تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
کد خبر : 61047

بهترین و پرفروش ترین میان رده های سال ۲۰۲۱ کدامند؟

بهترین و پرفروش ترین میان رده های سال ۲۰۲۱ کدامند؟

بهترین و پرفروش ترین میان رده های سال ۲۰۲۱ کدامند؟آرام آرام به ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۱ میلادی نزدیک میشویم. در سالی که گذشت گوشی‌های پرچمدار مختلفی از برندهای مطرح معرفی شدند و فروش خوبی هم داشتند. خا..

پرفروش ترین میان رده های سال 2021بهترین و پرفروش ترین میان رده های سال ۲۰۲۱ کدامند؟

آرام آرام به ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۱ میلادی نزدیک میشویم. در سالی که گذشت گوشی‌های پرچمدار مختلفی از برندهای مطرح معرفی شدند و فروش خوبی هم داشتند. خانواده آیفون امسال بیشترین فروش را از عنوان‌های پرچمدار داشت و در کنار آن برندهای دیگری مثل سامسونگ و شیائومی در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند. اما همیشه در حاشیه معرفی گوشی‌های پر زرق و برق پرچمدار، گروهی کم فروغ تر اما قدرتمند به اسم میان رده وجود دارند که سهم زیادی از بازار را هر ساله تحت سلطه خود در می‌آورند. در این مقاله پرفروش ترین میان رده های امسال را بررسی خواهیم کرد.

گوشی ردمی A9 شیائومی

مگر میشود حرفی از میان رده به زبان بیاوریم و اثری از شیائومی نباشد. گوشی‌های شیائومی عموما به خاطر قیمت مقرون به صرفه نسبت به سخت افزار خود طرفداران زیادی دارند. رد می ۹ ای نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این گوشی مدیاتک Helio G25 به عنوان پردازنده قرار گرفته که از لحاظ کارایی مشابه اسنپ دراگون ۴۳۹ است. دوربین اصلی این گوشی ۱۴ مگاپیکسل و دوربین جلو آن ۵ مگاپیکسل قدرت دارد. به طور کلی ردمی ناین ای یک گوشی میان رده برای افرادی است که قصد دارند امکانات متوسطی را از یک گوشی موبایل دریافت کنند.

گوشی گلکسی A21s

پرفروش ترین میان رده های سال 2021

سری ای سامسونگ در ایران طرفداران زیادی دارد. بسیاری از علاقه مندان به گوشی سامسونگ که به دنبال میان رده هستند اغلب به سراغ سری ای و ام میروند. اما در بین همه مدل‌های این سری، یکی از مدل‌های آن واقعا فوق العاده و فروش بی نظیری در امسال کسب کرده. گلکسی A21s از تراشه Exynos 850 بهره میبرد که میتواند بازی‌های سنگین را با تنظیمات گرافیکی پایین اجرا نماید. از طرفی دوربین اصلی این گوشی با قدرت ۴۸ مگاپیکسلی به همراه ۳ دوربین کمکی میتواند تصاویر زیبایی برای شما ثبت کند. طراحی این گوشی نیز تا میزان زیادی شبیه به پرچم دارهاست که نکته مثبتی برای ای ۲۱ اس میباشد.

گوشی ردمی ۹ شیائومی

تا زیاد از بحث شیائومی دور نشدیم مدل ردمی ۹ را نیز لازم است تا بررسی کنیم. ردمی ناین شاید از لحاظ زیبایی چندان مورد پسند کاربران قرار نگیرد اما امکانات سخت افزاری و باتری آن توانست تا حد زیادی خریداران را راضی نگه دارد به شکلی که حالا ردمی ۹ جزو پر فروش ترین گوشی های میان رده سال ۲۰۲۱ قرار گرفته. تراشه این گوشی همانند مدل ای مدیا تک است اما Helio G85 که قدرت بیشتری نسبت به A9 دارد. اگر به اطلاعات بیشتری از این گوشی نیاز دارید به وبسایت فروشگاه شاپ مراجعه نمایید.

