تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
کد خبر : 65889

بهترین فیلم های برد پیت

بهترین فیلم های برد پیت

برد پیت با نام کامل ویلیام بردلی پیت (William Bradley Pitt) از بازیگران محبوب و پرنفوذ هالیوود با افتخارات بسیاری می باشد که فیلم های او برای بینندگان جذاب و تماشایی است. شروع فعالیت حرفه ای برد پیت از ۱۹۹۱ با فیلم تلما و لوییز در نقش یک گاوچران می باشد. این بازیگر ۵۸ ساله …

برد پیت با نام کامل ویلیام بردلی پیت (William Bradley Pitt) از بازیگران محبوب و پرنفوذ هالیوود با افتخارات بسیاری می باشد که فیلم های او برای بینندگان جذاب و تماشایی است.

شروع فعالیت حرفه ای برد پیت از ۱۹۹۱ با فیلم تلما و لوییز در نقش یک گاوچران می باشد. این بازیگر ۵۸ ساله آمریکایی متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳ و او عاشق فیلم و سینما بود و به آنها به‌ عنوان درگاهی برای جهان‌های مختلف می‌ نگریست. از آنجایی که در محل زندگی پیت یعنی میزوری، فیلم‌ سازی نمی‌ شد و رونقی نداشت، پیت تصمیم گرفت به لس آنجلس نقل مکان کند.در نتیجه او دو هفته پیش از دریافت مدرکش و قبل از فارغ‌ التحصیل شدن، دانشگاه را ترک کرد و وارد لس آنجلس شد. او در آنجا دوره‌ های بازیگری را گذراند و کارهای عجیب و غریب انجام داد. وی گری اولدمن، شان پن و میکی رورک را به عنوان الگوهای اولیه بازیگری خود معرفی کرده‌ است. ژانر اکشن به عنوان موضوع مورد علاقه این بازیگر شناخته می شود و در دانلود فیلم اکشن سایت ناب مووی دنیایی از فیلم های مهیج اکشن برد پیت را قرار داده ایم.

برد پیت موفق شد نقش های اصلی فیلم های؛ رودخانه‌ای از میان آن می‌گذرد (۱۹۹۲)، افسانه‌های خزان (۱۹۹۴) و فیلم ترسناک مصاحبه با خون‌آشام (۱۹۹۴) بدست آورد و همچنین با ایفای نقش در تریلر جنایی هفت (۱۹۹۵) و علمی تخیلی ۱۲ میمون (۱۹۹۵) با تحسین منتقدان روبرو شد و فیلم دوم جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزدی اسکار را برای او به ارمغان آورد.

پیت در فیلم‌ های باشگاه مبارزه (۱۹۹۹) و یازده یار اوشن (۲۰۰۱) و همچنین دنباله‌ هایش، دوازده یار اوشن (۲۰۰۴) و سیزده یار اوشن (۲۰۰۷) نقش‌آفرینی کرد. بزرگترین موفقیت‌ های تجاری وی عبارتند از یازده یار اوشن (۲۰۰۱)، تروآ (۲۰۰۴)، آقا و خانم اسمیت (۲۰۰۵)، جنگ جهانی زد (۲۰۱۳) و روزی روزگاری در هالیوود (۲۰۱۹) که برای فیلم آخر دومین جایزه گلدن گلوب و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به دست آورد. پیت در کنار جرج کلونی یکی از دو بازیگری است که برنده جوایز اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین فیلم شده‌ است.

فیلم های پیشنهادی برد پیت

  • دانلود فیلم خشم (Fury – ۲۰۱۴)

بردپیت

یکی از بهترین و ماندگارترین فیلم های برد پیت فیلم خشم است، Fury محصول ۲۰۱۴ درباره جنگ جهانی دوم به کارگردانی و نویسندگی دیوید آیر است. ستارگانی چون جیسون ایساکس، مایکل پنیا، لوگن لرمان، شایا لابوف، جان برنثال و برد پیت در این فیلم به ایفای نقش می‌ پردازند.

استان فیلم در ماه‌های آخر جنگ جهانی دوم در آوریل ۱۹۴۵ واقع می‌شود. در شرایطی که متفقین آخرین ضربات خود را به European Theater (بخش اروپای جنگ جهانی) وارد می‌کنند، یک گروهبان آموزش دیده در لشکر دوم زرهی نیروی زمینی ایالات متحده آمریکا به نام وارددی(پیت) فرماندهی یک تانک شرمن مدلM4A2 به نام فیوری با پنج نفر افراد آن را برای یک ماموریت مرگبار در خط مقدم دشمن برعهده دارد. واردَدی و افرادش که تعدادشان کم است و گلوله‌هایشان هم تمام شده حالا با مشکلات زیادی برای زدن به قلب نازی‌ ها روبرو هستند. این فیلم یکی از آثار پیشنهادی رسانه ناب مووی که میتوانید با دوبله فارسی آن را دانلود کنید.

  • دانلود فیلم به سوی ستارگان (Ad Astra-۲۰۱۹)

فیلم سینمایی Ad Astra فیلمی ماجراجویی، درام، علمی تخیلی، هیجان انگیز و رازآلود، محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکا به کارگردانی جیمز گری است. بازیگرانی چون برد پیت، تامی لی جونز، روث نگا، دونالد ساترلند، کیمبرلی الیز، لورن دین، دانی کشاورز و شان بلیکمور در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌ اند. فیلم به سوی ستارگان، نخستین بار در تاریخ ۲۹ آگوست ۲۰۱۹ در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درآمد و سپس در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ به روی پرده سینماهای آمریکا رفت. این فیلم از نظر عملکرد بازیگر نقش اصلی، مورد ستایش منتقدان قرار گرفت و در جشنواره‌های مختلف افتخارات متعددی را بدست آورد که از میان آنها می‌ توان به نامزدی دریافت یک جایزه در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۱۹ اشاره کرد.

  • دانلود فیلم کنار دریا(By the Sea-۲۰۱۵)

فیلم By the Sea اثری عاشقانه و درام با حضور دو زوج سابق یعنی آنجلینا جولی و برد پیت به نویسندگی و کارگردانی آنجلینا جولی محصول سال ۲۰۱۵ آمریکا است. کنار دریا توسط کمپانی یونیورسال استودیوز در ۱۳ نوامبر ۲۰۱۵ به نمایش درآمد. داستان این فیلم درباره رابطه‌ای است که از مسیر خودش خارج شده و مقاومت عشق تلاش این دو را برای بازگشت سلامت به این رابطه در پی دارد. در دهه ۱۹۷۰ یک نویسنده آمریکایی (برد پیت) که با همسرش (آنجلینا جولی) در حالی که زندگی مشترکشان به مرزهای بحران رسیده، به کنار دریایی زیبا و ساکت می‌ روند.

بردپیت

دیگر نقش‌ آفرینی‌ های نامزد دریافت جایزه اسکار پیت در مورد عجیب بنجامین باتن (۲۰۰۸) و مانیبال (۲۰۱۱) بود. او فیلم‌ های رفتگان (۲۰۰۶) و ۱۲ سال بردگی (۲۰۱۳) را تهیه کرد که هر دو برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شدند و همچنین درخت زندگی (۲۰۱۱)، مانیبال (۲۰۱۱) و رکود بزرگ (۲۰۱۵)، همه نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شدند. اگر علاقمند به فیلم و سریال های برد پیت هستید میتوانید به سایت دانلود فیلم ناب مووی بروید و از آرشیو بزرگ این بازیگر محبوب لذت ببرید.

 

 

 

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.