تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
کد خبر : 589412

بهترین سریال های فرانسوی 2023| 15سریال برای یادگیری زبان فرانسه

بهترین سریال های فرانسوی 2023| 15سریال برای یادگیری زبان فرانسه

بهترین سریال های فرانسوی برای یادگیری زبان فرانسه بهترین سریال های فرانسوی جهت یادگیری زبان کدام است؟ یکی از بهترین راه های یادگیری زبان فرانسوی، یادگیری به واسطه فیلم و سریال است. در این روش یادگیری زبان آموز علاوه بر اینکه با تلفظ و اصطلاحات درست زبان فرانسوی آشنا می شود، می تواند با هنر،

بهترین سریال های فرانسوی برای یادگیری زبان فرانسه

بهترین سریال های فرانسوی جهت یادگیری زبان کدام است؟ یکی از بهترین راه های یادگیری زبان فرانسوی، یادگیری به واسطه فیلم و سریال است. در این روش یادگیری زبان آموز علاوه بر اینکه با تلفظ و اصطلاحات درست زبان فرانسوی آشنا می شود، می تواند با هنر، فرهنگ و مهمتر از همه ادبیات این زبان نیز آشنا شود. البته در این شیوه یادگیری، انتخاب نوع سریال با توجه به سطح دانش شما در زبان فرانسوی بسیار مهم است. در این مقاله به معرفی بهترین سریال های فرانسوی در سطوح مختلف خواهیم پرداخت. اگر به دنبال فهرست بهترین سریال های فرانسوی هستید، مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

مزایای یادگیری زبان فرانسه با فیلم و سریال

با توجه به اینکه زبان فرانسوی از گرامر و تلفظ های پیچیده ای برخوردار می باشد، زبان دشواری است و یادگیری آن تنها با کتاب خواندن و مراجعه به آموزشگاه های زبان انجام نمی شود. از طرفی دیگر ممکن است به دلیل دشواری این زبان در ابتدای یادگیری خسته شوید و خیلی زود از یادگیری این زبان دست بکشید. تماشای سریال و فیلم در قدم اول یک روش جذاب و سرگرم کننده برای یادگیری است. شما با تماشای سریال نه تنها از یادگیری خسته نمی شوید، بلکه با شور و اشتیاق بیشتری یادگیری را ادامه می دهید. بنابراین اگر فرد صبوری در یادگیری زبان خارجی نیستید و خیلی سریع از یادگیری دلزده می شوید، می توانید تماشای سریال برای یادگیری را امتحان کنید.

از دیگر مزایای تماشای سریال و فیلم در یادگیری زبان فرانسوی افزایش مهارت شنیداری شما است. با توجه به اینکه در سریال ها از زبان عامیانه استفاده می شود و تا حدی زبان عامیانه با زبان کتابی متفاوت است، مهارت شنیداری تان در این سریال ها به شدت بهبود می یابد. یادگرفتن تلفظ درست و گسترش دایره لغات از دیگر مزایای تماشای سریال برای یادگیری به شمار می رود. لازم به ذکر بوده که در سریال با توجه به این که از لغات بسیار زیادی در مکالمه ها استفاده می شود و شما دائما با این لغات سروکار دارید، این لغات و تلفظ درست آن ها را یاد می گیرید.

چرا باید سریال را با توجه به سطح مهارت مان انتخاب کنیم؟

قابل ذکر است که تعیین سطح در انتخاب یک سریال بسیار ضروری بوده و هنگام انتخاب سریال فرانسوی برای یادگیری زبان می بایست به آن توجه شود؛ زیرا یادگیری بدون سطح بندی به نتیجه ای نمی رسد. برای مثال اگر فردی که دارای سطح مبتدی از زبان فرانسوی باشد و اقدام به تماشای سریال در سطح پیشرفته نماید، تماشای سریال برایش بسیار دشوار بوده و ممکن است از یادگیری منصرف شود. لازم است که هنگام انتخاب این سریال ها برای تماشا به سطح مهارت تان توجه کافی را به خرج دهید. شما می توانید تمام این سریال ها را از سایت کافه دانش دانلود و تماشا نمایید.

