تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
کد خبر : 71264

بهترین پلتفرم ساخت سایت فروشگاهی در ایران و جهان

بهترین پلتفرم ساخت سایت فروشگاهی در ایران و جهان

بهترین پلتفرم ساخت سایت فروشگاهی در ایران و جهانسایت‌سازها نسل جدید تجارت الکترونیک هستند و ساخت فروشگاه اینترنتی را برای فروشندگان آسان می‌کنند. عموما راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی در نظر کاربران کاری ..

فهرست

بهترین پلتفرم ساخت سایت فروشگاهی در ایران و جهان

سایت‌سازها نسل جدید تجارت الکترونیک هستند و ساخت فروشگاه اینترنتی را برای فروشندگان آسان می‌کنند. عموما راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی در نظر کاربران کاری پر دردسر، و نیازمند دانش فنی است. از طرفی پشتیبانی ضعیف و پیچیدگی سایت‌های وردپرسی کاربران را نسبت به ساختن سایت مردد می‌کند. در این مقاله به بررسی دو سایت‌ساز شاپیفای به عنوان نمونهٔ بین المللی و سازیتو از فروشگاه‌سازهای داخلی می‌پردازیم.

سایت‌ساز و فروشگاه‌ساز چیست؟

سایت‌سازها پلتفرم‌هایی هستند که با گرفتن اطلاعات اولیه از کاربران، سایتی آماده را با قالب‌های متنوع و پنل کاربر ساده در اختیار فروشندگان قرار می‌دهند. راه‌اندازی سایت فروشگاهی در این پنل‌ها مثل آب خوردن است و شما در مدت حداکثر چند ساعت می‌توانید فروش خود را از این پلتفرم‌ها شروع کنید. این پلتفرم‌های سایت‌ساز طوری کدنویسی شده‌اند تا با گرفتن اطلاعات اولیه مثل نام برند، شعار برند، ایمیل و شماره تلفن سایتی کاملاً آماده را با قابلیت‌های متنوع شخصی‌سازی در اختیار کاربران قرار دهند.

انواع سایت‌سازهای ایرانی

چند شرکت داخلی به ارائهٔ خدمت سایت فروشگاهی می‌پردازند که از جملهٔ آن‌ها، سازیتو، وبزی و پرتال هستند. این فروشگاه‌سازها خدمات متفاوتی را ارائه می‌دهند. در ادامهٔ این مقاله به بررسی این فروشگاه‌سازها و ویژگی‌ها و تفاوت‌های هر کدام با یکدیگر خواهیم پرداخت و محبوب‌ترین سایت‌ساز ایرانی را نیز معرفی خواهیم کرد.

سازیتومحبوب‌ترین فروشگاه‌ساز ایرانی

ساخت سایت فروشگاهی

فروشگاه‌ساز سازیتو یکی از بهترین فروشگاه‌سازها است که از سال ۹۶ کار خود را در ایران شروع کرده است . در این چهار سال سازیتو روند تکامل خود را برای در اختیار گرفتن بازار فروشگاه‌سازها طی کرده است. تا بتواند ساخت سایت فروشگاهی را بی‌نقص انجام دهد. بسیاری از حرفه‌ای‌های کسب و کارهای اینترنتی به سازیتو برای ساخت فروشگاه اینترنتی خود اعتماد کرده‌اند. سایت‌های فروشگاهی ساخته شده با سازیتو تمام مزیت سایت‌های ساخته شده با یک فروشگاه‌ساز را دارند و می‌توانند به بهترین شکل به کاربران خود خدمت‌رسانی کنند. در ادامه به بررسی قابلیت‌های سازیتو خواهیم پرداخت.

