به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آیا می دانید که امروزه افرادی که از گوشی های موبایل برای انجام کارهایشان استفاده می کنند به میلیون ها نفر می رسند؟ البته قدیم ها فقط به این صورت بود که فقط پدر در خانواده از گوشی همراه استفاده می کرد ولی حالا از پیر و جوان گرفته همگی برای رفع نیازهایشان از گوشیهای همراه و اینترنت استفاده می کنند و تقریبا تمامی افراد خانواده مجهز به گوشی همراه شده اند آن هم از نوع گوشی‌های هوشمند.

شبکه های اجتماعی به قدری در میان مردم معروف و محبوب شده اند که هر کسی ترجیح میدهد به جای اینکه برای رفع نیازهایش سختی به خرج دهد بلکه به سادگی با تجهیزاتی که در اختیار دارد برای برطرف کردن آن اقدام نماید.

دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ دسته ای از فعالیت هایی را شامل می شود که بر پایه اینترنت و در حوزه دیجیتال است و از روش‌های بازاریابی سنتی، نوین تر و فراتر است. دیجیتال مارکتینگ ابزارهای بسیار کلیدی مثل طراحی سایت در تهران  و شهرستان ها ، ایمیل مارکتینگ ، رپورتاژ آگهی در سایت های خبری ، فعالیت در شبکه های اجتماعی ، تبلیغات بنری، تبلیغات اینترنتی همچون گوگل ادورز و سئو سایت و… را شامل می شود. برای اینکه ما بتوانیم بهترین شرکت مشاوره دیجیتال مارکتینگ را شناسایی کنیم در ابتدا باید با دیجیتال مارکتینگ آشنا شویم.

اگر قرار است که شما در دنیای پررقابت امروز موفق باشید باید در این حوزه فعالیت کنید تا از دیگر رقباهایتان عقب نمانید. ادامه این مقاله را دنبال کنید تا در خصوص دیجیتال مارکتینگ و  مزیتهای آن اطلاعاتی بدست بیاورید و در نهایت با بهترین شرکت مشاوره دهنده ی دیجیتال مارکتینگ در تهران آشنا شوید.

مدل های دیجیتال مارکتینگ

۱)بهینه سازی موتورهای جستجو SEO

سئو از جمله روش های بازاریابی دیجیتال به شمار می رود که در آن رقابت زیادی وجود داشته است. زمانی که شما وب سایت خودتان را برای موتورهای جستجو بهینه سازی می کنید در واقع توانسته اید تا هدفمند ترین مخاطب ها را در اختیار داشته باشید . واقعا نمی توانیم سئو را با هیچ روش تبلیغاتی دیگری مقایسه کنیم.

مخاطب های که خودشان به دنبال محصول ها و خدمات شما هستند قطعا به عنوان هدفمندترین مخاطبانتان به شمار می روند. چون با توجه به نیازی که داشته اند شما را انتخاب میکنند.

در روش سئو با بهینه سازی داخلی و خارجی وب سایت شما که شامل مواردی چون بهینه سازی قالب سایت، سرعت وب سایت ، تولید محتواهای وب سایت شده و انتشار آن ، حل مسائل تکنیکی .و… می باشد ، سایت شما برای موتورهای جستجو مثل گوگل بهینه سازی شده و شما زودتر از دیگر رقباهایتان در دید مخاطبان قرار می گیرید.

این نکته را به خاطر بسپارید که روال تصمیم گیری دیگر مثل گذشته ها نیست و دچار تغییرات بسیاری شده است به گونه ی که افراد برای برطرف کردن نیازهای کوچک و بزرگ شان از فضای اینترنت استفاده می کنند.

۲)بازاریابی محتوا یا CONTENT MARKETING

دیجیتال مارکتینگ ابزارهای مختلفی را شامل می شود که یکی دیگر از آن بازاریابی محتوا است. بازاریابی محتوا از جمله بهترینها  در بازاریابی دیجیتالی محسوب می شود که برای هر نوع کسب و کار آنلاینی با هر سرمایه و بودجه ی مناسب می باشد.

در بازاریابی محتوا که جز زیرمجموعه های بازاریابی درونگرا محسوب می شود دیگر شما نیازی نیست که خودتان در پی مشتری جستجو کنید و بخواهید آنها را قانع کنید تا از شما خرید کنند چون این روش اعتماد مشتری را به همراه دارد و آن ها را قانع می کند تا برای خرید شما را انتخاب کنند.

محتواهای که شما در این روش تولید می کنید مثل یک قلاب عمل می کنند و نیازهای مشتریان را مرتفع کرده و مشتری ناخوداگاه به سمت شما می آید. محتوا در وب سایت شما مثل یک پادشاه است که همه ی افراد آن را قبول دارند.

نکته) محتوا می تواند یک متن باشد یا اینکه در قالب یک ویدئو یا بنر تبلیغاتی نمایش داده شود.

۳)بازاریابی شبکه های اجتماعی social media

شبکه های اجتماعی از جمله بهترین کانال ها محسوب می شوند که میتوان در بازاریابی دیجیتالی از آن استفاده کرد. در واقع در شبکه های اجتماعی برای تبلیغ پتانسیلی وجود دارد که در هیچ روش دیگری نمی توانیم آن را در اختیار داشته باشیم. مردم در اقشار مختلف جامعه با هر طرز و فکری در این شبکه های اجتماعی حضور دارند و به عنوان یکی از بهترین بسترهای شناخته شده است که میتوان برای تبلیغ از آن استفاده کرد.

حتی اگر شما کسب و کار خانگی هم داشته باشید می توانید به تبلیغ بپردازید و نیازی به داشتن وب سایت ندارید.

