تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
کد خبر : 65261

بهترین سریال های کمدی سال ۲۰۲۱؛ از بیگانه ساکن زمین تا ارواح

بهترین سریال های کمدی سال ۲۰۲۱؛ از بیگانه ساکن زمین تا ارواح

بهترین سریال های کمدی سال ۲۰۲۱؛ از بیگانه ساکن زمین تا ارواح در این مقاله به معرفی بهترین سریال های کمدی سال ۲۰۲۱ پرداخته‌ایم؛ مجموعه‌های جدیدی که در کانون توجه قرار گرفتند و پرطرفدار ظاهر ..

بهترین سریال های کمدی سال ۲۰۲۱؛ از بیگانه ساکن زمین تا ارواح

در این مقاله به معرفی بهترین سریال های کمدی سال ۲۰۲۱ پرداخته‌ایم؛ مجموعه‌های جدیدی که در کانون توجه قرار گرفتند و پرطرفدار ظاهر شدند.

از ارواح و اقتصاد خانگی تا بیگانه ساکن زمین و شاهزاده، در ادامه می‌توانید تعدادی از بهترین سریال های کمدی سال ۲۰۲۱ را بشناسید.

با توجه به شرایطی که کرونا ویروس در سال ۲۰۲۱ برای جهان ایجاد کرد، مخاطبان بیشتر از هر زمان دیگری فیلم‌ها و سریال‌های کمدی نیاز داشتند. خوشبختانه این خواسته‌ها اجابت شد و شاهد عرضه‌ی مجموعه‌های طنز جدیدی بودیم که بینندگان را راضی کردند.

بهترین سریال های کمدی سال ۲۰۲۱

بعضی از این مجموعه‌ها روی زندگی شخصی یا کاری آدم‌ها تمرکز دارند و بعضی دیگر کمدی را با ژانر علمی تخیلی یا فانتزی ترکیب کرده‌اند. توجه داشته باشید که پخش همه‌ی این سریال‌‎ها از سال ۲۰۲۱ آغاز شده و تمامی آن‌ها فصل اول خود را به پایان رسانده‌اند یا به تازگی وارد فصل دوم شده‌اند (سریال‌های کمدی قدیمی‌تر را در این فهرست نیاورده‌ایم).

سریال The Cleaner

بهترین سریال های کمدی سال 2021

سریال «پاک کننده» به دو دلیل دیده نشد: یک مجموعه بریتانیایی است که از کمدی سیاه بهره می‌برد و اینکه ایده‌ی اولیه‌ی آن شاید برای هر نوع سلیقه‌ای مناسب نباشد. «گِرِگ دیویس» نقش پیرمردی را بازی می‌کند که یک شغل عجیب دارد. «ویکی» یک نظافتچی متفاوت است که گواهی دولتی دارد و کارش این است که صحنه‌های جرم را به طور کامل پاک‌سازی کند و آن‌ها را به روز اول بازگرداند.

ویکی با توجه به کاری که دارد، با آدم‌های مختلفی ملاقات می‌کند که بعضی‌هایشان بی‌گناه و بعضی دیگر مجرم هستند. موقعیت‌های مضحک و نامعقولی که بواسطه‌ی شغل ویکی ساخته می‌شود و حضور شخصیت‌های نامتعارف، باعث شده‌اند تا تماشای این سریال، به‌یادماندنی باشد.

سریال The Chair

بهترین سریال های کمدی سال 2021

«مدیر دانشکده» از آن سریال‌های طنزی است که ضمن سرگرم‌کردن مخاطب، به مضامین مهمی می‌پردازد و بعضی از مشکلات دنیای واقعی را یادآور می‌شود. «ساندرا اوه» (کشتن ایو)، نقش «جی‌یون کیم» را بازی می‌کند، اولین زنی که تبدیل به مدیر یک دانشکده‌ی بزرگ شده است و حالا نه تنها باید کارش را به درستی انجام دهد بلکه باید به همه‌ی کسانی که او را باور ندارند، ثابت کند توانایی مدیریت یک دانشگاه را دارد.

اولین فصل این سریال در ۶ قسمت، از سرویس نتفلیکس پخش شد و بدون شک از مجموعه‌های بامزه‌ی سال است که می‌توانیم انتظار داشته باشیم با فصل‌های بعدی حتی بهتر هم شود.

سریال Ghosts

بهترین سریال های کمدی سال 2021

اکثر سریال‌های آمریکایی که بازسازی مجموعه‌های بریتانیایی هستند، معمولا کیفیت چندان بالایی ندارند و هرگز در حدواندازه‌ی نسخه‌ی اصلی ظاهر نمی‌شوند اما خوشبختانه «ارواح» یکی از خوب‌هاست. داستان در رابطه با یک زوج جوان است که خانه‌ای قدیمی را به ارث می‌برند، آن‌ها به این خانه نقل مکان می‌کنند و می‌خواهند آن را به یک هتل تبدیل کنند اما ارواح ساکن این خانه، علاقه‌ای به تغییر ندارند.

