تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 46826

بهترین و پردرآمدترین شغل دوم بدون نیاز به سرمایه بالا

بهترین و پردرآمدترین شغل دوم بدون نیاز به سرمایه بالا

فهرست۱ چگونه شغل دوم انتخاب کنیم؟۲ بهترین شغل دوم کدام است؟۲.۱ مشاغل تاسیساتی۲.۲ مشاغل برق و الکترونیک۲.۳ شغل تعمیرات لوازم خانگی۳ مجتمع فنی پارس، بهترین مجتمع فنی در تهران حقوق و دستمزد ماهیانه کفاف هزینه های زندگی را نمی دهد؟ به دنبال یک شغل دوم پردرآمد هستید؟ سرمایه بالا برای راه اندازی شغل دوم را …

حقوق و دستمزد ماهیانه کفاف هزینه های زندگی را نمی دهد؟ به دنبال یک شغل دوم پردرآمد هستید؟ سرمایه بالا برای راه اندازی شغل دوم را ندارید؟ نگران نباشید. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین مشاغل برای انتخاب شغل دوم آشنا کنیم، مشاغلی که ورود به آنها نیاز به سرمایه بالایی نداشته و در مدت زمان کوتاهی می توانید به درآمد بالایی دست یابید.

بنابراین اگر دائما در جستجو درباره بهترین شغل دوم یا چگونه شغل دوم انتخاب کنیم هستید، با ما تا انتها این مطلب همراه باشید.

چگونه شغل دوم انتخاب کنیم؟

دقت داشته باشید که شغل دوم به اندازه شغل اول شما مهم است چرا که برای آن از بسیاری از برنامه های خود گذشته اید. بنابراین لازم است تا پیش از انتخاب شغل دوم به نکاتی توجه داشته باشید.

یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید در نظر داشته باشید این است که آیا توان انجام دو کار در طول روز را دارید یا خیر؟ اگر جز افراد پر استرس هستید حتما به این نکته توجه داشته باشید. بی توجهی به این موضوع در بسیاری از موارد باعث شده تا افراد وظایف شغل اول خود را نیز به خوبی انجام ندهند.

از دیگر موضوعات مهم دیگری که بایستی مورد توجه قرار گیرد، توجه به علایق و توانمندی هاست. توصیه می کنیم هنگام انتخاب شغل دوم حتما به علائق خود توجه داشته باشید و شغلی را انتخاب کنید که به آن علاقه مند هستید.

یکی از دیگر نکاتی که پیش از انتخاب شغل دوم بایستی مورد توجه قرار گیرد، انعطاف پذیر بودن شغل می باشد. توصیه می کنیم شغلی را انتخاب کنید که زمان انجام آن در دست خودتان باشد.

بهترین و پردرآمدترین شغل دوم بدون نیاز به سرمایه بالا

بهترین شغل دوم کدام است؟

این سوال، یکی از سوالات متداول افرادی است که در جستجو شغل دوم هستند. در پاسخ به این سوال باید بگوییم نمی توان گفت چه شغلی برای انتخاب شغل دوم عالی است. این موضوع به فاکتورهای گوناگونی از جمله علاقه و توانمندی ها وابسته است.

اما برخی از مشاغل هستند که به دلیل انعطاف پذیری و نیاز کم به سرمایه برای ورود از بهترین انتخاب ها برای شغل دوم می باشند. در ادامه با برخی از این مشاغل آشنا خواهیم شد.

مشاغل تاسیساتی

این گروه از مشاغل از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده و مهم ترین فاکتور برای ورود به آنها دانش و مهارت است. نصب و تعمیرات کولر گازی، نصب و تعمیرات پکیج، تعمیرات آبگرمکن دیواری، تعمیرات لوازم گاز سوز، لوله کشی ساختمان، لوله کشی گاز برخی از بهترین مشاغل تاسیساتی می باشد.

این مشاغل از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و ورود به آن نیاز به سرمایه بالایی ندارد.  می توان گفت مهم ترین فاکتور برای ورود به این مشاغل دانش و مهارت است.

به طور مثال شغل نصب و تعمیرات کولر گازی که امروزه با توجه به افزایش استفاده از کولر گازی در ساختمان ها از رونق بسیاری برخوردار بوده و درآمد متخصصان این حرفه عالی می باشد. برای ورود به این شغل تنها کافیست در یک دوره آموزش تعمیرات کولر گازی و نصب ثبت نام کرده و با کلیه مراحل و نکات لازم برای نصب و تعمیرات این دستگاه آشنا شوید.