کافی است که برای خود وقت بگذارید و در هر شبکه ی اجتماعی که عضو هستید به تبلیغ بپردازید و مشتری جذب کنید. افراد زیادی برای معرفی کسب و کارشان و محصولاتشان از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند چون می دانند مردم زمان زیادی را صرف اینگونه شبکه ها می کنند و البته که در تبلیغ کسب و کارشان نیز موفق می شوند.

۴)تبلیغات کلیکی PPC

افرادی که از خودشان وب سایت دارند و می خواهند سریع به نتیجه برسند و البته که صبور نیستند و میخواهند سئو را دور بزنند و از نظر مالی هم کمبود بودجه ندارند میتوانند از تبلیغات کلیکی استفاده کنند به این صورت که به ازای هر کلیکی که کاربر انجام میدهد مبلغی را به موتورهای جستجو همانند گوگل پرداخت کنند و شرکتهای هستند به عنوان واسط که به شما در این راستا کمک می کنند.

۵)ایمیل مارکتینگ

هنوز هم روش ایمیل مارکتینگ در ایران جواب می دهد و می توان از آن استفاده کرد. ایمیل مارکتینگ فقط به این شکل نیست که شما به کاربرد پیشنهاد خرید با تخفیف ۵۰ درصدی را بدهید و داستان تمام شود بلکه بسیار از این چیزها فراتر می باشد و جز روش های پربازده در حوزه ی دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. ساده ترین حالت در ایمیل مارکتینگ اینگونه است که شما کاربران را به سوی وب سایت خود برای خرید محصول یا معرفی خدمتی هدایتی می کنید.

۶)تبلیغات آنلاین

تبلیغات آنلاین به این صورت است که شما محتواهای خودتان را در وب سایت های پربازدید درج می کنید یا میتوانید بنر خودتان را در چنین وب سایتهای قرار بدهدی و بابت آن هزینه پرداخت نمایید . این گونه تبلیغ ها می توانند به عنوان رپورتاژ آگهی باشد که از جمله راهکارهای برای رشد سئو وب سایت شما محسوب می شود.

از جمله محبوب ترین روش های تبلیغات اینترنتی رپورتاژ آگهی می باشد. رپورتاژ آگهی برای شما از جنبه های مختلفی مفید و موثر است. شرکت های مختلفی وجود دارد که می توانند شما را در این امر همراهی کنند که رپورتاژ ادز از جمله معتبرترین و بهترین مجموعه هایست که به شما کمک می کند تا به بهترین شکل ممکن برای خودتان تبلیغ کنید.

مزیت های رپورتاژ آگهی شامل دریافت بک لینک های دائمی و باکیفیت ، بالا رفتن ترافیک سایت شما به واسطه – ، برند سازی می باشد.

آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ برای هر کسب و کار آنلاینی به عنوان یک نیاز اصلی تلقی می شود. در اصل بازاریابی دیجیتالی در کسب و کارهای اینترنتی بخشی واقعا جدایی ناپذیر است. شما با روش های فوق که برایتان معرفی کرده ایم میتوانید به موفقیت برسید.

دیجیتال مارکتینگ در بهبود فرآیند بازاریابی کمک زیادی به شما می کند و در دنیای امروزی برای صاحبان کسب و کارها و مدیرها بسیار موثر می باشد تا بتوانند در دنیای رقبای از دیگر رقباهایشان عقب نمانند. از این جهت برخی که دوست دارند اطلاعاتی در این زمینه بدست بیاورند و تجزیه و تحلیل انجام بدهند باید به دنبال راهکارهای صحیح و درست باشند.

اگر به دنبال بهترین روش برای یادگیری هستید به شما توصیه می کنیم که در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ آکادمی اینتن شرکت کنید و به یادگیری تان کمک بسیار نمایید. این دوره واقعا مزیت های فوق العاده ی داشته است که می توان به وجود اساتید موفق و باتجربه ی اشاره کرد که از صفر تا صد تحلیل پروژه ها در کنارتان هستند و با ارائه راهکارها و روش ها شما را در مسیرهای اصولی و درست قرار میدهند و کمک می کنند تا شما خیلی سریع به خواسته هایتان برسید. پیشنهاد می کنیم که این دوره ی موثر و کارآمد را از دست ندهید.

شناسایی بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در تهران

اینکه یک شرکت خودش را به عنوان بهترین معرفی کند ملاک بهترین بودن شرکت نیست بلکه باید از دیدگاه کاربران به این موضوع نگاه کرد. شرکت اینتن موفق شده است تا از دیدگاه کاربران خود در تهران به عنوان بهترین معرفی گردد و این موفقیت شرکت به نیروهای جوان و تیم فنی متعهدی وابسته است که در اینتن مشغول به فعالیت هستند و موفق شده اند تا در لیست پروژه های کاری خود ، صدها پروژه موفق را به ثبت برسانند.

از جمله هلدینگ های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ میتوان به دیجیتال مارکتینگ اینتن اشاره کرد که زیر مجموعه های آن شامل شرکت های اینتن کلود ، رپورتاژ ادز ( قیمت رپورتاژ آگهی ) ، زوم تک و … می باشد.

اگر میخواهید در کسب و کارتان موفق شوید و تحولی در آن به وجود آورید به شما پیشنهاد می کنیم که از راهکارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده نمایید. همکاران ما اماده اند تا در خصوص دیجیتال مارکتینگ راهنمایی و مشاوره های موثری را به شما عزیزان ارائه بدهند. بی شک شما هم می توانید جز برترین ها باشید. وقت را غنمیت بشمارید و همین حالا با شرکت اینتن تماس بگیرید و با مشاوران خبره این شرکت در تماس باشید.