برگ برنده‌ی سریال، روح‌های آن است که هر کدام خصوصیات شخصیتی متفاوتی دارند و تعاملات آن‌ها در تمامی دقایق تماشایی است. در ضمن هر کدام از قسمت‌ها، یک داستان کاملا مستقل دارد و این داستان‌ها معمولا عجیب‌تر از آن هستند که بتوانید باورشان کنید اما در عین حال، در زمینه‌ی کمدی راضی کننده خواهند بود. از کنار بازی خوب تیم بازیگری هم نباید عبور کرد.

تاکنون ۱۱ قسمت از فصل اول این سریال پخش شده و شبکه‌ی سی‌بی‌اس فصل دوم آن را نیز تایید کرده است.

سریال Home Economics

بهترین سریال های کمدی سال 2021

یک سریال کمدی خوب، لزوما به داستان پیچیده‌ و عجیبی نیاز ندارد. «اقتصاد خانگی» به زندگی سه خواهر و برادر می‌پردازد که یکی از آن‌ها ثروتمند، یکی فقیر و دیگری از طبقه‌ی متوسط است. آن‌ها در تلاش هستند تا زندگی شخصی خود را بهبود ببخشند؛، یکی مشکل مالی دارد، یکی در آستانه‌ی طلاق است و دیگری هم اگرچه میلیاردر به حساب می‌آید اما باید با مشکلات دیگری دست و پنجه نرم کند.

اقتصاد خانگی از آن سریال‌هایی است که می‌تواند برای هر نوع سلیقه‌ای مناسب باشد و بازتابی از زندگی واقعی ما ارائه می‌دهد. فصل اول این سریال در ۷ قسمت از شبکه‌ی ای‌بی‌سی پخش شد و فصل دوم آن نیز از ماه سپتامبر آغاز شد و به‌زودی قسمت نوزدهم آن روی آنتن می‌رود. نقش اصلی سریال را «توفر گریس» بازی می‌کند که او را با نقش ونوم در فیلم «مرد عنکبوتی ۳» (۲۰۰۷) می‌شناسید.

سریال The Prince

بهترین سریال های کمدی سال 2021

سریال «شاهزاده» از آن‌ انیمیشن‌هایی است که یا عاشقش می‌شوید یا خیلی زود از آن تنفر پیدا می‌کنید و کنارش می‌گذارید. داستان پیرامون یک خانواده‌ی سلطنتی انگلیسی اتفاق می‌افتد و منحصرا به زندگی «شاهزاده جرج» هفت ساله می‌پردازد. البته باید بدانید هیچ چیز در این سریال، مبتنی بر اتفاقات واقعی نیست و با چیزهایی که در واقعیت از خانواده سلطنتی بریتانیا دیده‌اید، هیچ سنخیتی ندارد.

سازندگان خواسته‌اند تا یک مجموعه‌ی کارتونی پوچ‌گرایانه و تا حدی احمقانه بسازند که از کمدی سیاه نیز بهره می‌گیرد. هر قسمت نیز تنها ۱۰ دقیقه است، در نتیجه تماشای سریال چندان وقت شما را نمی‌گیرد.

در این کمدی بزرگسالانه‌ی نامتعارف، ستارگان مشهوری همچون «اورلاندو بلوم»، «ایوان ریان»، «سوفی ترنر» و «دن استیونز» به صداپیشگی می‌پردازند. منتقدان، شاهزاده را با «فمیلی گای» مقایسه کرده‌اند و از نظر جنس شوخی‌ها، به آن مجموعه نزدیک است.

سریال Only Murders in the Building

بهترین سریال های کمدی سال 2021

به اعتقاد بسیاری، بهترین سریال کمدی سال ۲۰۲۱؛ «تنها کشتار درون ساختمان» با حضور «استیو مارتین»، «مارتین شورت» و «سلنا گومز» بدون شک می‌توانند تجربه‌ی مفرحی برای سریال‌دوستان باشد.

داستان در رابطه با سه ساکن یک ساختمان به نام‌های «چارلز»، «اولیور» و «مابل» است که علاقه‌ی شدیدی به پادکست‌های «جنایت واقعی» دارند. پس از اینکه یک از همسایه‌ها به شکل مشکوکی کشته می‌شود، این سه نفر تصمیم می‌گیرند تا مهارت‌های کارآگاهی خود را به کار بگیرند و حقیقت را کشف کنند.

این مجموعه‌ی جنایی-کمدی، به شکل غافل‌گیرکننده‌ای ‌پیش می‌رود و اتفاق جذابی است که پس از مدت‌ها، استیو مارتین را در اوج ببینیم. فصل اول این سریال شامل ۱۰ قسمت می‌شود و سرویس «هولو» اخیرا آن را برای فصل دوم تمدید کرده است. تنها کشتار درون ساختمان نامزد بهترین سریال کمدی گلدن گلوب هم شد اما در نهایت قافیه را به «هک» واگذار کرد.

