تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر : 589747

بهترین ماشین های خارجی موجود در ایران

بهترین ماشین های خارجی موجود در ایران

خودروهای داخلی به دلیل برخورداری از آپشن و کیفیت پایین و در عین حال قیمت بالا، مشتریان زیادی ندارند. بالعکس مردم با وجود قیمت های باورنکردنی خودروهای خارجی، باز هم تمایل به خرید و استفاده از آن ها را دارند. درصد زیادی از خودروهای خارجی، واردات کشورهایی مثل چین، امارات، کره جنوبی و آمریکاست. البته کشورهایی

خودروهای داخلی به دلیل برخورداری از آپشن و کیفیت پایین و در عین حال قیمت بالا، مشتریان زیادی ندارند. بالعکس مردم با وجود قیمت های باورنکردنی خودروهای خارجی، باز هم تمایل به خرید و استفاده از آن ها را دارند.

درصد زیادی از خودروهای خارجی، واردات کشورهایی مثل چین، امارات، کره جنوبی و آمریکاست. البته کشورهایی مثل آلمان، ایتالیا، ژاپن، آمریکا و … نیز صنعت قدرتمندی در خودروسازی دارند و خودروهای وارداتی را در بازار خودرو کشورمان جای داده اند.

پرفروش ترین خودروهای خارجی در بازار ایران

با ورود خودرو رنو در سال ۱۲۷۹ شمسی توسط مظفرالدین شاه، بازار و صنعت خودرو استارت خورد و امروزه با توجه به روابط بین الملل، برنامه های متفاوتی در زمینه واردات اعمال شده و هر دوره از زمان، برندهای متفاوتی بیشترین خرید و فروش را به خود اختصاص می دهند.

ناگفته نماند که در سه، چهار سال اخیر، به دلیل مشکلاتی از جمله تحریم، افزایش قیمت دلار و سیاست های ارزی، تنوع خودروهای خارجی در بازار ایران کاهش یافته و اکثراً خرید و فروش خودروهای مونتاژ داخلی در ایران صورت می گیرد و درپی آن، قیمت خودرو، چه داخلی و چه خارجی چند برابر شده است.

در ادامه لیستی از پر فروش ترین خودروهای خارجی را ارائه خواهیم داد تا با گزینه مناسب خرید آشنا شوید.

خودروی هیوندای موجود در ایران

کمپانی هیوندای، موفق در به کارگیری قطعات با کیفیت و پیشرفته در خودروهای خود شده و به همین دلیل حجم زیادی از بازارهای خارجی را به نام خود ثبت کرده است. پیشنهاد میکنیم برای خرید لوازم یدکی هیوندای از سایت تابان پارت استفاده نمایید.

هیوندای سانتافه

کیفیت بالای قطعات این ماشین کره ای و طراحی فوق العاده زیبای آن، نسبت به سایر ماشین های شاسی بلند، موجب محبوبیت و فروش بالای آن در بازار خودرو ایران شده است.

کیسه هوای پرده ای، گرم کن صندلی، کروز کنترل، سیستم ترمز ام پی بی، کنترل اتوماتیک باد، سیستم کمکی برای مسیرهای سربالایی از آپشن های پیشرفته این خودرو است.

موتور۴ سیلندر و حجم ۲۳۵۹، با گشتاور ۲۴۵ نیوتون و قدرت ۱۸۸ بخار اسب، از جمله فاکتورهای مهم آن برای خرید است.

هیوندای النترا

پیاده سازی تغییرات زیاد توسط کمپانی هیوندای بر روی خودروی النترا، آن را به خودرویی مدرن و پرفروش برای جوانان تبدیل ساخته است.

تنظیم صندلی به شش جهت، استارت بدون کلید، کاهش و افزایش باد لاستیک ها به صورت اتوماتیک، روکش های چرم، کروز کنترل، تهویه هوشمند و سقف سانروف از جمله آپشن های به کاررفته در این خودرو است.

موتور ۱۷۹۷ سی سی با قدرت تولیدی ۱۴۸ اسب بخار در ۶۵۰۰ دور دقیقه از مشخصات کیفی این خودرو بوده و می تواند در ۱۰ ثانیه یا حتی کمتر، سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برساند.

هیوندای توسان

پر فروش ترین و اقتصادی ترین کراس اور خودروی خارجی در بازار ایران، خودروی شاسی بلند هیوندای توسان است. رعایت آپشن های ایمنی برای سرنشینان، و امکاناتی مثل: سیستم گرمایشی و سرمایشی پیشرفته، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری، استارت دکمه ای، کول باکس و … باعث شده تا جزو اولویت های پر فروش قرار گیرد. اگر علاقه مند بودید میتوانید مقاله مقایسه سانتافه و توسان را نیز ببینید.