قابلیت‌ها و مزیت‌های فروشگاه‌ساز سازیتو

فروشگاه‌ساز سازیتو برای طراحی سایت فروشگاهی شما امکانات متعددی را ارائه می‌کند. هر پلتفرمی محدودیت‌ها و امکاناتی را داراست که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای یک کسب و کار بدل می‌کند. برای آن‌که شناخت درستی از مزیت‌های سایت سازها داشته باشید در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

سادگی در ساخت فروشگاه اینترنتی

سایت‌های وردپرسی برای ساخته شدن شما را درگیر مراحل پیچیده و پیچیدگی‌های فنی می‌کنند که در نهایت یک فروشنده بی‌اطلاع از دانش نرم‌افزاری را از راه‌اندازی سایت فروشگاهی پشیمان می‌کنند. در پلتفرم فروشگاه‌ساز سازیتو، شما با چند کلیک و در زمانی بسیار کوتاه می‌توانید یک سایت آماده داشته باشید که با پنل کاربری ساده‌ای ساخته شده است که برای فروشندگان سادگی و راحتی در استفاده را در راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی به ارمغان می‌آورد.

برند اختصاصی

با ساخت سایت فروشگاهی در سازیتو به راحتی می‌توانید دامنه اختصاصی خود با هر پسوندی را تهیه یا متصل کنید و برند خود را داشته باشید. همچنین می‌توانید رنگ برند اختصاصی خود را انتخاب کنید تا تمام مشتریان شمار را با یک نام و رنگ منحصر به فرد بشناسند.

پشتیبانی قدرتمند

کاربران سایت‌های وردپرسی و آنلاین‌شاپ‌های اینستگرامی با پیچیدگی‌های فنی و مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و برای اینکه بتوان مشکل یک سایت را حل کرد کاربران نیاز به داشتن دانش فنی یا درگیری با پشتیبانی هستند. سایت‌های وردپرسی از سه قسمت اصلی تشکیل می‌شوند. هاست، دامنه و قالب. هرکدام از این بخش‌ها پشتیبانی جداگانهٔ خود را دارند که اگر بخواهیم پشتیبانی افزونه‌های متفاوت را هم به این تعداد اضافه کنیم، پشتیبانی یک سایت به عملی غیرممکن و سخت بدل می‌شود.

شما با ساخت سایت فروشگاهی با پلتفرم‌های فروشگاه ساز مثل سازیتو می‌توانید تمام این پشتیبانی‌ها را یکجا و بدون هزینه داشته باشید. شما می‌توانیدپشتیبانی‌هاست، دامنه و قالب و امکانات متعدد دیگر را به فروشگاه‌ساز سازیتو بسپارید. همین امر شما را در مدیریت سایتتان راحت‌تر می‌کند و در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند.

زیبایی و قابلیت شخصی‌سازی

شما در این نوع از سایت‌ها نیاز به طراحی سایت فروشگاهی ندارید. از بین انواع قالب‌هایی که در اختیارتان قرار داده شده است می‌توانید یکی را متناسب با سلیقهٔ خود انتخاب کرده و آن را به عنوان پوستهٔ اصلی سایت خود قرار دهید و تمام المان‌های تصویری دیگر را نیز در صورت نیاز به آن اضافه کنید تا بیشتر برایتان جنبهٔ شخصی سازی داشته و با سایت‌های دیگر متفاوت باشد.

در حال حاضر بیش از ۶ قالب آماده برای انتخاب در سایت‌های سازیتو وجود دارد و شما با توجه به سلیقهٔ خود می‌توانید از آن‌ها انتخاب کنید و با اعمال شخصی‌سازی‌های مد نظر خود طراحی سایت فروشگاهی خود را زیباتر کنید. همچنین تیم موفقیت مشتری سازیتو در هر مرحلهٔ ساخت سایت فروشگاهی شما همراه شما خواهد بود و در صورت درخواست شما طراحی فروشگاه اینترنتی نیز طبق خواسته شما انجام خواهد شد.

کم کردن دردسرهای ارتباط با مشتریان

ارتباط با مشتریان از چالش‌های هر کسب و کار کوچک و متوسط است. یک فروشگاه اینستاگرامی با چند هزار فالوور را تصور کنید. فروش در یک فروشگاه اینستاگرامی وابسته به جواب دادن چندین و چند دایرکت، از پاسخ دادن در مورد موجودی محصول گرفته تا پاسخ دادن برای نحوهٔ ارسال و گرفتن شماره کارت و یادداشت کردن آدرس‌های پستی. یکی از ویژگی‌های ساخت سایت فروشگاهی با سازیتو، خودکار کردن چنین چالش‌هایی با اتصال درگاه‌های پرداخت و امکان انتخاب روش‌های پستی متعدد است. شما به راحتی می‌توانید کالای سفارش داده شده را ارسال کنید و در سایت خود تغییر وضعیت دهید. این موضوع موجب ارسال پیامک به مشتریان برای تک تک مراحل فروش تا ارسال می‌شود.

