تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
کد خبر : 586978

بهترین قیمت دستگاه آسیاب قهوه صنعتی بزرگ

بهترین قیمت دستگاه آسیاب قهوه صنعتی بزرگ

بهترین خرید آسیاب قهوه صنعتی و قیمت دستگاه آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی بزرگ ایرانی با ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور بهترین قیمت آسیاب قهوه صنعتی بزرگ چقدر است؟ ویژگی های بهترین آسیاب قهوه صنعتی چیست؟ چرا باید آسیاب قهوه صنعتی ایرانی بخریم؟ قیمت آسیاب قهوه صنعتی چقدر است؟ کدام

بهترین خرید آسیاب قهوه صنعتی و قیمت دستگاه آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی بزرگ ایرانی با ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور

بهترین قیمت آسیاب قهوه صنعتی بزرگ چقدر است؟ ویژگی های بهترین آسیاب قهوه صنعتی چیست؟ چرا باید آسیاب قهوه صنعتی ایرانی بخریم؟ قیمت آسیاب قهوه صنعتی چقدر است؟ کدام از آسیاب های قهوه ایرانی می توانند بهترین نتیجه را داشته باشند؟ همه این سوالات را ما در این پست، بررسی و تحقیق کرده ایم تا شما بتوانید خرید آسوده و مقرون به صرفه ای داشته باشید.

ویژگی های بهترین آسیاب قهوه صنعتی

همانطور که می دانید قهوه تازه مزه، عطر و بوی بی نظیزس دارد از این رو برای کافه، کافی شاپ، غذاخوری، رستوران یا حتی منزل بسته به حجم کار و استفاده، لازم است آسیاب قهوه صنعتی یا خانگی داشته باشید. اما مهم ترین نکته برای خرید آسیاب قهوه صنعتی – نیمه صنعتی داشتن ویژگی های خوب و عالی است که شما را در آینده از تعویض و یا تعمیر قطعات دستگاه بی نیاز می کند. مهم ترین ویژگی های یک آسیاب قهوه صنعتی – نیمه صنعتی و یا خانگی عبارتند از:

