تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
کد خبر : 53289

بهترین و زیباترین کارت ویزیت های لایه باز را بشناسید

بهترین و زیباترین کارت ویزیت های لایه باز را بشناسید

به دلیل کاربرد و اثر گذاری کارت ویزیت ها، امروزه از این نوع کارتها جهت تبلیغات، معرفی، اطلاعیه و آگهی بسیاری از مشاغل و فعالیت های اقتصادی استفاده می شود، انواع کارت ویزیت ها را می توان در مشاغل مختلف مشاهده کرد، در همین راستا در این مقاله، بهترین و زیباترین کارت ویزیت های لایه …

به دلیل کاربرد و اثر گذاری کارت ویزیت ها، امروزه از این نوع کارتها جهت تبلیغات، معرفی، اطلاعیه و آگهی بسیاری از مشاغل و فعالیت های اقتصادی استفاده می شود، انواع کارت ویزیت ها را می توان در مشاغل مختلف مشاهده کرد، در همین راستا در این مقاله، بهترین و زیباترین کارت ویزیت های لایه باز مورد بررسی قرار گرفته شده است.

کارت ویزیت لایه باز چه نوع کارت ویزیتی است؟

کارت ویزیت لایه باز نوعی کارت ویزیت گرافیکی است که به صورت خام و آماده با قابلیت ویرایش جهت استفاده افراد مبتدی و یا انجام طراحی حرفه ای تر توسط سایت های ارائه کننده خدمات گرافیکی در اختیار کاربران قرار داده می شود.

به طور معمول، کارت ویزیت لایه باز فایلی با فرمت PSD است که در نرم افزار فتوشاپ طراحی می شود اما حین ذخیره فایل، لایه های آن در همدیگر ادغام نشده اند لذا امکان ویرایش فایل، حذف یا افزودن بخش های جدید به آن وجود دارد.

حداکثر کیفیت فایل های لایه باز PSD، سی هزار پیکسل و حداکثر اندازه تا ۲ گیگابایت می باشد.

برای افراد مبتدی که آشنایی چندانی از طراحی کارت ویزیت ندارند، کارت ویزیت های لایه باز جهت تولید و طراحی کارت ویزیت بسیار مفید و کمک کننده خواهند بود.

از کجا کارت ویزیت لایه باز دانلود کنیم؟

سایت های داخلی و خارجی بسیاری کارت ویزیت لایه باز به صورت رایگان و پولی در اختیار کاربران قرار می دهند.

در وب سایت های خارجی، کارت ویزیت های لایه باز رایگان عمدتا از طراحی مناسبی برخوردار نیستند و کارت ویزیت های پولی نیز قیمت بسیاری بالایی دارند، لذا بهتر است به وب سایت های داخلی جهت دریافت این نوع کارت ویزیت مراجعه کرد.

اگر چه بسیاری از کارت ویزیت های رایگان ارائه شده در این سایت ها برای افراد مبتدی مناسب خواهد بود اما کارت ویزیت های حرفه ای با طراحی زیبا و منحصر به فرد را تنها در برخی سایت های داخلی که تعداد آنها نیز محدود است، می توان یافت.

سایت تخصصی جی اف ایکس دانلود( http://www.gfxdownload.ir) به عنوان یک مرجع معتبر در زمینه ارائه خدمات متنوع گرافیکی توانسته کارت ویزیت های بسیار متنوع، کارآمد و حرفه ای را به صورت رایگان و پولی را در اختیار کاربران قرار دهد.

این وب سایت با بهره گیری از طراحان با تجربه بالا و توانمند، در زمینه های مختلفی چون؛ تبلیغات حرفه ای، تقویم، تراکت، آیکون، منو رستوران ها ، بروشورها، بنر مشاغل، دعوت نامه ها، کاتالوگ ها، فاکتورها، اگهی های ترحیم، سربرگ ها، تقدیرنامه ها، پاکت نامه ها، کارت های گارانتی، کارت های شناسایی ، وکتور و … کارت ویزیت های لایه باز بسیار زیبا و کارآمدی را جهت استفاده کاربران ارائه کرده است.

کلیه طرح های کارت ویزیت لایه باز موجود در سایت جی اف ایکس دانلود، توسط طراحان کاملا حرفه ای و متخصص طراحی و مورد بررسی قرار گرفته اند، تا در هنگام دانلود مشتری با خیال آسوده بتواند آنها را خریداری و دانلود کند.

تیم حرفه ای جی اف ایکس دانلود، کلیه طرح های ارائه شده توسط سایت خود را تضمین می کند.

کامل بودن طرح های جی اف ایکس دانلود، از دلایل برتری این سایت نسبت به سایر رقبا می باشد.

بهترین و زیباترین کارت ویزیت های لایه باز را بشناسید

زیباترین کارت ویزیت لایه باز را بشناسید!

طرح های زیادی از کارت ویزیت لایه باز را می توان در بسیاری از وب سایت داخلی و خارجی یافت، اما در مورد اینکه کدام کارت ویزیت لایه باز زیباتر و حرفه ای تر است باید عنوان نمود که بسیاری از این طرح ها تنها برای افراد مبتدی و کسانی که ارزش زیادی برای کارت ویزیت خود قائل نیستند، مناسب خواهد بود اما چنانچه فرد نیاز به طرح حرفه ای و تاثیرگذاری از کارت ویزیت لایه باز داشته باشد باید به وب سایت های معتبر و شناخته شده در این زمینه مراجعه کند.

کارت ویزیت های لایه باز ارائه شده در وب سایت های تخصصی طراح های گرافیکی نظیر جی اف ایکس دانلود، از جمله بهترین و زیباترین کارت ویزیت های لایه باز هستند.

مشاهده زیباترین کارت ویزیت لایه باز برای معرفی به کاربران در سایت جی اف ایکس دانلود، برای دانلود و استفاده کاربران به راحتی امکان پذیر می باشد.

از آنجا که در این وب سایت، امکان فروش طرح وجود دارد، طراحان زیادی در سایت فایل های طراحی شده خود را قرار می دهند از این رو به دلیل تنوع طرح ها، در انواع کارت ویزیت لایه باز این سایت می توان زیباترین کارت ویزیت ها را دانلود و مورد استفاده قرار داد.

چنانچه می خواهید یک طرح زیبا، حرفه ای و کارآمد برای کارت ویزیت خود داشته باشید، کافی است کارت ویزیت های لایه باز وب سایت ما را مورد بررسی قرار دهید، این کارت ویزیت ها با طراحی اصولی و کاملا تخصصی با توجه به نیاز مشاغل و اهداف مختلف با دسته بندی های منظم برای معرفی و تبلیغات متنوع طراحی شده و آماده دانلود هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.