سئو و فروش در گوگل

از مشکلات فروش در فروشگاه‌های اینستاگرامی این است که فروش شما محدود به تعداد فالوورهای اینستاگرامی شماست. سایر افراد ممکن است محصولات شما را نبینند. با سئو کردن سایت شما که در سایت‌ساز سازیتو به صورت خودکار انجام می‌شود، شما در نتایج گوگل نیز دیده می‌شوید. همین امر باعث این موضوع می‌شود که کسی که محصول شما را در گوگل جستجو می‌کند بتواند به راحتی به آن برسد و به صورت ارگانیک خرید خود را از سایت شما انجام دهد.

همچنین سرعت سایت‌های ساخته شده با سازیتو آنقدر مناسب است که از جهت سئوی تکنیکال نیز شما رتبه‌های مناسب را در سایت‌هایی مثل GTmetrix و Lighthouse داشته باشید.

امنیت، سرعت و اعتماد

با ساخت فروشگاه اینترنتی در سازیتو، نگران امنیت خود نباشید با ساخت سایت نوار سبز سایت شما بدون هیچ هزینه‌ای فعال می‌شود و تمام اطلاعات و داده‌های سایت فروشگاهی شما ایمن می‌گردد.از سوی دیگر امکان دریافت نماد اعتماد الکترونیک می‌تواند برای بسیاری از مشتریان اعتماد را به وجود بیاورد. در نتیجه، کاربران بسیاری برای خرید از شما ترغیب می‌شوند.

مدیریت محصولات

مدیریت محصولات برای یک فروشگاه‌دار مهم‌ترین کاری است که انجام می‌دهد. سازیتو تمام امکانات لازم را برای مدیریت محصولات در اختیار مشتریان خود قرار داده است. از جمله امکانات سازیتو برای مدیریت محصول؛ فرم محصول، آپدیت گروهی محصولات، تغییر گروهی سفارشات، متغیرهای محصول و…

فرم محصول

بسیاری از فروشندگان برای این که بتوانند اطلاعات لازم را از مشتریان دریافت کنند نیاز به یک ویژگی دارند که در سازیتو با فرم محصول فراهم شده است. در این ویژگی شما می‌توانید به راحتی با دریافت اطلاعاتی مثل نوع بسته بندی یا نوشتهٔ خاص در محصول و یا همچنین اطلاعات مربوط به حساب‌ها برای کسب و کارهای مربوط به فروش فایل، داده‌های لازم را برای دسترسی به اکانت مشتریان دریافت کنید.

آپدیت گروهی

برای اینکه شما بتوانید تمام یا بخشی از محصولات را قیمت گذاری مجدد کنید یا موجودی و عدم موجودی آن‌ها را اعمال کنید نیاز به آپدیت گروهی محصولات دارید. قیمت محصولات در بسیاری از کسب و کارها وابسته به دلار است. در این کسب و کارها شما نیاز به این دارید تا بتوانید تمام محصولات را به صورت لحظه‌ای قیمت گذاری کنید. آپدیت گروهی قیمت‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا تمام محصولات را به صورت درصدی و یا افزایش مبلغی ثابت قیمت گذاری مجدد کنید.

همچنین شما ممکن است کسب و کار حضوری را در کنار کسب و کار آنلاین خود داشته باشید و همزمان چند محصول را برای فروش به اتمام برسانید. در این مرحله شما نیاز به این دارید تا بتوانید وضعیت موجودی محصولات خود را به صورت مداوم تغییر دهید. راه‌اندازی سایت فروشگاهی با سازیتو به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به صورت همزمان محصولات را موجود و یا ناموجود کنید.

تغییر گروهی سفارشات

بسیاری از سایت‌ها ممکن است در روز سفارشات زیادی را دریافت کنند، و یا سفارشات زیادی را به صورت همزمان تحویل پست و یا پیک برای ارسال بدهند. در چنین مرحله‌ای نیاز است تا بتوان سفارشات را به صورت گروهی تغییر وضعیت داده تا کاربران بتوانند به راحتی از وضعیت سفارش خود آگاه شوند. یکی از امکانات سازیتو تغییر وضعیت سفارشات است.

