تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
کد خبر : 51832

بهترین هتل های نزدیک حرم برای ولادت امام رضا ۱۴۰۰

بهترین هتل های نزدیک حرم برای ولادت امام رضا ۱۴۰۰

فهرست۱ هتل قصر طلایی مشهد۲ هتل الماس ۲ مشهد۲.۱ فاصله هتل الماس۲ مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟۳ هتل مجلل درویشی۴ هتل قصر الضیافه مشهد۵ هتل کیانا۶ هتل اترک۷ هتل جواد مشهد۸ هتل رضویه مشهد۹ هتل اطلس مشهد۱۰ رزرو هتل در مشهد بسیاری از مسلمانان و شیعیان سالانه برای زیارت بارگاه امام رضا به …

بسیاری از مسلمانان و شیعیان سالانه برای زیارت بارگاه امام رضا به مشهد سفر می‌کنند. تجربه سفر به مشهد یکی از شیرین‌ترین و دل‌چسب‌ترین خاطره‌های هر فردی خواهد بود و از آنجایی که مشهد یک شهر مذهبی و توریستی است، امکانات خوبی در اختیار مسافران و گردشگرانش قرار می‌دهد.

در واقع رویای اقامت در هتل های مشهد و خیره شدن به بارگاه رضوی از پشت پنجره‌‌های اتاق، آرزوی شیفتگان این امام است. با توجه به این مسئله می‌خواهیم به معرفی بهترین هتل های نزدیک حرم بپردازیم تا در هنگام رزرو هتل برای ولادت امام رضا در ۱۴۰۰ به خوبی با امکانات و خدمات هتل های مشهد آشنا باشید.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

این هتل مجلل و شاهانه، فاصله بسیار کوتاهی تا حرم امام رضا دارد و بی‌شک به دلیل معماری بی‌نظیرش این‌گونه نام گرفته است. معماری کاخ گونه، دکوراسیون لوکس و مبلمان شیک هتل قصر طلایی مشهد همه مسافران و گردشگران مشهد را حیرت‌زده می‌کند و می‌توان گفت هتل بین المللی قصر مشهد، جزو باشکوه‌ترین هتل های نه‌تنها ایران بلکه خاورمیانه است.

در حقیقت تمام این عناصر دست‌به‌دست هم داده‌اند تا هتل قصر طلایی مشهد را به شهرت برسانند. این هتل مجلل و لوکس امکانات کم‌نظیری مانند: حمام ترکی، سالن ماساژ، جکوزی، سونا، استخر، سالن بیلیارد، سالن بدن‌سازی و… را در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد. علاوه بر این خدمات رفاهی قصر طلایی شامل: آرایشگاه، گیم نت، خدمات لاندری، خدمات راهنمای مهمان، بانک، کتابخانه، پارکینگ، تاکسی‌سرویس، خدمات ترانسفر فرودگاهی و ترانسفر راه آهن می‌باشد که اقامتی بی‌دغدغه و راحت را به مسافران هدیه می‌دهد.

هتل قصر طلایی مجهز به چندین سالن کنفرانس و همایش است که امکان پذیرایی از کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها را نیز فراهم می‌آورد. باید بدانید رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های هتل قصر طلایی مشهد حرفی برای گفتن دارند و با سرو غذاهای بین المللی و ایرانی، طعمی دلپذیر و لذیذ را به مسافران پیشکش می‌کنند. جالب است بدانید این هتل علاوه بر رستوران‌های فوق‌العاده، کافی‌شاپ‌های متنوعی هم دارد که عبارت است از کافی شاپ آتریوم مینوتا، کافی شاپ فرانسیسکو، کافی شاپ لانج، کافی شاپ مجموعه آبی و کافی شاپ لابی.

هتل الماس ۲ مشهد

 

هتل الماس 2 مشهد

اگر می‌خواهید با رزرو هتل در مشهد بهترین اقامت را تجربه کنید هتل الماس ۲ را برگزینید. بدون تردید این هتل یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل های ایران است که می‌تواند پاسخگوی هر نوع سلیقه‌ای باشد. هتل الماس ۲ مشهد یکی از هتل های نزدیک به حرم است که دارای ۲۱۶ اتاق و سوئیت با ظرفیت‌های متنوع می‌باشد.

هنگامی شگفت زده می‌شوید که بدانید هر طبقه از هتل الماس ۲ شکل یکی از تمدن‌های بزرگ جهان چیدمان شده است. تمدن‌هایی همچون روسیه، ترکیه، هند، عربستان، آفریقا، ایتالیا و دوران صفوی ایران. با ورود به این هتل و قدم نهادن به هر کدام از طبقه‌های آن، گویی به سفر دور دنیا رفته‌اید و در حال گشت‌وگذار در اقلیم‌های متفاوت جهان هستید.