سریال های فرانسوی برای یادگیری زبان

معرفی سریال های سطح مبتدی تا متوسط

سریال های سطح مبتدی و متوسط عبارتند از:

1-سریال The Adventures of Tintin

این سریال از بهترین و محبوب ترین سریال های فرانسوی است که در سال 1991 ساخته شده و بازیگرانی چون Christian و Thierry wermuth در آن ایفای نقش کرده اند. این سریال دارای سه فصل سیزده قسمتی می باشد و ماجرای یک کاراگاه جوان و سگ وفادارش را به نمایش می گذارد. لازم به ذکر بوده که این سریال از کتاب کمیک کودکان گرفته شده و زبان آن بسیار ساده است.

سریال های فرانسوی برای یادگیری زبان فرانسه

سریال های فرانسوی برای یادگیری زبان فرانسه✨لیستی از بهترین سریال های فرانسوی در سال 2023 برای تقویت مهارت شنیداری زبان فرانسه. سریال The Adventures of Tintin

2-سریال Un Village Français

سریال Un Village Français در سال های 2009 تا 2017 ساخته شده و هر قسمت آن 50 دقیقه است. این سریال محبوبیت زیادی بین مردم دارد، ستارگان معروف این سریالJean-Philippe Amar, Philippe Triboit , Patrice Martineau هستند. اگر دوستار تاریخ هستید این سریال را از دست ندهید؛ زیرا محتوای آن برحسب حمله نازی ها انجام شده است. در این سریال شما می توانید لغات بسیار کاربردی را در خصوص جنگ یاد بگیرید.

3-سریال Fais pas ci، Fais pas ça

این فیلم با بازیگری ، برونو سالامون و لیلیان دوگویس در سال های  2007 تا 2016 ساخته شد. تعداد قسمت های این سریال به 56 قسمت می رسد. خلاصه داستان درباره دو خانواده متضاد است که تصویری صادقه از فرهنگ فرانسوی را در قالب طنز به بیننده می دهند.

4- سریال dix pour cent

سریال dix pour cent سال 2015 با کارگردانی فنی هررو و بازیگری کامیل کاتن، فنی سیدنی و جورجی مونتل ساخته شد که از محبوب ترین سریال های فرانسوی است. این سریال کمدی درام بوده و حول محور زندگی و مشکلات چهار نماینده شرکت می باشد.

5- سریال lupin

این سریال برگرفته از شخصیت آرسن لوپن بوده و توانسته در 4 ماه اول 2021 از پربازدیدترین سریال های نتفلیکس باشد. داستان این فیلم درباره دزدیدن گردنبند ماری آنتوانت از موزه لوور است که می تواند موضوع فوق العاده جذابی در یادگیری زبان باشد. کارگردان این فیلم لویی لتریه بوده و بازیگران اصلی آن نیز عمر سای، لودین استنیه و شیرین بوتلا هستند.

6-سریال au service de la france

این سریال در سال 2015 توسط الکساندر کورتز با بازیگری کریم باراس و هوگو بکر به صورت کمدی روی پرده تلویزیون رفت. این سریال شرایط فرانسه را در دوران جنگ نشان می دهد. در این سریال علاوه بر یادگیری زبان فرانسه با تاریخ آن نیز آشنا می شوید. این سریال دارای دو فصل 12 قسمتی می باشد

7- سریال  On va s’aimer un peu, beaucoup

این سریال درباره کارآفرینی است که قصد دارد مغازه قدیمی اش را به کسب و کار دیگری تبدیل نماید. در این مسیر او با اتفاقات هولناک و خنده داری مواجه می شود که ممکن است برای هر بیننده ای جذاب باشد. این سریال برای سطوح متوسط بسیار مناسب است. سال ساخت این سریال 2017 بوده و بازیگران اصلی آن نیز افلیا کول و کاترین کینیو هستند.

