تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲
کد خبر : 51143

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران کجاست ؟

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران کجاست ؟

فهرست۱ شرایط کلینیک های معتبر کاشت ابرو۱.۱ مجوز رسمی۱.۲ پرسنل مجرب و کارآزموده۱.۳ طراحی ابرو حرفه ای و نچرال۱.۴ کاشت مناسب و صحیح ابروها۱.۵ ایجاد تناسب مناسب میان دو ابرو۱.۶ توجه به زاویه رشد موها در ابرو۱.۷ هزینه های معقول۱.۸ استفاده از بهترین تکنیک های روز دنیا۱.۹ مکان مناسب کلینیک بهترین مرکز کاشت ابرو علاوه …

بهترین مرکز کاشت ابرو علاوه بر داشتن نمونه کارهای موفق باید دارای ویژگی های بهداشتی و پرسنل دلسوز و کارآزموده باشد تا افراد بتوانند به آن اعتماد کنند. کاشت ابرو هم مانند هر جراحی زیبایی دیگر نیاز به حساسیت بالایی برای انتخاب کلینیک دارد. علاوه بر بهداشت مناسب کلینیک، انتخاب پزشک خوب و حرفه ای برای جراحی کاشت ابرو هم اهمیت دارد. قطعا یک کلینیک معتبر دارای پزشکان کاملا متبحر و خوبی است. اگر در انتخاب کلینیک دقت نکنید، ممکن است در آخر نتیجه دلخواه خود را نگیرید.

کاشت ابرو هم مانند تمامی جراحی های زیبایی دیگر دارای پیچیدگی ها و دشواری هایی است. پزشک به طور همزمان باید به زاویه رویش مو و مدل ابرو توجه داشته باشد. جالب است بدانید که در کاشت موی سر این موارد اهمیت چندانی ندارند و این موضوع تنها در کاشت ابرو اهمیت پیدا می‌کند. به همین دلیل توصیه می شود که حتما وقت زیادی برای تحقیق و پیدا کردن یک مرکز معتبر برای کاشت ابرو بگذارید تا در نهایت از کاشت ابروی خود رضایت داشته باشید و دچار پشیمانی نشوید. در ادامه این مقاله می خواهیم بدانیم کدام کلینیک به عنوان بهترین کلینیک در تهران شناخته می شود و چطور می توان به یک کلینیک اعتماد کرد.

شرایط کلینیک های معتبر کاشت ابرو

همه کلینیک های معتبر و حرفه ای دارای ویژگی های مشترکی هستند که در ادامه این مطلب به تمامی این نکات می پردازیم. تمامی افراد هنگام مراجعه و تحقیق یک کلینیک برای کاشت ابرو باید به این ویژگی ها دقت کنند.

  • مجوز رسمی

پیش از هر چیزی باید اطمینان حاصل کنید که کلینیک انتخابی شما دارای مجوزهای رسمی از وزارت بهداشت است. توجه داشته باشید زمانی که وارد کلینیک زیبایی کاشت ابرو می شوید، شماره پروانه بهره برداری و مجوز رسمی باید کاملا در دید شما قرار گرفته باشد. حتما به شماره نظام پزشکی پزشکان کلینیک دقت کنید. این روزها کلینیک های بسیار زیادی وجود دارند که متاسفانه بدون داشتن مجوزهای رسمی شروع به کار کرده اند.

  • پرسنل مجرب و کارآزموده

رفتار حرفه ای پرسنل کلینیک در انتخاب یک مرکز خوب و معتبر اهمیت دارد. اگر یک کلینیکی دارای پرسنل بداخلاق و بی نظمی باشد، باعث می شود که در پروسه جراحی دچار استرس فراوانی شوید. حتی ممکن است به دلیل بی نظمی مداوم زمان مشاوره و جراحی شما به تعویق بیفتد که این موضوع باعث می شود حسابی از برنامه های خود عقب بمانید.

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران کجاست ؟

  • طراحی ابرو حرفه ای و نچرال

طراحی ابرو یکی از مواردی است که خانم ها در انتخاب آن دچار حساسیت می شوند. برخی از افراد دوست دارند ابروهایی مطابق با الگوی مد داشته باشند. اما طراحی ابرو باید به گونه ای باشد که حالت چهره افراد با آن متناسب باشد؛ در غیر این صورت نتیجه کار رضایت بخش نخواهد بود. انتخاب طرح ابرو با مشورت پزشک و متقاضی انجام می شود، اما در نهایت بهتر است پزشک با بررسی چهره افراد الگو را مشخص کند. پزشکان حرفه‌ای با کمک علم فیزیولوژی خود و آشنایی با انواع مدل های ابرو بهترین انتخاب را برای شما خواهند داشت. ابروهای پهن و حجیم و کوتاه این روزها طرفداران زیادی دارد. اما باید بدانید که این طرح از ابرو برای کسانی که دارای صورت های کشیده هستند، به هیچ عنوان انتخاب مناسبی نیست. این طرح از ابرو برای صورت های گرد بسیار مناسب است. برای صورت های کشیده هم طرح های نازک تر و بلندتر مناسب است. به همین دلیل است که پزشک متخصص زیبایی باید به انواع الگوهای ابرو و هم چنین آناتومی های مختلف صورت آشنایی کامل داشته باشد. تجربه پزشک در این زمینه هم بسیار اهمیت دارد و پزشکان باتجربه بهترین انتخاب را برای افراد خواهند داشت.

