تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۸:۳۹
کد خبر : 57026

بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۱ را بشناسید

بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۱ را بشناسید

بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۱ را بشناسیددر اینجا به معرفی بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۱ می‌پردازیم که می‌توانید برای ذخیره و ترید Bitcoin از آن استفاده کنید.
بیت کوین طی سالیان اخی..

بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۱بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۱ را بشناسید

در اینجا به معرفی بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۱ می‌پردازیم که می‌توانید برای ذخیره و ترید Bitcoin از آن استفاده کنید.

بیت کوین طی سالیان اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است. فاکتورهای مختلفی باعث رشد آن شده است که بحران اقتصادی جهان پس از همه‌گیری کووید ۱۹ یکی از مهم‌ترین دلایل آن است. اگر شما هم علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بیت کوین شده‌اید، مهم است که حتماً امنیت خودتان را تأمین کنید. کیف پول که والت هم به آن گفته می‌شود، فضایی برای ذخیره بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال هستند که از کدهای مورد نیاز شما برای دسترسی و خرید و فروش رمزارزهایتان محافظت می‌کنند.

اما متعدد بودن آن‌ها باعث شود نتوانید یک کیف پول مناسب را برای ذخیره بیت کوین خود انتخاب کنید. ما در اینجا به معرفی بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۱ خواهیم پرداخت که می‌توانند امنیت سرمایه‌گذاران را به خوبی تأمین کنند.

کیف پول بیت کوین چیست؟

کیف پول بیت کوین از کلیدهای رمزنگاری شده برای دسترسی و انتقال رمزارزها محافظت می‌کند. این رشته‌های عددی نقش پسورد را برای دارایی‌های شما بازی می‌کنند. بنابراین اگر این کلیدها را گم کنید، نمی‌توانید از توکن‌هایتان استفاده کنید.

به طور کلی سه نوع اصلی کیف پول ارز دیجیتال برای استفاده وجود دارد:

  • کیف پول‌های گرم: این کیف پول‌ّها حافظه‌هایی آنلاین هستند و معمولاً از طریق یک سرویس متفرقه یا اپلیکیشن به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنید. آن‌ها آسان‌تر و راحت‌تر از کلیدهای رمزنگاری شده شما محافظت می‌کنند. با این حال یک سرویس همیشه در معرض یک دزد سایبری است و اگر تمام دارایی‌های شما ربوده شود، باید برای همیشه با آن‌ها خداحافظی کنید.
  • کیف پول‌های سرد: این‌ها دستگاه‌های حافظه‌ای هستند که به اینترنت متصل نمی‌شوند تا جلوی حمله به دارایی‌های شما را بگیرند. شما می‌توانید کلیدهایتان را روی یک کامپیوتر که همیشه آفلاین است ذخیره کنید و از آن به عنوان یک حافظه سرد استفاده کنید. این کیف پول‌ها امن‌تر از کیف پول‌های گرم هستند، اما ترید را سخت می‌کنند.
  • کیف پول‌های سخت افزاری: دستگاه‌هایی هستند که به صورت سخت افزاری از کلیدهای ارز دیجیتال شما محافظت می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مزیت این کیف پول‌ها، امکان اتصال آن‌ها به اینترنت در صورت لزوم است. این کیف پول علی‌رغم اینکه از کلیدهای شما محافظت می‌کند، امکان ترید کردن را هم آسان می‌کند.

بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۱

اگر دنبال نصب و استفاده از یک کیف پول مناسب ذخیره بیت کوین یا هر رمزارز دیگری هستید، در اینجا ۷ مورد از بهترین والت های ارز دیجیتال را به شما معرف می‌کنیم.

۱. اگزودوس – Exodus

بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۱

اگزودوس یک کیف پول گرم برای بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال است. آن از بیش از ۱۰۰ رمزارز مختلف پشتیبانی می‌کند و به کاربران اجازه ذخیره، ارسال و دریافت رمزارزها را می‌دهد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند به راحتی مستقیماً از طریق کیف پول خود یک رمزارز را تبدیل کنند. به لطف گزینه اسکن کند QR نیز ارسال و دریافت ارز دیجیتال توسط این والت بسیار آسان است.

شما می‌توانید همین حالا اپلیکیشن اگزودوس را روی کامپیوتر ویندوز، مک یا لینوکس و همچنین روی گوشی اندرویدی یا آیفون خود نصب کنید و از آن استفاده کنید. تمام این امکانات و ویژگی‌ها باعث شده اگزودوس به یک کیف پول گرم عالی برای تازه واردها تبدیل شود.

۲. کوین بیس – Coinbase

بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۱

کوین بیس یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های صرافی ارز دیجیتال است که یک والت رمزارز رایگان را نیز در اختیار کاربران می‌گذارد. این کیف پول از نوع گرم است، بدین معنا که کلیدهای ارز دیجیتال شما در فضای وب ذخیره می‌شوند. امنیت این والت بسیار بالاست و کاربران برای استفاده از آن نیازی به ثبت نام نخواهند داشت. ضمن این که اگر در آمریکا زندگی می‌کنید، می‌توانید مستقیماً این کیف پول را به حساب بانکی خود نیز متصل کنید.