✨ ✨ آموزش زبان فرانسه ✨ ✨

سریال های سطح متوسط تا پیشرفته

برخی از محبوب ترین سریال های فرانسوی در این سطح به شرح زیر است:

8- سریال  Plan cœur

این سریال در سال 2018 با بازیگری زیتا هانرو، سیروس شهیدی و مارک روشمن با ماجرای زنی که بعد از دو سال جدایی هنوز به فکر احیای رابطه سابق خود است، توانست محبوبیت زیادی را بین مردم کسب نماید. این سریال دارای سه فصل 21 قسمتی است که تماشای هر قسمت 22 تا 32 دقیقه زمان می برد.

9- سریال  La forêt

این سریال درباره دختری به نام جنیفر است که در جنگل گم می شود. با ادامه تحقیقات پلیس اتفاقات هیجان انگیزی در جنگل رخ می دهد. سال ساخت این سریال 2017 بوده و بازیگران اصلی آن سوزان کلمان، سامئول لابارت و الکسیا بارلیه هستند.

بهترین فیلم و سریال ها برای یادگیری زبان فرانسوی

10- سریال Les revenants

این سریال در سال 2012 ساخته شده و از محبوب ترین سریال های زمان ساخت خود به شمار می رود. کارگردان این سریال فابریک گوبر بوده و بازیگران اصلی آن سوان نامبوث، کلوتیلد هزم و جنا تیام هستند. داستان این فیلم گروهی از مردم را روایت می کند که پس از مرگشان به خانه باز می گردند. این سریال می تواند یک سریال فوق العاده برای یادگیری زبان باشد، پس تماشای آن را از کافه دانش از دست ندهید.

11-سریال  Le bureau des légendes

این سریال دارای 5 فصل 50 قسمتی بوده که هر قسمت آن 52 دقیقه است. این فیلم در سال 2015 با بازیگری سارا ژیرودو، فلورانس لواره و متیو کازوویتس ساخته شد. این سریال درباره ماموران مخفی فرانسه است و زبان به کار رفته در آن در سطح دشوار قرار دارد.

12-سریال Zone blanche

این سریال دارای 16 قسمت بوده و هر قسمت آن 52 دقیقه است و داستان سرگردی را روایت می کند که به دنبال چرایی میزان جرم در زادگاهش است. این سریال در 2017 تولید شده و از محبوب ترین سریال های آن دوره به شمارمی رود. بازیگران اصلی آن هوبر دلارت و سولیان براهیم هستند.

13- سریال Nicolas Le Floch

این سریال در سال 2008 با بازیگری ونسان وینترهالتر و ژروم روبار از بهترین سریال های زمان لویی پانزدهم در فرانسه به شمار می رود. این سریال در 6 فصل 12 قسمتی با 90 دقیقه در هر قسمت اجرا شده است.

14-سریال Les-Revenants

این سریال دارای دو فصل بوده که در سال 2012 با بازیگری آن کانسیگنی و فردریک حمسه تولید شد. این سریال از ژانرهای فرا طبیعی بوده و تماشای آن بسیار لذت بخش است. لازم به ذکر است که این سریال در دسته سطح پیشرفته زبان فرانسوی قرار می گیرد.

15- سریال Plus Belle la Vie

این سریال با بازیگری کولت رنارد و سیسیلیا هورنوس دارای 17 فصل است که ساخت آن از سال 2006 تا کنون ادامه دارد. این سریال از محبوب ترین سریال های خانگی به شمار می رود که در باره اپرا واقع در محل خیابانی می باشد. تماشای این سریال در سطح پیشرفته می تواند در روند بهبود زبان فرانسوی شما کمک کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.