از امکانات فوق‌العاده هتل الماس ۲ مشهد می‌توان به بازارچه اختصاصی، مجموعه آبی و اسپای مجهز، رستوران‌هایی با چشم‌انداز حرم و اتاق‌های دل‌باز اشاره نمود. امکاناتی که این هتل برای اتاق‌های خود در نظر گرفته شامل تلویزیون، اینترنت پرسرعت، یخچال، مینی بار، امکان تهیه چای و قهوه، صندوق امانات، میز آرایش، میز مطالعه، حمام با کلیه امکانات و سیستم سرمایش و گرمایش می‌باشد.

فاصله هتل الماس۲ مشهد تا حرم امام رضا چقدر است؟

هتل الماس ۲ مشهد در خیابان امام رضا و نزدیک به حرم قرار دارد طوری که از خیابان هتل بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) قابل مشاهده است. موقعیت مکانی هتل امکان دسترسی آسان را برای مسافران عزیز فراهم می نماید. فاصله ی این هتل تا حرم از درب باب الرضا با وسیله ی نقلیه  ۱.۲کیلومتر و حدود ۱۰ دقیقه می باشد. با پیاده روی ۱.۲ کیلومتر و حدود ۱۶ دقیقه است.

درضمن این هتل دارای سرویس رفت رایگان به حرم می باشد.

هتل مجلل درویشی

یکی از هتل های نزدیک به حرم هتل مجلل درویشی می‌باشد که تنها با ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید خودتان را به بارگاه رضوی برسانید. هتل درویشی مشهد دارای ۱۶ نوع سوئیت می‌باشد که در ۲۵ طبقه طراحی شده است. معماری شگفت‌انگیز هتل درویشی هوش از سرتان می‌برد و با تزیینات کلاسیک خود چشمانتان را اسیر می‌کند.

عجیب‌ترین چیز در مورد هتل درویشی نام آن می‌باشد که تناقض عجیبی با طراحی و ظاهر این هتل دارد. سال تاسیس هتل درویشی مشهد ۱۳۹۰ می‌باشد؛ اما در همین زمان کوتاه توانسته رزومه خوبی از خود به جای بگذارد و رضایت مسافران زیادی را به دست بیاورد. جالب است بدانید نام یکی از اتاق‌های هتل درویشی اتاق ماه عسل می‌باشد که در اختیار زوج‌های جوانی که در محضر امام رضا به یکدیگر محرم شده‌اند قرار می‌گیرد. این یک خاطره زیبا و خاطره‌انگیز از زندگی مشترک در یک هتل شیک و رویایی است.

شاید متحیر ‌شوید وقتی بدانید افراد معروفی مانند خواننده‌های سرشناس کشور و هنرپیشگان ایرانی در این هتل اقامت داشته‌اند. از جمله امکانات ویژه هتل درویشی مشهد، کافی نت، شبکه‌های تلویزیون ایران و کانال‌های بین المللی، مراکز خرید، ترانسفر رایگان فرودگاه به هتل، حمام ترکی، سالن بدن‌سازی، مجموعه آبی، سالن‌های پذیرایی و تالار می‌باشد.

هتل قصر الضیافه مشهد

از دیگر هتل های نزدیک حرم که بسیار مجلل و شیک است، هتل قصر الضیافه مشهد می‌باشد. این تنها هتلی است که بخشی از آن در حرم امام رضا قرار دارد و می‌توانید با ۵ دقیقه پیاده روی خودتان را به صحن حرم برسانید. اقامت در این هتل، لذت استراحت در فضای معنوی و آرام را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. جالب است بدانید از پنجره‌های اتاق هتل قصر الضیافه به راحتی می‌توان منظره داخل حرم را مشاهده کرد و به تماشای راز و نیاز زائرین حرم امام رضا نشست. کافی شاپ، رستوران، فضای سبز، فروشگاه از امکانات این هتل می‌باشد که برای رفاه حال مسافران فراهم شده است.