با این حال کوین بیس فاقد نسخه دسکتاپی است. شما برای ذخیره کلیدها و مدیریت ارزهای دیجیتال خود یا باید اپلیکیشن آن را روی گوشی‌تان نصب کنید، یا روی کامپیوتر از نسخه تحت وب آن استفاده کنید. البته خوشبختانه این والت دارای یک افزونه برای مرورگر کروم نیز هست.

۳. مای سلیوم – Mycelium

بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۱

مای سلیوم یکی از بهترین کیف پول های بیت کوین است که با هدف کاربران تازه وارد و مخصوص پلتفرم‌های موبایل طراحی شده است. این والت امکانات هیجان‌انگیزی را ارائه می‌کند و کنترل خوبی روی کارمزد تراکنش‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. ضمن اینکه مای سلیوم کلیدهای شما را روی یک دستگاه فیزیکی ذخیره می‌کند و نقش یک کیف پول سرد را بازی می‌کند. البته نگران از دست رفتن دستگاه نباشید؛ Mycelium از روش‌های متعدد بکاپ‌گیری برای دسترسی مجدد به توکن‌هایتان حتی وقتی دستگاه از دست می‌رود، استفاده می‌کند.

با وجود تمام این امکانات خوب، مای سلیوم فقط از ترید بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می‌کند و مناسب صاحبان دیگر رمزارزها نیست.

۴. لجر نانو ایکس – Ledger Nano X

بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۱

نانو ایکس برند لجر، یک والت سخت افزاری برای ذخیره امن ارزهای دیجیتال شما است. این قطعه سخت افزاری از یک طراحی زیبا برخوردار بوده و با هر بار شارژ ۸ ساعت شارژدهی دارد. شما می‌توانید مستقیماً این کیف پول را به گوشی یا کامپیوتر خود متصل کرده و از آن به عنوان یک کیف پول سرد نیز استفاده کنید. علاوه بر این اتصال بلوتوثی را هم فراهم می‌کند که می‌توانید از آن برای مدیریت هر چه کارآمدتر رمزارزهای خود استفاده کنید.

نرم افزار Ledger Live امکان دسترسی به کلیدهایتان و اپلیکیشنی که در آن ذخیره شده است را فراهم می‌کند. این نرم افزار رابط کاربری مناسبی داشته و تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر را آسان می‌کند. پس اگر دنبال یک کیف پول سخت افزاری امن و عالی هستید، توصیه ما به شما Nano X است.

۵. الکتروم – Electrum

بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۱

الکتروم یک کیف پول بیت کوین با امکاناتی غنی برای معامله‌کنندگان حرفه‌ای ارزهای دیجیتال است. استفاده از این کیف پول رایگان است و دو حافظه سرد و ابری را ارائه می‌کند. این یک سرویس بسیار امن با یک کد بیس منبع باز است که باعث می‌شود باگ‌ها قبل از فراگیری، برطرف شوند.

علاوه بر این کاربران می‌توانند به آسانی کارمزد معاملات برای توکن‌هایشان را تغییر دهند. با این حال از هیچ ارز دیجیتال دیگری به جز بیت کوین پشتیبانی نمی‌کند. الکتروم مناسب هر شخصی است که به دنبال یک والت امن است.

۶. ترزور مدل تی – Trezor Model T

بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۱

ترزور مدل تی یک کیف پول سخت افزاری عالی برای ذخیره ارزهای دیجیتال است. این دستگاه به یک نمایشگر لمسی مجهز است و به کاربران اجازه می‌دهد با اطمینان کلیدهای رمزنگاری شده بیت کوین را ذخیره کنند. علاوه بر این، توکن سخت افزاری U2F در این مدل به کنترل بهتر دسترسی برای محافظت از دارایی‌های کاربران کمک می‌کند.

اگر چه ترزور مدل تی در امکانات غنی است، اما بسیار گران قیمت است. با قیمت ۱۹۰ دلار آن حتی از لجر نانو ایکس هم گران‌تر است. با این حال اگر مشکلی در هزینه کردن ندارید، این بهترین کیف پول سخت افزاری است که می‌توانید برای ذخیره دارایی‌های خود از آن استفاده کنید.

۷. واسابی والت – Wasabi Wallet

بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۱

واسابی یک کیف پول بیت کوین رایگان و منبع باز است. آن یک کیف پول گرم یکپارچه با Tor است که از تراکنش‌های CoinJoin پشتیبانی می‌کند و کنترل روی توکن‌های مختلف را در اختیار کاربران می‌گذارد. علاوه بر این واسابی یک کلاینت دسکتاپی را برای کاربران ویندوز، مک او اس و لینوکس ارائه می‌کند. پس می‌توانید از هر دستگاهی به آن دسترسی داشته باشید.

ضمن اینکه تمام اتصال‌های شبکه ساخته شده در واسابی از طریق پل‌های متعدد Tor عبور می‌کند تا نگرانی کاربرانی که به حریم خصوصی خود اهمیت می‌دهند را برطرف کند. به طور کلی این کیف پول مناسب کاربرانی است که به دنبال یک کیف پول بیت کوین امن و در عین حال انعطاف‌پذیر هستند.

منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.