موتور ۴ سیلندر با حجم ۲ لیتر، شتاب صفر تا صد در ۱۱.۵ ثانیه، مصرف سوخت ۱۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، حداکثر سرعت ۱۷۰ کیلومتر برساعت، از جمله ویژگی های منحصر به فرد این ماشین است.

هیوندای اکسنت

این ماشین با نام دیگر ورنا به علت ظاهر شیک در نمای داخلی و کابین، میان جوانان طرفدار زیادی پیدا کرده و جزو پرفروش ترین خودروهای هیوندای است.

از آپشن های به کار رفته در آن، می توان به گرم کن صندلی، سقف سانروف، استارت بدون کلید، کرور کنترل و استفاده از داشبوردهای شیک و مدرن اشاره کرد.

ویژگی های اصلی آن شامل موتور ۱.۶ لیتر با قدرت ۱۲۲ اسب بخار، در ۶۳۰۰‌ دور دقیقه است.

هیوندای سوناتا

کمپانی هیوندای تلاش خود را برای استفاده از تمام استانداردهای ایمنی در این خودروی هیبریدی کرده و می توان گفت به علت امکانات رفاهی، از فول آپشن ترین خودروهای وارداتی ایران است.

موتور دو لیتری متشکل از چهار سیلندر GDI با قدرت تولیدی ۲۰۷ بخار و مصرف سوخت ۴.۷ لیتر در هر صد کیلومتر، از دیگر مشخصات این خودرو است.

بهترین ماشین های خارجی موجود در ایران

بیشتر بخوانید: لوازم یدکی جنسیس کوپه

خودروهای کیا موجود در ایران

خودروهای کیا مانند هیوندای به دلیل طراحی جذاب در لیست پرفروش ترین خودروهای خارجی ایران قرار گرفته و جزو سدان های محبوب شناخته می شود. همچنین شما میتوانید از سایت تابان پارت به راحتی انواع لوازم یدکی کیا را خریداری نمایید.

کیا سراتو

از آپشن های جذاب این خودرو، استارت دکمه ای، کروز کنترل اتوماتیک، آینه برقی، کیسه هوای پرده ای، سیستم مدیریت پیمایش، آمپر فلورسنتی و … هستند.

موتور ۴ سیلندر با ۱۶ سوپاپ و حجم ۱۹۹۸ سی سی، با مصرف سوخت ۹ لیتر در ثانیه از مشخصات خودروی کیا سراتو است.

کیا اپتیما

این خودروی کره ای درسال ۲۰۱۲ وارد ایران شد. علاوه بر ظاهر اسپورت و جذاب خود، دارای المان های مختلفی بوده که در ساخت قطعات به کار رفته است. در واقع سنگ بنای اپتیما بر روی پلتفرم هیوندای ۱۴۰ بنا شد. از این رو به عنوان خودرویی اسپرت با ظاهر رسمی شناخته می شود. اپتیما علاوه بر امکانات فراوان، از ایمنی بالایی نیز برخوردار است.

مشخصات فنی آن شامل موتور ۲۴۰۰ سی سی ۴ سیلندر، با قدرت ۱۸۰ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور بر دقیقه بوده و مصرف سوخت آن حدود ۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

بیشتر بخوانید: لیست خودروی های کیا

کیا سورنتو

سورنتوی ۲۰۱۷ شاسی بلند، از لحاظ ظاهر لوکس و امکانات رفاهی در مقایسه با رقبای خود، کم و کاستی ندارد. سیستم هندلینگ پیشرفته و میدان دید وسیع آن رانندگی را لذت بخش و آسان نموده است.

استفاده از المان های سخت فولادی و تعداد ایربگ های زیاد، ایمنی این ماشین را بیشتر می‌کند. سیستم صوتی اینفینیتی، ساب جلو و عقب، مانیتور، سنسور پارک جلو و عقب، صندوق عقب برقی، رادار بین خطوط، رادار و آینه الکتروکرومیک از دیگر آپشن های موجود در این نوع خودرو است.

جمع بندی

بازار خودروی ایران از سال ۹۵ به بعد، پیشرفت اندکی در زمینه افزایش میزان تولیدات داخلی و واردات ماشین های هیوندای و کیا از کره جنوبی و سایر کشورها داشته، اما به علت مشکلاتی از قبیل تحریم و افزایش چند برابری قیمت ماشین ها، نمی تواند خودروهای پیشرفته تری را وارد کند.

اما با این حال، طبق آمار بررسی شده، بیشترین واردات، ماشین های کره ای به ویژه هیوندای بوده که همچنان در صدر فروش قرار دارد. سپس برند کره ای کیا، محصول دیگری بوده که واردات آن مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.