امروزه سایت های بسیاری با ارائه خدمات آنلاین کار شما را برای جذب مشتری آسان کرده اند. کافیست در این سایت ها (به طور مثال آچاره، استادکار، پلاک، سنجاق) ثبت نام کنید.

بهترین و پردرآمدترین شغل دوم بدون نیاز به سرمایه بالا

مشاغل برق و الکترونیک

از دیگر گروه مشاغل بسیار عالی برای انتخاب شغل دوم، گروه برق و الکترونیک است. این گروه از مشاغل نیز از تنوع گوناگونی برخوردار بوده و همانند گروه تاسیسات ورود به مشاغل آن نیاز به سرمایه بالایی ندارد، مشاغل برق و الکترونیک می باشد.

مشاغل این گروه از تنوع بالایی برخوردار می باشند. برق کشی ساختمان، نصب دوربین های مدار بسته، نصب اعلام حریق، دزدگیر اماکن، تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات موبایل، تعمیرات بردهای الکترونیکی برخی از بهترین رشته های مشاغل برق و الکترونیک است.

همانند مشاغل تاسیساتی برای ورود به هر یک از مشاغل این حوزه لازم است تا با مهارت های لازم  آن را کسب نمایید. به طور مثال در صورتی که می خواهید وارد بازار کار برق ساختمان شوید ابتدا لازم است تا از طریق شرکت در دوره آموزش برق ساختمان با صفر تا صد برق کشی ساختمان آشنا شوید. یا اگر می خواهید به عنوان تعمیرکار موبایل فعالیت کنید لازم است تا با مهارت های لازم برای تعمیرات سخت افزار و نرم افزار انواع موبایل اندروید و آیفون آشنا باشید.

خوشبختانه ورود به بازار کار این مشاغل نیاز سرمایه بالایی نداشته و شما با یک سرمایه ۱۰ میلیون تومانی نیز می توانید.

شغل تعمیرات لوازم خانگی

یکی از دیگر مشاغل بسیار عالی و آینده دار و از بهترین انتخاب ها برای شغل دوم، شغل تعمیرات لوازم خانگی است. تعمیرکار لوازم خانگی شخصی است که مهارت لازم در عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال ساید، معمولی، فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و دیگر لوازم خانگی را داشته و می تواند انواع مشکلات لوازم خانگی را از برد تا مکانیکی رفع نماید.

همانطور که شاهد هستید لوازم خانگی از تنوع بالایی برخوردار بوده و به دلیل افزایش قیمتی که داشته تقاضا برای تعمیرات آن بسیار زیاد است. برای ورود به این شغل نیاز به سرمایه بالایی ندارید، تنها کافیست با مهارت های این شغل آشنا باشید که این مهارت را می توانید با شرکت در یک دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی کسب نمایید .

امروزه آموزشگاه های متعددی در کشور دوره های لوازم خانگی را برگزار کرده و شما را با صفر تا صد تعمیرات انواع لوازم خانگی آشنا می کنند. توصیه می کنیم بهترین مجتمع فنی را شناسایی و در دوره آن ثبت نام نمایید.

مجتمع فنی پارس، بهترین مجتمع فنی در تهران

مجتمع فنی پارس از بهترین آموزشگاه های فنی حرفه ای در کشور است که به صورت تخصصی دوره های فنی را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را روانه بازار کار می کند. این مجتمع در ۵ دپارتمان برق، الکترونیک، تاسیسات، خودرو و جوشکاری دوره های خود را برگزار می نماید.

آنچه که این آموزشگاه را از سایر مراکز آموزشی متمایز می کند، آموزش عملی مفاهیم در کارگاه های مجهز می باشد. مطالب آموزشی در این مرکز به صورت عملی و زیر نظر اساتید متخصص و با تجربه آموزش داده می شود.

ارائه مدرک معتبر فنی حرفه ای، امکان تجدید دوره به صورت رایگان، پشتیبانی پس از دوره، برخی از مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. یا با شماره  ۰۲۱۶۶۹۳۷۱۵۷ تماس بگیرید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.