اتصال به ترب و ایمالز

بسیاری از ما برای خریدهای خود و مشاهدهٔ قیمت‌های مختلف یک محصول به سایت‌هایی مانند ترب و ایمالز مراجعه می‌کنیم. سازیتو با اتصال به این سایت‌ها این امکان را به مشتریان می‌دهد که محصولاتشان در این سایت‌ها نمایش داده شود. سایت‌هایی که محصولات خود را در این سایت‌ها می‌گذارند عموماً با ارائه دادن قیمتی رقابتی فروش بیشتری را تجربه می‌کنند و محصولاتشان بیشتر دیده می‌شود.

گزارشات مربوط به فروش

شما در سازیتو می‌توانید بعد از طراحی سایت فروشگاهی گزارشات فروش و درآمد خود را مشاهده کنید و از کاربران سایت‌تان خروجی اکسل دریافت کنید. در این بخش شما می‌توانید برای پلتفرم‌های دیگر مدیریت کاربران داده‌های موردنیاز را جمع کنید تا بتوانید نرخ بازگشت مشتری را برای برند خود حفظ و مدیریت کنید. همچنین در این بخش شما می‌توانید تعداد بازدیدهای سایت را مشاهده کنید و روند افزایش و کاهش بازدید را در سایت‌تان بررسی کنید.

اتصال به ابزارهای گوگل

در سازیتو به راحتی می‌توانید با آپلود کردن فایل مربوط به سرچ کنسول سایت خود را به سرویس سرچ کنسول متصل کنید و همچنین با اسکریپت‌های دلخواه دیگر سایت خود را مدیریت و بررسی کنید. شما می‌توانید با دریافت اسکریپت مخصوص از بخش موفقیت مشتری سازیتو، واتساپ بیزینس خود را نیز به سایت فروشگاهی‌تان متصل کنید.

افزایش نرخ بازگشت مشتری

راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی تازه شروع یک سفر پرماجرا به سمت موفقیت است و در این مسیر هر چقدر شما هواداران برند خود را بیشتر کنید امکان موفقیت شما بیشتر خواهد شد. سازیتو برای این که شما بتوانید مشتریان ثابت برای برند خود پیدا کنید و مشتریان سابق را برای برند خود حفظ کنید امکان کد تخفیف را فعال کرده است. شما می‌توانید کد تخفیف تکی را برای تعداد خاصی از کاربران فعال کنید تا بیشتر به خرید از شما ترغیب شوند.

کد تخفیف گروهی نیز می‌تواند کد تخفیف‌های اختصاصی در اختیار کاربران شما قرار دهد. شما می‌توانید با استفاده از این امکان به تعدادی از مشتریان خود کد تخفیف ارسال نمایید تا آن‌ها بتوانند دوباره به خرید از شما مجاب شوند.

وبزی سایت‌ساز امکانات محور

وبزی یکی از سایت‌سازهای ایرانی است که انواع مختلفی از سایت را برای شما با توجه به نوع نیازتان می‌سازد. از مزیت‌های وبزی داشتن امکانات زیاد و پنل کاربری کامل است. اگر یک سایت پیشرفته با وبزی بسازید می‌توانید تسلط نسبتاً زیادی را بر روی المان‌های موجود بر آن داشته باشید و جزئیات زیادی را تغییر دهید.

اما مشکل اینجاست که ساخت فروشگاه اینترنتی یا سایت شخصی با وبزی به دلیل پیچیدگی زیاد پنل کاربری و امکانات محور بودن، سخت و زمان‌بر است. کار کردن با وبزی نیازمند صرف زمان زیادی برای عادت کردن به پنل کاربری و یادگیری قسمت‌های مختلف آن است.

همچنین به دلیل پنل نسبتاً کامل وبزی، سرعت عملکرد این پنل بسیار پایین است و عملی مانند آپلود محصول بسیار بیشتر از سایت‌سازهای دیگر طول می‌کشد.

فروش عمده

شما در وبزی همانند سازیتو و دیگر پلتفرم‌ها می‌توانید فروش عمده را داشته باشید و در نهایت بر روی سبد خرید مشتریان خود تخفیف را با توجه به میزان فروش اعمال کنید.