گوشی گلکسی A31 سامسونگ

پر فروش بعدی ما باز هم از سری محبوب A و از برند سامسونگ است. گلکسی A31 یک گوشی تمام عیار و بسیار شبیه به A51 و A71 بود اما از لحاظ فنی عملکرد ضعیف تری نسبت به آنها داشت. در واقع این مدل مناسب افرادی است که میخواهد حداکثر امکانات یک گوشی خوب را داشته باشند اما به اندازه آن هزینه نکنند. تراشه داخل این مدل یک مدیاتک مدل Helio G70 میباشد. دوربین چهار گانه آن نیز ۴۸ مگاپیکسل قدرت که مناسب عکاسی و فیلم برداری است. حتی دوربین جلوی آن ۲۰ مگاپیکسلی است که نسبت به هم رده‌های خود مزیت بزرگی محسوب میشود. باتری این مدل از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر است که به خوبی پاسخگوی نیازهای شما برای وبگردی، بازی و فعالیت‌های دیگر خواهد بود.

گوشی Poco X3 پرو شیائومی

پرفروش ترین میان رده های سال 2021

کاملا به جا بود که مدل‌های سری پوکو را نیز در لیست داشته باشیم. چرا که سری پوکو با امکانات مناسب، باتری خوب، قیمت مقرون به صرفه و پشتیبانی از ۵G در بعضی مدل‌ها به خوبی توانست فروش فوق العاده بدست بیاورد و Poco X3 پرو یکی از مدل‌های محبوب شد. از لحاظ طراحی این گوشی شبیه به محصولات رده بالا و پرچم دار است. در قلب تپنده این مدل از شیائومی Snapdragon 860 قرار گرفته که به مناسب بازی و کارهای گرافیکی با گوشی است. باتری آن ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعت قدرت دارد و با فست شارژی ۳۳ واتی شارژ میشود. این بیشتر مناسب افرادی است که موبایل را برای گیم زدن میخواهند. این مدل به راحتی میتواند یک گوشی گیمینگ برای شما باشد.

گوشی ردمی نوت ۱۰s شیائومی

ردمی نوت ۱۰ اس ظاهر جذابی دارد و با صفحه نمایش سوپر امولد خود میتواند جذابیت بصری زیادی را در نگاه اول خلق کند. تراشه آن مدیاتک مدل Helio G95 است که برای بازی کردن‌های کوتاه مدت بهترین میتواند مورد استفاده قرار گیرد. مجموعه ۴ گانه دوربین این گوشی با کیفیت دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل قدرت فوق العاده در عکس برداری و ثبت تصاویر دارد. شیائومی میتوانست برای دوربین جلو از دوربین قدرتمند تری استفاده کند اما به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بسنده کرد. باتری آن نیز یک فست شارژ ۳۳ واتی با قدرت ۵۰۰۰ میلی آمپر است که با توجه به نوع پردازنده، تا دو روز میتواند شارژ نگه دارد. این مدل با قیمت مقرون به صرفه خود توانست از پر فروش ترین های امسال باشد.

گوشی Poco F3 شیائومی

پوکو اف ۳ یک گوشی میان رده بسیار مقاوم است و با قیمت خوب خود فروش بسیار خوبی ثبت کرده. در کل امسال سری پوکو فروش خیلی خوبی داشتند و برای شیائومی نقطه عطفی بودند. در واقع هزینه ای که برای Poco F3 میپردازید بسیار کمتر از امکاناتی است که دریافت میکنید. تراشه اسنپ دراگون ۸۷۰ در این گوشی مناسب کارهای گرافیکی و بازی کردن است. به شکل کلی سری پوکو گوشی‌های خوبی برای گیمینگ هستند از این نظر سخت افزار خوبی دارند. مجموعه دوربین این گوشی دارای ۳ ماژول است و قدرت دوربین اصلی به ۴۸ مگاپیکسل میرسد. باتری آن نیز فست شارژ ۳۳ واتی است و با توجه به قدرت ۴۵۲۰ میلی آمپری یک باتری متوسط محسوب میشود.