هتل کیانا

هتل کیانا مشهد واقع در خیابان امام رضا و در فاصله ۵۰۰ متری حرم مطهر قرار دارد که در سال ۱۳۹۱ شروع به فعالیت نمود. با اینکه هتل کیانا یک هتل ۴ ستاره است؛ اما خدماتش در حد هتل های پنج ستاره مشهد می‌باشد. این هتل در ۷ طبقه و ۱۱۰ واحد اقامتی آماده پذیرایی از میهمانانش است. گیم نت، فضای سبز، اینترنت داخل لابی و اتاق‌ها، سونا، جکوزی حمام ترکی، سالن ماساژ و اتاق بازی کودکان تنها بخشی از امکانات رفاهی هتل کیانا مشهد می‌باشد.

هتل اترک

هتل اترک جزو هتل‌های لوکس مشهد است که فعالیت خود را از سال ۱۳۵۷ آغاز نموده و تا به حال توانسته نظر بسیاری از مسافران را جلب نماید. این هتل ۴ ستاره دارای معماری داخلی بسیار زیبا و مدرن است. اتاق‌های هتل اترک مشهد به چند دسته تقسیم می‌شود که شامل یک تخته ویژه، دوتخته کلاسیک دبل، اتاق یک تخته کلاسیک و… می‌باشد. با رزرو هتل اترک مشهد در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با کمتر از ۱۰ دقیقه پیاده روی به دیدار ضامن آهو بروید.

هتل جواد مشهد

اگر قیمت هتل در مشهد، مسئله حائز اهمیتی برای شماست می‌توانید در هتل جواد اقامت داشته باشید؛ چراکه این هتل علاوه بر امکانات رفاهی خوبی که دارد، قیمت بسیار مناسبی را به میهمانانش ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که هتل جواد یکی از هتل های نزدیک حرم امام رضا که هر وقت دلتان به سمت صحن‌های حرم پر کشید، می‌توانید تنها با ۵ دقیقه پیاده روی، خودتان را به محضر امام برسانید.

هتل جواد دارای ۸ طبقه و ۱۰۵ واحد اقامتی است که همواره پذیرای مسافران از اقصی نقاط ایران و حتی کشورهای خارجی می‌باشد. از امکانات مثال‌زدنی که این هتل در اختیار مسافران قرار می‌گیرد می‌توان به صرافی، روم سرویس ۲۴ ساعته، اسموکینگ روم، خدمات بیدارباش و… اشاره کرد. خبر خوش برای افرادی که می‌خواهند هتل جواد را رزرو کنند این است که این هتل دارای سه طبقه پارکینگ اختصاصی می‌باشد و دسترسی بسیار آسانی به بازارهای اطراف حرم دارد.

هتل رضویه مشهد

یکی از بهترین هتل های مشهد هتل رضویه است که در نزدیکی میدان فلکه آب و جنب بازار رضا قرار دارد. این هتل به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع بوده که در سال ۱۳۷۵ افتتاح گردیده است؛ البته که هتل رضویه در سال ۱۳۹۷ مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته تا بتواند مانند سابق رضایت مسافرانش را جلب کند.

هتل رضویه نیز جزو هتل های نزدیک به حرم می‌باشد که به سرویس دهی عالی و مهمان‌نوازی معروف است. این هتل دارای روم سرویس ۲۴ ساعته، سالن صبحانه خوری و ناهارخوری با منوهای مختلف، اینترنت پرسرعت رایگان، تاکسی‌سرویس، خدمات لاندری، آرایشگاه مردانه و زنانه، خدمات ویلچر، پارکینگ و خدمات ترانسفر داخل شهر می‌باشد.

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس یکی از لوکس‌ترین و بهترین هتل های مشهد است که در جوار حرم امام رضا و در نزدیکی میدان بیت المقدس میباشد. سابقه درخشان این هتل که بیش از ۴۰ سال قدمت دارد نشانگر رضایت مسافران از خدمات و امکانات آن است. هتل اطلس مشهد در ۸ طبقه ساخته شده که جمعاً ۱۸۸ اتاق را در برمی‌گیرد.

نکته جالب در مورد این هتل هزینه اقامت برای کودکان زیر ۵ سال است که معمولاً رایگان بوده و حتی قیمت ها برای افراد بزرگسال هم بسیار منصفانه در نظر گرفته شده است که می‌تواند یک سفر مقرون‌به‌صرفه را برای شما و خانواده‌تان فراهم آورد.

رزرو هتل در مشهد

با مطالعه این مقاله به خوبی با هتل های لوکس مشهد آشنا شدید و حالا می‌توانید انتخاب بهتری برای اقامت داشته باشید. قیمت هتل های مشهد را می‌توانید در وب سایت ایران هتل آنلاین مشاهده کنید و برای رزرو هتل های نزدیک حرم امام رضا به صورت آنلاین اقدام نمایید.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.