قیمت بر اساس فرمول

یکی دیگر از امکانات وبزی امکان قیمت‌گذاری فرمولی است. شما در این بخش می‌توانید برای اضافه کردن قیمت محصول فرمولی را درج کنید که سایر محصولات نیز با استفاده از آن قیمت‌گذاری شوند.

پرتال

این سایت نیز مانند وبزی امکانات محور است اما بیشتر بر راه‌اندازی سایت فروشگاهی مانور می‌دهد. از معایب طراحی سایت فروشگاهی با پرتال این است که شما بعد از شکل دادن ظاهر سایت نمی‌توانید دوباره آن‌را تغییر دهید و در کل کار کردن با آن تا حدی زمان‌برتر از کار کردن با پلتفرم‌هایی مانند سازیتو است.

خرید قسطی

یکی از امکانات پرتال در نسخه‌های استاندارد و پیشرفته قابلیت پرداخت قسطی است که شما در دو تا ۳ قسط می‌توانید هزینه راه‌اندازی سایت فروشگاهی خود را پرداخت کنید.

رمزگذاری بر روی محصولات

یکی از تفاوت‌های سایت‌ساز پرتال با دیگر رقبا در امکان رمزگذاری بر روی محصولات است. که با استفاده از آن می‌توانید دسترسی به محصولات را برای کاربران محدود کنید.

دسته بندی شاخه‌دار (مگامنو)

همانند دیگر فروشگاه‌سازها در این قابلیت شما می‌توانید بیش از دو زیر شاخه برای یک دسته‌بندی تعیین کنید و کاربران را سریع‌تر به محصول خود راهنمایی کنید. اما باید به این نکته توجه کرد که ساخت سایت فروشگاهی در یک نیچ مناسب نیازی به دسته‌بندی تا این حد ریز برای محصولات ندارد و فقط گوگل را برای یافتن محصولات شما گیج می‌کند.

برترین فروشگاه‌سازهای جهان را بشناسید

ساخت سایت فروشگاهی

فروشگاه‌سازهای زیادی در سطح دنیا برای ساخت فروشگاه اینترنتی وجود دارند. تشخیص این که کدامیک از آن‌ها می‌تواند گزینه‌ای بهتر برای استفاده باشد شاید آسان نباشد. اما باید این را در نظر گرفت که با شرایط کشور ما امکان استفاده از این فروشگاه‌سازها وجود ندارد و زبان فارسی در اکثر این فروشگاه‌سازها تعریف نشده است. اما در ادامه برای آشنایی بیشتر شما در این مقاله دو فروشگاه‌ساز معروف و بزرگ دنیا را معرفی می‌کنیم.

غیر از این فروشگاه‌سازها گزینه‌های دیگری مانند مجنتو، تری دی کارت، بیگ کامرس و ووکامرس نیز وجود دارند.

شاپیفای چیست؟

شاپیفای یک پلتفرم تجاری کامل است که به شما امکان شروع، رشد و مدیریت یک کسب و کار را می‌دهد. شاپیفای یک نرم افزار مبتنی بر اشتراک است که به هر کسی اجازه می‌دهد تا یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کند و محصولات خود را بفروشد. صاحبان فروشگاه‌های شاپیفای همچنین می‌توانند با استفاده از Shopify POS، در مکان‌های فیزیکی و به صورت حضوری نیز به فروش برسانند.

شاپیفای چگونه کار می‌کند؟

شاپیفای با متمرکز کردن تمام کسب و کار شما در یک مرکز فرماندهی مرکزی کار می‌کند. اگر یک فروشندهٔ شاپیفای با حضور آنلاین و فیزیکی هستید، موجودی و سهام شما همگام‌سازی می‌شوند تا بتوانید فروشگاه خود را از یک حساب و در هر دستگاهی مدیریت کنید.

با شاپیفای، فروشندگان می‌توانند ساخت فروشگاه اینترنتی خود را شروع کنند و آن را سفارشی‌سازی کنند تا در پلتفرم‌های مختلف، از جمله وب، موبایل، رسانه‌های اجتماعی، بازارهای آنلاین و به طور کلی همه جا بفروشند. شاپیفای همچنین دارای ویژگی‌هایی برای مدیریت محصولات، موجودی، پرداخت‌ها و حمل و نقل است.

