تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر : 53955

بهترین کرم‌های ضد لک صورت ایرانی و خارجی

بهترین کرم‌های ضد لک صورت ایرانی و خارجی

فهرست۱ ۱-کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک۲ ۲-کرم شب روشن کننده و ضدلک اوریفلیم سری نوایج مدل Bright Sublime۳ ۳-کرم روشن کننده و ضد لک دکتر کلوگل مدل Whitening۴ ۴-کرم ضد لک و روشن کننده اریکه۵ ۵-کرم ضد لک درماتوم مدل Melazex۶ ۶-کرم ضد لک صورت و بدن پلاسنتور وژتال۷ ۷- کرم ضد …

لک‌های پوستی جزو یکی از رایج‌ترین مشکلات پوستی هستند که تعداد زیادی از افراد را درگیر می‌کنند. عوامل متعددی در ایجاد این نوع لک‌ها نقش دارند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جوش‌های پوستی و آکنه، افزایش سن، استمرار قرارگیری در معرض آفتاب، بعضی بیماری‌ها مانند بیماری‌های کبدی و…، عوامل ژنتیکی، اختلالات هورمونی، بارداری و مصرف برخی داروها اشاره کرد. لک‌های پوستی در صورت عدم درمان ممکن است زیبایی و اعتماد به نفس افراد را تحت تاثیر قرار دهند. کرم‌های ضد لک محصولاتی هستند که انواع لک‌های صورت را کمرنگ و محو می‌کنند و پوسی شفاف و زیبا را برای شما به ارمغان می‌آورند؛ اما اینکه بهترین کرم‌های ضد لک صورت ایرانی و خارج موجود در بازار کدام ها هستند، موضوعی است که در این مطب از موتن رو به آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

۱-کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک

کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک محصولی است که انواع لک‌های ناشی از آفتاب، جوش و لیزر را برطرف می‌کند. علاوه بر این، روشن کننده پوست نیز هست. با استفاده از این محصول می‌توانید جلوی بازگشت دوباره لک را بگیرید و پوستی روشن و بی‌نقص را به خودتان هدیه دهید. لازم به ذکر است این محصول هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند.

__________________________________________________________________

برای تهیه جدیدترین محصولات درماتیپیک با بهترین قیمت بر روی لینک زیر کلیک کنید

https://mootanroo.com/dermatypique

__________________________________________________________________

۲-کرم شب روشن کننده و ضدلک اوریفلیم سری نوایج مدل Bright Sublime

این محصول فوق العاده با کمرنگ کردن لک‌های تیره با گذشت زمان، رنگ پوست را نیز روشن و یکدست می‌کند. علاوه بر این به دلیل بافت غیر چربی که دارد، به راحتی جذب پوست شده و به شما کمک می‌کند هنگام خواب استرس روزانه پوستتان را از بین ببرید. کرم ضد لک اوریفلیم با دارا بودن عصاره سلول‌های بنیادی، پوست را بازسازی و احیا کرده و میزان ملانین آن را کاهش می‌دهد. از طرف دیگر بسیار خوشبو و سبک است و رطوبت مورد نیاز پوست را هنگام خواب حفظ می‌کند.

بهترین کرم‌های ضد لک صورت ایرانی و خارجی

۳-کرم روشن کننده و ضد لک دکتر کلوگل مدل Whitening

کرم روشن کننده و ضد لک دکتر کلوگل به دلیل دارا بودن عصاره‌هایی همچون توت، چای ترش و خیار، تمامی انواع لک‌ها از جمله لک‌های ناشی از آفتاب سوختگی، لیزر، جای جوش، افزایش سن و غیره را کمرنگ کرده و با فرمولاسیون خاصی که دارد، جلوی تجمع رنگدانه های جدیدی را که منجر به ایجاد لک‌های جدید می‌شوند می‌گیرد. خاصیت پاک کنندگی این محصول، انواع التهابات پوستی را پس از دوره‌های درمانی مختلفی همچون لیزر، پیلینگ و غیره تسکین داده و شادابی پوست را افزایش می‌دهد. از طرف دیگر، ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در کرم روشن کننده و ضد لک دکتر کلوگل، اثر رادیکال‌های آزاد روی پوست را خنثی می‌کند و از پوست در برابر انواع آسیب دیدگی محافظت می‌کند.