  • داشتن قدرت موتوری بالا به منظور آسیاب قهوه ( این قدرت موتور بهتر است متناسب با میزان آسیاب شما تعبیه شده باشد قطعاً برای آسیاب قهوه صنعتی، قدرت موتور باید بسیار خوب و متمایز از آسیاب های دیگر باشد.)
  • داشتن درجه بندی متنوع به منظور آسیاب انواع قهوه این موضوع بخصوص در مورد آسیاب صنعتی قهوه و آسیاب نیمه صنعتی قهوه حائز اهمیت است. زیرا باید شما بتوانید انواع مدل های قهوه را در رستوران با کافه ارائه دهید و هر کدام نیازمند آسیاب مخصوص به خود هستند. از این رو باید دستگاه قابلیت هر نوع آسیابی را با درجه ریز و درشت داشته باشد.
  • قابلیت آسیاب قهوه ترک داشته را داشته باشد. بیشتر آسیاب های خانگی و حتی صنعتی قادر به آسیاب قهوه ترک نیستند زیرا آسیاب قهوه ترک بسیار ریز( پودر نرم) است و هر دستگاهی چنین امکاناتی را ندارد. از این رو لازم است این مساله را در همان ابتدا مورد بررسی قرار دهید.
  • دارای فن خنک کنندگی به منظور خنک نگه داشتن موتور و دستگاه! این مساله شاید در نگاه اول چندان مهم نباشد اما پای عمل که می رسد بسیار مهم است زیرا دستگاه به صورت ناخودگاه با فشار و کارکرد پشت سر هم گرم می شود و این گرما می تواند بر روی آسیاب قهوه تاثیر بگذارد به همین دلیل آساب قهوه شما برشته و سوخته خواهد شد. اما با داشتن فن خنک کنندگی این مساله پیش نمی آید و شما می توانید در آسیاب های طولانی و پشت سر هم  قهوه خرد شده را با کیفیت بالا داشته باشید. این موضوع بخصوص برای آسیاب های قهوه صنعتی و نیمه صنعتی حیاتی است.
  • پرتی قهوه در آسیاب های صنعتی زیاد است. همانطور که می دانید قهوه یک محصول وارداتی و گران می باشد از این رو باید در زمان آسیاب، کمترین پرتی وجود داشته باشد در غیر این صورت مقرون به صرفه نیست! اکثر دستگاه های آسیاب قهوه حدود 200 تا 300 گرم پرتی را بین هر آسیاب تا آسیاب بعدی دارند و این مقدار پرتی قابل توجه است بخصوص زمانی که تعداد دفعات آسیاب قهوه زیاد باشد. سوال اینجاست آیا آسیابی وجود دارد که پرتی آن کمتر از این میزان و یا صفر باشد؟ در جواب باید گفت: بله! برخی از برندهای ایرانی با تکنولوژی روز توانسته اند این مشکل را به حداقل برسانند و صرفه جویی اقتصادی ایجاد کنند مانند آسیاب قهوه صنعتی یوکار که توانسته در نمونه صنعتی و نیمه صنعتی خود این مشکل را به صفر برساند.
  • داشتن مخزن بزرگ و قابل شستشو هم یکی دیگر از ویژگی های خوب و مهم آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی است. در آسیاب های بزرگ قهوه لازم است مقدار زیادی از دانه های قهوه آسیاب شوند به همین دلیل اگر مخزن ظرفیت بیشتری داشته باشد سهولت و سرعت کار بیشتر است.  علاوه بر این باید بعد از هر مرتبه آسیاب ذرات باقی مانده از آسیاب های قبلی باید ازمخزن به خوبی پاک شوند زیرا می توانند در طعم و مزه آسیاب های جدید تاثیر بگذارند. به همین دلیل برای خرید آسیاب صنعتی قهوه  بهتر است مخزن بزرگ  و قابل جدا شدن به منظور شستشو و نظافت تهیه شود.
  • یکی از مهم ترین قطعات آسیاب تیغه های آن محسوب می شود. تیغه باید بتواند اسیاب یکدست و خوبی را ارائه کند.  اغلب تیغه های فولادی و استیل از نظر مقاومت خوب هستند؛ اما باید در نظر داشته باشید نحوه قرار گیری تیغه ها است که می تواند خروجی را تعیین کند. حتماً در هنگام خرید به هر دو مساله مقاومت تیغه و عملکرد آن توجه داشته باشید.
  • زیبایی ظاهری و کیفیت جنس بدنه هم یکی دیگر ازفاکتورهای خوب بودن آسیاب قهوه است که باید مورد بررسی قرار گیرد. در نظر داشته باشید با گذشت زمان لکه های کثیفی و باقی ماندن ذرات قهوه بر روی بدنه اجتناب ناپذیر هستند. اگر جنس بدنه مرغوب و خوب باشد این مساله به راحتی قابل حل است در غیر این صورت ظاهر دستگاه بسیار زشت و نامطلوب خواهد شد. این مساله برای کافی شاپ ها و قهوه فروشی ها که دستگاه آسیاب به عنوان دکوراتیو فضای کار آنها، نیز مورد استفاده قرارمیگیرد ضرورت بیشتری دارد. بهتر است جنس بدنه فلزی و با پوشش رنک النرواستاتیک مقاوم باشد.
  •  گارانتی و خدمات پس از فروش هم یکی از موارد مهمی است که متاسفانه در زمان خرید کمتر به آن توجه می شود. اکثر افراد برای خرید آسیاب قهوه این گزینه مهم را در نظر نمی گیرند و در آینده ای نه چندان دور باید هزینه های گزافی بابت این ناآگاهی بپردازند. زیرا بیشتر برندهای خارجی آسیاب قهوه، فاقد گارانتی و خدمات پس از فروش هستند از این رو شما در صورت خرابی یا نیاز به تعمیر قطعه باید هزینه های زیادی بپردازید. همچنین در برخی از موارد به خاطر موضوع تحریم قطعات آن دستگاه در داخل کشور موجود نیست و یا در صورت وجود هزینه های نجومی دارد. از این رو توصیه ما قبل از خرید، توجه به داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی است.