شاپیفای نیز مانند سازیتو کاملاً مبتنی بر فضای ابری و میزبانی شده است، به این معنی که شما می‌توانید با هر دستگاه سازگار به آن دسترسی داشته باشید. شاپیفای ارتقاء و نگهداری نرم افزار و سرور را نیز برای شما انجام خواهد داد. این موضوع به شما این امکان را می‌دهد تا از هر نقطه‌ای با اتصال به اینترنت به کسب و کار خود دسترسی داشته باشید و آن را اداره کنید.

در هر روز، یک صاحب کسب و کار باید محصولات خود را به نمایش بگذارد، با مشتریان تعامل داشته باشد، پول دریافت کند، محصولی ارسال کند و امور مالی و عملیات روزانه خود را مدیریت کند. برخی از کسب‌وکارها از ابزارهای مختلفی برای مدیریت هر یک از این فعالیت‌ها استفاده می‌کنند که این امر مستلزم هزینه‌های بیشتر است.

فروشگاه ساز Wix

فروشگاه ساز Wix یکی دیگر از معروف‌ترین و بهترین فروشگاه سازهای خارجی برای راه‌اندازی سایت فروشگاهی است که مشتریان بسیار زیادی دارد. این سایت ساز قالب‌های مختلف و امکانات ویژه‌ای دارد که می‌توان برای کسب و کارهای مختلف از آن استفاده کرد. سایت ساز رایگان Wix همیشه در دسترس بوده و محدودیت‌هایی نیز دارد. اگر کسب و کار شما کوچک است Wix برطرف کننده نیازهای شماست. همچنین نسخه پولی آن نیز وجود دارد که برای کسب و کارهای دائمی و مادام العمر گزینه خوبی است.

کدام فروشگاه‌ساز را برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود انتخاب کنیم؟

همانطور که در قسمت‌های دیگر این مقاله خواندید فروشگاه‌سازهای مختلفی برای سرویس دادن به شما وجود دارند. اما راه‌اندازی سایت فروشگاهی با پلتفرم‌های خارجی تقریباً غیر ممکن است. دلیل این موضوع عدم امکان اتصال برای درگاه‌های داخلی و روش‌های پستی است. از طرف دیگر نیز به دلیل تحریم‌ها امکان خرید تعرفه‌های این فروشگاه‌سازها تقریباً غیر ممکن است.

فروشگاه‌سازهای داخلی متنوعی برای استفادهٔ شما و ساخت سایت فروشگاهی‌تان ساخته شده‌اند. باید این را در نظر بگیرید که انتخاب درست داشتن از بین این فروشگاه‌سازها دلیل ساخته‌شدن آینده کسب و کار شماست. از بین گزینه‌های داخلی پلتفرم نسبتاً مناسب برای ساخت سایت فروشگاهی پلتفرم سازیتو است. دلیل این محبوبیت نیز سرعت و محبوبیت این پلتفرم در بین استفاده‌کنندگان آن است.

نتیجه‌گیری

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی ساخت سایت فروشگاهی دیگر رویای یک کسب و کار نیست و به راحتی می‌توان با چند کلیک یک سایت فروشگاهی را در کمترین زمان ساخت. سفارش سایت فروشگاهی به فروشندگان کمک خواهد کرد تا بتوانند بی دغدغه به فروش محصولات خود بپردازند و از دردسرهای فروش حضوری و سنتی و سر و کله زدن در دایرکت اینستاگرام برای فروش محصولات راحت شوند.

طراحی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه‌سازها نیاز به دانش فنی ندارد و هرکسی با سوادی نسبی می‌تواند از این پلتفرم‌ها برای توسعهٔ کسب و کار خود استفاده کند. در این مقاله به نتیجه می‌توان رسید که برای کسب و کارهای داخلی سازیتو، بهترین پلتفرم راه‌اندازی سایت فروشگاهی است.

در این مقاله به ویژگی‌های برجسته‌ی فروشگاه‌سازها اشاره شده است برای اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۰۸۹۶۴۷ تماس بگیرید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.