سریال Resident Alien

بهترین سریال های کمدی سال 2021

هنگامی که موجودات فضایی به کره‌ زمین می‌آیند، یا دوست هستند یا دشمن اما «هری» یک استثناء است. او پس از سقوط سفینه‌اش روی زمین، به یک دهکده‌ی کوچک قدم می‌گذارد و هویت یک دکتر را در اختیار می‌گیرد. هری پس از آشنایی با انسان‌ها، در انجام ماموریت اصلی‌اش دچار تردید می‌شود و با آدم‌ها احساس نزدیکی می‌کند.

«آلن تودیک» نقش اصلی را برعهده دارد و موفق شده تعدادی از بهترین لحظات کمدی سال را خلق کند، خصوصا زمان‌هایی که هری کارهایی که آدم‌ها انجام می‌دهند را درک نمی‌کند یا وقت‌هایی که می‌خواهد همانند انسان رفتار کند اما با مشکل روبرو می‌شود.

فصل اول در ۱۰ قسمت پخش شد و شبکه‌ی سای‌فای آن را مدتی قبل برای فصل دوم تمدید کرد (پخش فصل دوم از دو هفته‌ی دیگر اغاز می‌شود).

سریال Hacks

بهترین سریال های کمدی سال 2021

برنده‌ی جایزه‌ی «بهترین سریال کمدی سال» از گلدن گلوب و اثری که «جین اسمارت» را یک بار دیگر در مرکز توجه قرار داد. «دبرا ونس» یک استندآپ کمدین افسانه‌ای است که در لاس وگاس فعالیت می‌کند اما دیگر همانند گذشته طرفدار ندارد و در مقایسه با استندآپ کمدین‌های جوان، به حاشیه رفته و حتی رئیس محلی که برنامه اجرا می‌کند، به او اطلاع می‌دهد فرصت کمتری برای اجرا خواهد داشت.

«آوا» یک نویسنده‌ی کمدی جوان است که اخیرا از کار اخراج شده و به دلیل یک توییت ناپسند، حالا نمی‌تواند شغل مناسبی پیدا کند. دبرا و آوا تصمیم می‌گیرند همکاری تازه‌ای را آغاز کنند و با تولید محتواهای جدید، دبرا را به اوج بازگردانند.

هک از سوی منتقدان مورد تحسین قرار گرفت و به اعتقاد آن‌ها، نقش دبرا پس از مدت‌ها کمک کرده تا جین اسمارت در حدواندازه‌ی استعدادهایش ظاهر شود. سریال برای تعادل درستی که میان اِلمان‌های طنز و درام برقرار کرده و پرداختن به مفاهیم مهم نیز مورد توجه قرار گرفته است. ۱۰ قسمت اول این سریال هم‌اکنون روی سرویس اچ‌بی‌او مکس در دسترس قرار دارد و فصل دوم آن نیز در ماه ژوئن ۲۰۲۱ رسما تایید شد.

سریال Schmigadoon

بهترین سریال های کمدی سال 2021

زندگی در یک دنیای موزیکال شاید رویایی به نظر برسد اما در واقعیت، آن‌قدرها هم جذاب نیست و مشکلات خودش را دارد. «جاش» و «ملیسا» زوجی هستند که رابطه‌ی عاشقانه‌شان دارد به بن‌بست می‌رسد، در نتیجه تصمیم می‌گیرند به سفر کوتاهی بروند.

آن‌ها گم می‌شوند و در نهایت به یک شهر جادویی به نام «اشمیگادون» می‌رسند. این شهر موزیکال و رویاگونه اما شامل یک نوع طلسم هم می‌شود، جاش و ملیسا برای اینکه از آن خارج شوند باید عشق واقعی را پیدا کنند و چنین چیزی واقع‌گرایانه به نظر نمی‌رسد.

همچنین مطالعه کنید: بهترین فیلم‌های کمدی سال ۲۰۲۱؛ از جوخه انتحار تا گزارش فرانسوی

فصل اول شامل ۶ قسمت می‌شود و مخاطبان را به خوبی با شخصیت‌های اصلی و آدم‌های این شهر آشنا می‌کند. موقعیت‌های طنز پرداخت خوبی دارند و البته بدیهی است که سکانس‌های موزیکال متعددی در سریال وجود داشته باشد.

با تشکر از ایده‌های نوآورانه و یک تیم بازیگری خوب که شامل «کیگان-مایکل کی»، «سسیلی استرانگ»، «فرد ارمیسن»، «کریستن چنووس» و مارتین شورت می‌شود، اشمیگادون قطعا می‌تواند شما را راضی کند، خصوصا اگر مشکلی با آثار موسیقی‌محور ندارید.

کدام یک از عناوین فهرست بهترین سریال های کمدی سال ۲۰۲۱ را تماشا کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبعGamerantمنبع گجت نیوز

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.