قیمت آسیاب قهوه صنعتی 

قیمت آسیاب قهوه صنعتی و یا نیمه صنعتی بسته به عملکرد، کارایی، امکانات آن متفاوت است. البته همین جا باید یادآوری کنم برخی از آسیاب ها متاسفانه با داشتن امکانات کم و کارایی ضعیف قیمت بالایی دارند. البته درنظر داشته باشید لزوماً هر آسیاب قهوه ارزان قیمت، حرفه ای و مناسب نیست و برعکس! شما باید با توجه به نکات ذکر شده برای آسیاب قهوه مقایسه قیمت آسیاب قهوه را در نظر داشته باشید. بخصوص گزینه خدمات پس از فروش و گارانتی بعد از عملکرد خوب دستگاه بسیار حائز اهمیت هستند.

 دستگاه آسیاب قهوه بزرگ 

چرا باید آسیاب قهوه صنعتی ایرانی بخریم؟ قیمت دستگاه آسیاب قهوه بزرگ ایرانی چقدر است؟ همانطور که می دانید قیمت دستگاه آسیاب قهوه بزرگ ایرانی کمتر از برندهای مشابه خارجی است. شاید این تصور را داشته باشید که کیفیت این گرایندرهای صنعتی ایرانی همانند برندهای خارجی نیست! اما این تصور اشتباه است! زیرا برخی از برندهای ایرانی توانسته اند عملکردی به مراتب بهتر از برندهای خارجی داشته باشند به عنوان مثال یکی از آسیاب های خوب و پرفروش ایرانی که توانسته همه فاکتورها را یکجا در کنار هم داشته باشد آسیاب قهوه یوکار است. این آسیاب با داشتن تیغه های عالی و آسیاب یکدست با قابلیت آسیاب قهوه ترک، فن خنک کنندگی، عدم پرتی قهوه و داشتن خدمات پس از فروش و گارانتی یکی از بهترین آسیاب قهوه ایرانی است.

چرا لازم است یک آسیاب قهوه (بهتر) بخریم؟

اگر دوست دارید یک فنجان قهوه با طعمی بهتر نوش جان کنید باید به فکر خرید آسیاب قهوه باشید. شاید هم وقتش رسیده به دنبال ارتقا آسیاب قهوه خود باشید. دلایل مهمی که می تواند شما را به داشتن یک آسیاب قهوه بزرگ  حرفه ای ترغیب کند. بخصوص زمانی که در این حرفه مشغول به کار هستید و یا دوست دارید به صورت حرفه ای قهوه درست کنید.

  •  قهوه آسیاب شده‌ای که خریداری می کنید خوب نیست

بر کسی پوشیده نیست که آسیاب هایی که خریداری می کنید مدت ها قبل، آسیاب شده اند و احتمالاً بیات شده اند. از این رو شما طعم و مزه واقعی قهوه را متوجه نمی شوید. شاید باورش سخت باشد اما دقیقه هم می تواند روی طعم و مزه تاثیر بگذارد به عنوان مثال قهوه ای که 10 دقیقه قبل آسیاب شده باشد با قهوه ای که همین الان آسیاب شده تفاوت دارد. علاوه بر این انتخاب نوع قهوه بر عهده شما نیست و شما حق انتخاب ندارید! این در حالی است که در صورت داشتن گرایندر قهوه شما می توانید بهترین برند قهوه را بدون ناخالصی خودتان تهیه کنید.