گوشی Poco M3 پرو شیائومی

پوکو ام ۳ در کل گوشی خوب بود امکاناتی شبیه رد می ۹ تی داشت که در لیست پر فروش ما هم بود. همین مسئله باعث که آنقدر نفروشد. اما نسخه پرو آن با سخت افزار و بهینه سازی بهتر فروش خیلی خوبی امسال کسب کرد و جزو پر فروش‌ها شد. اگر شما هم قصد خرید این گوشی را دارید از طریق shop.ir اقدام به خرید کنید. پوکو ام تری پرو سخت افزار بسیار خوبی برای گیمینگ و بازی کردن دارد. دوربین اصلی آن نیز ۴۸ مگاپیکسلی است که جزو دوربین‌های متوسط رو به بالا محسوب میشود. نکته قابل توجه و جالب این گوشی ساپورت کردن اینترنت ۵G است. باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپری با فست شارژ ۱۸ واتی از دیگر امکانات این گوشی جذاب میباشد.

گوشی گلکسی A12 سامسونگ

پرفروش ترین میان رده های سال 2021

گلکسی ای ۱۲ سامسونگ بسیار شبیه به ای ۲۱ اس است. پس اگر میخواهید ۸۰ درصد همان امکانات را با قیمت پایین تر داشته باشید مثل خیلی از افراد دیگر این مدل را انتخاب کنید. تفاوت اصلی این دو گوشی در تراشه و تفاوت جزیی آنها در دوربین جلو و برخی امکانات ریز است. این مدل از تراشه Exynos 7884 بهره میبرد که مدل متوسط به حساب می‌آید. دوربین اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۸ مگاپیکسلی است. باتری ای ۱۲ پنج هزار میلی آمپر قدرت دارد و با فست شارژی ۱۵ واتی شارژ میشود. همه این‌ها در کنار هم یک گوشی متوسط خوب را ساخته که نسبت به قیمتش فوق العاده است. به همین دلیل هم از پر فروش های سال ۲۰۲۱ بوده و طرفدارن زیادی دارد.

گوشی گلکسی A02s سامسونگ

در آخرین گزینه لیست یکی از قدیمی‌های سامسونگ را داریم که با پسوند اس رنگ و رویی امروزی پیدا کرد و پر فروش شد. A02s از Snapdragon 450 استفاده میکند که نقطه عطفی در این مدل سبک است. لنز اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۵ مگاپیکسل است. با اینکه این دوربین‌های قدرتمند نیستند اما نسبت به این قیمت کافی میباشند. باتری این گوشی نیز یک مدل ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بزرگ است و با فست شارژ ۱۵ واتی تا ساعت‌های زیادی میتواند شارژ ذخیره کند. اگر به دنبال گوشی ای ارزان قیمت و حتی رو به پایین رده هستید، این مدل بهترین انتخاب برای شماست.

سخن پایانی

اگر تا آخر مقاله همراه ما بوده اید از شما سپاسگزاریم. حتما تا الان متوجه شده اید که بازار میان رده در اختیار دو غول بزرگ تکنولوژی دنیا یعنی سامسونگ و شیائومی است. از قرار معلوم حالا حالاها قرار نیست کسی به گرد پای آنها در بازار میان رده برسد و آنها فعلا در این بازار میتازند. اما باز هم هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. در همین چند سال قبل نوکیا سهم زیادی از بازار را در دست داشت و حالا اثری از روزهای اوجش نیست. پس این اتفاق شاید برای کمپانی‌های قدرتمند نام برده نیز بیوفتد. برای خرید هر یک از مدل‌های پر فروش ذکر شده میتوانید به فروشگاه آنلاین شاپ دات آی آر مراجعه نمایید. تیم ما در امر خرید و پشتیبانی شما را راهنمایی خواهد کرد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.منبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.