تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
کد خبر : 72506

بهترین گوشی های بازار در ماه آوریل ۲۰۲۲ از نگاه بنچمارک انتوتو

بهترین گوشی های بازار در ماه آوریل ۲۰۲۲ از نگاه بنچمارک انتوتو

بهترین گوشی های بازار در ماه آوریل ۲۰۲۲ از نگاه بنچمارک انتوتوفهرست بهترین گوشی های ماه آوریل ۲۰۲۲ در بنچمارک انتوتو منتشر شد که شاهد حضور گوشی‌های چینی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در آن هستیم.
انتوتو..

بهترین گوشی های بازار در ماه آوریل ۲۰۲۲ از نگاه بنچمارک انتوتو

فهرست بهترین گوشی های ماه آوریل ۲۰۲۲ در بنچمارک انتوتو منتشر شد که شاهد حضور گوشی‌های چینی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در آن هستیم.

انتوتو لیستی از بهترین گوشی های بازار در ماه آوریل ۲۰۲۲ را در سه دسته پرچمدار (flagship)، زیر پرچمدار (sub-flagship) و میان رده منتشر کرد. لیست برترین محصولات بازار در کلاس پرچمدار در سلطه کامل کوالکام و تراشه‌های اسنپدراگون ۸ نسل ۱ این کمپانی قرار دارد. از طرف دیگر، در کلاس زیر پرچمدار یا میان رده‌های قدرتمند، محصولات متنوعی حضور دارند و تراشه‌های دایمنسیتی ۸۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۷۰ مهم‌ترین تراشه‌های این طبقه به شمار می‌روند. همچنین، در بازار محصولات میان رده هم چیپست‌های اسنپدراگون ۷۷۸G حضور درخشانی دارند.

با گجت نیوز همراه باشید تا به بررسی بیشتر هریک از این طبقه‌بندی‌ها بپردازیم.

بهترین گوشی های بازار در ماه آوریل ۲۰۲۲

کلاس پرچمدار

بهترین گوشی های بازار آوریل 2022

قدرتمندترین گوشی هوشمند بازار در ماه آوریل، بلک شارک ۵ پرو با کسب امتیاز ۱۰۶۲۷۴۷ است که به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز است و برای حافظه از ترکیب SSD و UFS 3.1 استفاده می‌کند. در رده‌های بعدی هم نوبیا رد مجیک ۷ پرو و لنوو لیجن Y90 ایستاده‌اند. این دو گوشی به ترتیب امتیازات ۱۰۳۲۴۹۴ و ۱۰۲۳۹۳۴ را در این تست کسب کرده‌اند.

از سوی دیگر، گوشی ویوو ایکس ۸۰ پرو مجهز به پردازنده دایمنسیتی ۹۰۰۰ در رده چهارم این لیست قرار دارد. در رده‌های بعدی نیز محصولاتی دیگر مجهز به Snapdragon 8 Gen.1 نظیر iQOO 9، iQOO 9 Pro، ویوو ایکس نوت، IQOO Neo 6، شیائومی ۱۲ پرو و ریلمی GT 2 پرو حضور دارند.

کلاس قیمتی زیرپرچمدار

بهترین گوشی های بازار آوریل 2022

دو رتبه نخست بهترین گوشی های بازار در ماه آوریل ۲۰۲۲ در کلاسی عملکردی بین میان رده و پرچمدار، در اختیار ردمی K50 و ریلمی GT Neo 3 است که هر دو به چیپست‌های دایمنسیتی ۸۱۰۰ مجهز هستند و با ۸۱۴۰۳۲ و ۸۱۱۸۸۱ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم ایستاده‌اند. علاوه بر این، گوشی iQOO Neo 5 با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ با ۷۳۲۵۵۹ امتیاز در رده دوم ایستاده و تعدادی دیگر از گوشی‌های مجهز به همین چیپست مانند ریلمی GT Neo 2، ریلمی GT نسخه مستر اکسپلورر، iQOO Neo 5 SE، اوپو رنو ۶ پرو پلاس ۵G و اوپو فایند X3 نیز در رده‌های بعدی قرار دارند. علاوه بر این، ریلمی GT Neo 2T که از چیپست‌های دایمنسیتی ۱۲۰۰ AI استفاده می‌کند نیز در جایگاه دهم این لیست قرار دارد.

کلاسی قیمتی میان رده

بهترین گوشی های بازار آوریل 2022

در کلاس قیمتی میان رده، گوشی iQOO Z5 با تراشه اسنپدراگون ۷۷۸G با کسب امتیاز ۵۷۲۱۸۸ صدرنشین است. در جایگاه بعدی، دو محصول با چیپست اسنپدراگون ۷۷۸G پلاس، یعنی شیائومی سیوی ۱S و آنر ۶۰ پرو قرار دارند که به ترتیب ۵۵۵۷۱۴ و ۵۴۷۸۸۶ امتیاز کسب کرده‌اند. علاوه بر این، اوپو رنو ۷ ۵G با تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ هم با کسب امتیاز ۵۴۳۲۲۹ در رده چهارم قرار دارد. تراشه‌های اسنپدراگون ۷۷۸G در محصولات دیگری از این لیست نظیر ریلمی Q3s، شیائومی ۱۱ لایت ۵G، آنر ۶۰، آنر ۵۰ پرو، آنر ۵۰ و هواوی نوا ۹ نیز حضور دارند.

منبع :gizmochinaمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.