  • اندازه آسیاب مناسب برای خودتان

یکی از مهم ترین گزینه های دم کردن قهوه به صورت حرفه ای داشتن آسیاب مناسب با اندازه مشخص است. آسیاب هایی که از مغازه خریداری می کنید ممکن است بیش از اندازه درشت یا ریز باشند. این مساله می تواند روی دستگاه قهوه ساز و طعم قهوه شما تاثیر بگذارد. بسیاری از گرایندرهای قهوه نمی توانند آسیاب قهوه ترک را داشته باشند. آسیاب های قهوه یوکار در همه مدل های خود، حتی مدل خانگی این قابلیت را به خوبی دارد.

  •  صرفه جویی اقتصادی بخصوص برای کافی شاپ

تصور کنید شما کافی شاپ یا رستوران و … دارید و دارای چندین دستگاه مختلف هستید از جمله : وی شصت،  فرانسوی و یک ماشین اسپرسو، یک فرنچ‌پرس. حالا باید برای هر کدام از این دستگاه ها جداگانه آسیاب قهوه مخصوص به خود تهیه کنید این در حالی است که می‌توانید فقط با خریداری یک بسته قهوه خوب با گرایندر خودتان هر میزان آسیاب با درجه خاص داشته باشید!

  •  رهایی از قهوه بی کیفیت و غیر یکدست

اگر می خواهید یک قهوه حرفه ای داشته باشید باید در آسیاب خود دانه های غیر یکدست را حذف کنید. زیرا این دانه ها منجر به طعم قهوه بد می شوند. این تنها در زمانی ممکن است که شما یک اسیاب خوب  داشته باشید تا بتوانید همه دانه ها را به صورت یکدست و متوازن خرد کنید. د رغیر این صورت همین ناترازی می تواند طعم قهوه را ترش و یا تلخی قهوه را افزایش دهد.

خرید آسیاب قهوه صنعتی

خرید آسیاب قهوه صنعتی

داشتن و خرید گرایندر قهوه برای هر کسب و کاری که با دانه های قهوه و قهوه آسیاب شده ارتباط  دارد ضروری است. از کافی شاپ هایی که روزانه مقدار زیادی قهوه تازه می فروشند، تا قهوه فروشی ها و یا افرادی که برای نیاز خودشان قهوه درست می کنند.

با توجه با موارد ذکر شده برای انتخاب بهترین قیمت دستگاه آسیاب قهوه صنعتی بزرگ  توصیه می شود از بهترین برندهای ایرانی استفاده کنید تا در صورت مشکل به راحتی بتوانید با کمترین هزینه آن را رفع کنید. اما شاید بپرسید آیا آسیاب قهوه صنعتی ایرانی با همه این فاکتورها وجود دارد؟ آیا آسیاب های قهوه ایرانی قابل رقابت با برندهای خارجی هستند؟ درجواب باید گفت: بله!

بعضی از برندهای ایرانی همانند آسیاب قهوه صنعتی و نیمه صنعتی یوکار در بازار هستند که توانسته اند همه فاکتورهای خوب را یکجا داشته باشند. همچنین آسیاب قهوه یوکار با داشتن گارانتی، نماینده  و خدمات پس از فروش در سراسر کشور توانسته رضایتمندی مشتریان زیادی را در کارنامه خود داشته باشد. برای مشاهده مشخصات فنی این محصول و یا  قیمت دستگاه آسیاب قهوه صنعتی  می توانید با سرچ همین کلمه (آسیاب قهوه صنعتی یوکار)  دراینترنت به صفحه مربوطه آن وارد شوید. همچنین این مجموعه توانسته در زمینه تولید آسیاب قهوه نیمه صنعتی هم پیشرو باشد. قیمت آسیاب قهوه نیمه صنعتی یوکار کمی ارزان تر از مدل صنعتی آن می باشد اما از نظر عملکرد نسبت به مدل صنعتی کاملاً یکسان است.

 

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.