__________________________________________________________________

برای تهیه جدیدترین محصولات و ضد لک‌های برند دکتر کلوگل با بهترین قیمت اینجا کلیک کنید

__________________________________________________________________

۴-کرم ضد لک و روشن کننده اریکه

کرم اریکه با دارا بودن ترکیبات موثری که دارد، انواع لک‌ها را از بین برده و پوست را روشن می‌کند. ویتامین C موجود در این محصول منجر شده است کرم اریکه علاوه بر ضد لک بودن، خاصیت آنتی اکسیدانی فوق العاده ای نیز داشته باشد. کرم ضد لک اریکه از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و پوست را به طور عمیق آبرسانی می‌کند. از طرف دیگر با مهار آنزیم تیروزیناز، از اثر آنزیم تیروزیناز و آزاد شدن ملانوزوم ها جلوگیری می‌کند.

 

۵-کرم ضد لک درماتوم مدل Melazex

یکی از بهترین کرم‌های ضد لک صورت، کرم درماتوم مدل Melazex است. این محصول به طور تدریجی لک‌های قهوه‌ای را کمرنگ کرده و جلوی بروز مجدد آن‌ها را می‌گیرد. علاوه بر این، اختلالات رنگدانه ای را که به دلایل مختلفی از جمله افزایش سن، تغییرات هورمونی، استفاده از برخی داروها و تابش اشعه مضر ماورا بنفش نور خورشید رخ داده است برطرف کرده و از بروز لک‌های پوستی ناشی از لیزر درمانی، اپیلاسیون و لایه برداری جلوگیری می‌کند.

بهترین کرم‌های ضد لک صورت ایرانی و خارجی

۶-کرم ضد لک صورت و بدن پلاسنتور وژتال

کرم ضد لک صورت پلاسنتور وژتال، علاوه بر از بین بردن انواع لک‌ها، سیاهی دور چشم را نیز برطرف می‌کند. فرمولاسیون به کار رفته در این کرم کاملا گیاهی بوده و خیلی سریع جذب پوست می‌شود. این محصول با دارا بودن ترکیباتی همچون عصاره‌ی‌ شیرین‌ بیان، ویتامین‌ C، ویتامین PP t اسید میوه، سرخس دریایی و الانتوئین ترکیب شده با پلاسنتا گیاهی، علاوه بر از بین بردن عیوب رنگی پوست، اندازه ملانوزوم‌ها و تعداد ملانین‌ها را کاهش می‌دهد و بازسازی کننده و مرطوب کننده نیز هست.

__________________________________________________________________

خرید جدیدترین محصولات ضد لک با بهترین قیمت از برترین برندها

__________________________________________________________________

۷- کرم ضد لک و روشن کننده الی ژن

این محصول یک کرم تخصصی برای از بین بردن لک‌هایی است که بعد از حاملگی در پوست ایجاد شده‌اند. عصاره شیرین بیان موجود در این کرم، پوست را سفید و درخشان می‌کند. علاوه بر این وازلین و پارافین موجود در کرم ضد لک و روشن کننده الی ژن، پوست را نرم و لطیف کرده و با پر کردن فضای بین چربی‌های بین سلولی، خواص محافظتی پوست را افزایش می‌دهد. از دیگر ترکیبات موثر این محصول می‌توان به ویتامین E ویتامین‌های B3 و B5 و روغن هسته انگور اشاره کرد.

چرا خرید بهترین کرم ضد لک صورت از موتن رو؟

اگر قصد خرید ضد لک و روشن کننده پوست را دارید، حتما جزئیاتی همچون تاریخ انقضا و اصل بودن کالا را مورد توجه قرار دهید. مطمئن‌ترین و راحت‌ترین راه برای خرید بهترین کرم ضد لک صورت، مراجعه به فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی موتن رو است. در این فروشگاه انواع ضد لک ایرانی و خارجی موجود است و شما می‌توانید به راحتی محصولی را که نیاز دارید انتخاب کنید. تمامی محصولاتی که در موتن رو به فروش می‌رسند اورجینال بوده و دارای ضمانت اصالت کالا هستند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.