  • کاشت مناسب و صحیح ابروها

شباهت هایی در کاشت ابرو و کاشت مو وجود دارد. در کاشت ابرو هم تقریبا از همان متد های کاشت مو استفاده می شود. پزشک در زمان جراحی کاشت ابرو باید بتواند فولیکول های مو را از بانک مو به طور صحیح جداسازی کند و در محل مناسب ابرو پیوند بزند. این کار نیاز به مهارت و حساسیت بالایی دارد. تارهای مو از بانک مو باید با دقت جدا شوند تا هیچ گونه آسیبی به آنها وارد نشود. پیوند موها در زاویه صحیح بسیار اهمیت دارد. تمامی این کارها با مهارت پزشک قابل انجام است. در نتیجه انتخاب یک پزشک متبحر تمامی نگرانی های شما را برطرف خواهد کرد و نتیجه کار مورد پسند شما خواهد بود. همانطور که می دانید زیبایی ابروها تاثیر بسیار مستقیمی بر حالت کلی چهره دارد، در نتیجه جراحی کاشت ابرو یکی از مهم ترین جراحی های شما خواهد بود.

بهترین مرکز کاشت ابرو در تهران کجاست ؟

  • ایجاد تناسب مناسب میان دو ابرو

قرینگی ابروها، طرح های یکسان و … از جمله مواردی است که در کاشت ابرو روی تاتو باید به آنها توجه کرد. پزشک شما باید بتواند با مهارت و تجربه خود ابروها را کاملا یکسان و شبیه به هم طراحی کند. محل شروع ابروها، تاج ابروها، خمیدگی و دم ابرو باید کاملا با ابروی دیگر و حالت کلی چهره متناسب باشد. تنها پزشکان متبحر و حرفه ای می‌توانند این موارد را در حین کار رعایت کنند.

  • توجه به زاویه رشد موها در ابرو

زاویه رشد تار موها در ابرو موضوعی است که در کاشت ابرو باید رعایت شود. برای مثال در قسمت تاج ابرو زاویه رشد ابروها باید رو به بالا باشد. زاویه رشد این تارموها در ابرو در زیباسازی نهایی کار بسیار اهمیت دارد.

  • هزینه های معقول

توجه داشته باشید که کلینیکی که هزینه های هنگفتی می گیرد، دلیل بر خوب بودن آن نیست. هزینه ها باید کاملا معقول و متناسب با تعرفه کلی کاشت ابرو باشد. البته دستمزد متفاوت پزشکان کمی باعث اختلاف قیمت می شود. باز هم به طور کلی این تعرفه ها باید معقول و منطقی باشند.

  • استفاده از بهترین تکنیک های روز دنیا

استفاده از دستگا های جدید و مدرن و استفاده از به روز ترین تکنیک ها در کاشت ابرو حائز اهمیت است. پس بهتر است کلینیکی را انتخاب کنید که از دستگاه های کاملا پیشرفته و جدید استفاده می کند. دستگاه های پیشرفته به پزشک کمک می کنند تا تارموها بدون آسیب به بانک مو از سر برداشته شوند.

  • مکان مناسب کلینیک

یک کلینیک خوب قطعا باید در مکان مناسبی هم قرار داشته باشد. بیماران باید بتوانند بعد از جراحی بدون دغدغه ترافیک و شلوغی به خانه بازگردند. کلینیک های خوب و مناسب برای جراحی کاشت ابرو به تمامی این موارد برای رفاه حال بیماران توجه می کنند.

 

سخن پایانی:

قبل از کاشت ابرو پزشک موظف است با انجام آزمایشاتی علل ریزش ابرو در افراد را بررسی کند. داشتن برخی از بیماری ها نظیر تیروئید و یا آلوپسی باعث می شود تا بعد از کاشت، ابروها دچار ریزش مجدد شوند. در این حالت حتی اگر شما بهترین پزشک را هم انتخاب کنید، باز هم دچار شکست در نتیجه کاشت ابرو می شوید. اما با برطرف کردن این بیماری ها می توانید تجربه جراحی کاشت ابروی خوبی را داشته باشید. به همین دلایل پزشک درخواست انجام یک آزمایش کامل را می کند تا علت ریزش و سلامت جسمانی افراد را بررسی کند.

کاشت ابرو هم مانند تمامی جراحی های زیبایی دارای حساسیت های زیادی است، پس حتما باید بهترین کلینیک را برای کاشت ابرو انتخاب کنید و از مهارت و تجربه پزشکان آن اطمینان حاصل کنید. امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد انتخاب بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران بدست آورده باشید.

 

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.