دارای باتری های مناسبی هستند که این گوشی هم از این قضیه مستثنی نیست و دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت بهره برده است که از فناوری فست شارژ ۲۵ وات پشتیبانی میکند.

بهترین گوشی های میانرده سامسونگ در سال ۲۰۲۲

گوشی سامسونگ A23

 

یکی از گوشی های سری A سامسونگ که طرفداران بسیار زیادی دارد گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 دوسیمکارت با طرفیت 128/6 گیگابایت است.

گوشی گلکسی A23 در تاریخ ۴ مارس سال ۲۰۲۲ معرفی و در ۲۵ مارس سال ۲۰۲۲ وارد بازار شد. این گوشی دارای نمایشگری از نوع TFT و اندازه ای ۶.۶ اینچی است رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل و همچنین تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ بهره برده است.

 

در پنل پشتی این گوشی چهار دوربین وجود دارد که دوربین اصلی گوشی A23 سامسونگ دارای لنز واید و همچنین فوکوس خودکار با تشخیص فاز و حسگر ۵۰ مگاپیکسلی است.

 

لنز بعدی از نوع حسگر ۵ مگاپیکسلی و لنز الترا واید و دو لنز دیگر هر کدام به ترتیب مگاپیکسل و از نوع لنز ماکرو و دیگری لنز سنسور تشخیص عمق تصویر است که مجموعه دوربین های گوشی سامسونگ گلکسی A23 دادند. برای این گوشی از یک باتری غیر قابل تعویض از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت استفاده کرده است که از فناوری فست شارژ ۲۵ وات نیز پشتیبانی می کند.همراهان عزیز شما میتوانید لیست قیمت موبایل را در این قشمت مشاهده فرمائید.

گوشی سامسونگ A73 5G

گوشی موبایل سامسونگ مدل A73 5Gهم یکی از گوشی‌های جدید سامسونگ از سری a است که توانسته توجه کاربران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند.گوشی A73 در ۲۲ آوریل سال ۲۰۲۲ وارد بازار گوشی های هوشمند شد که نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع Super AMOLED Plus به همراه رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل از جزئیات نمایشگر این گوشی است. نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز و تراکم پیکسلی ۳۹۳ پیکسل از دیگر ویژگی های نمایشگر این گوشی میان رده سامسونگ میباشد. یکی از نقاط قوت این گوشی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی همراه لنز واید آن است که با توجه به قیمت آن دوربین بسیار عالی روی گوشی به کار رفته است و از طرفی با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه فست شارژر ۲۵ واتی خواهان این گوشی را بیشتر کرده است.

 

اگر شما هم یکی از طرفداران برند سامسونگ هستید و قصد خرید گوشی میان رده سامسونگ را دارید می توانید از سایت موبایل استقلال اقدام به خرید کنید. حتی می‌توانید با خرید اقساط گوشی بدون پیش پرداخت اقدام به خرید S22 ultra جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ و در سریعترین زمان گوشی مورد علاقه خود را در دست داشته باشید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.