تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر : 584702

بهترین روش ها برای افزایش انرژی مثبت در خانه

بهترین روش ها برای افزایش انرژی مثبت در خانه

داشتن یک فضا با انرژی مثبت می تواند به شما در زندگی تان بسیار کمک کند شما همیشه باید به دنبال بهتر کردن اطراف و اطرافیانتان برای داشتن حس خوب تلاش کنید در این مقاله سعی میکنیم روش هایی را به شما آموزش دهیم که چطور انرژی مثبت جذب کنید با ما همراه باشید. به

داشتن یک فضا با انرژی مثبت می تواند به شما در زندگی تان بسیار کمک کند شما همیشه باید به دنبال بهتر کردن اطراف و اطرافیانتان برای داشتن حس خوب تلاش کنید در این مقاله سعی میکنیم روش هایی را به شما آموزش دهیم که چطور انرژی مثبت جذب کنید با ما همراه باشید.

به گزارش بانو مگ : خانه جاییست که دل آنجا باشد. به هر حال این چیزی است که همه می گویند. این بدان معناست که خانه باید جایی باشد که از گذراندن وقت در آن لذت ببرید. فضای شخصی که در آن زندگی می کنید باید امن و آرام باشد. تا بعد از یک روز کاری سخت و خسته کننده به آن پناه ببرید. به خصوص اگر شغل پر استرسی داشته باشید. در این مقاله می خواهیم با راه های افزایش انرژی مثبت در خانه بیشتر آشنا شویم.

شش روش خلاقانه برای ایجاد فضایی امن و پر از انرژی مثبت در خانه

براساس گزارشی که در سایت بانو مگ دیگر وقتش است که استرس خود را کنار بگذارید. و درفضایی زیبا و مثبت، از زندگی خود لذت ببرید. زندگی کوتاه است. پس نباید آن را هدر دهید. در زیر با شش روش خلاقانه برای افزایش انرژی مثبت در خانه آشنا می شویم.

1. از روغن و عود های خوش بو کننده در فضای خانه استفاده کنید
خوش بو کننده ها و عطرها یکی از روش های مورد علاقه ی من برای افزایش انرژی مثبت در هر فضا هستند. عطرهایی با رایحه های بی نظیر برای همه چیز از جمله کاهش استرس، افزایش خلق و خو، کاهش اضطراب و افسردگی، افزایش تمرکز و ترویج خواب آرام در بازار هستند که بسیار موثر هستند. یکی ازراه های افزایش انرژی مثبت در خانه استفاده از روغن های معطر است.

در بازار تعداد زیادی عود ها با رایجه های بی نظیر و مقرون به صرفه و زیبا وجود دارد. به راحتی می توانید یکی را انتخاب کنید که با دکوراسیون و سلیقه ی شما مطابقت داشته باشد.

پنج رایحه و روغن هایی که می توانید با استفاده در فضای خانه اثربخشی فوق العاده ی آنها را تجربه کنید.

روغن اسطوخودوس
اسطوخودوس شما را آرام می کند. وباعث ایجاد حس خوب و کاهش استرس می شود.

روغن نارنجی شیرین
نارنجی شیرین که سبب ایجاد روحیه ی مثبت و با انگیزه می شود.

روغن یالانگ یالانگ
روغن یلانگ یلانگ با خاصیت بی نظیرش شما را آرام می کند. می تواند به کاهش احساس خشم کمک کند.

برگامونت
برگامونت اضطراب ، خستگی و استرس را کاهش می دهد.

کندر
کندر باعث افزایش تمرکز می شود. همچنین به تعادل احساسات کمک می کند. حتما از این روغن ها و خوش بو کننده ها را استفاده کنید تا به طور عملی تاثیر آن را ببینید.

2. بی نظمی ها را از بین ببرید
بی نظمی استرس زا است. من نمی توانم همه جا انبوهی از چیزها را ببینم و قطعاً نمی توانم روی یک میز آشفته کار کنم. با این حال شلوغی در خانه اجتناب ناپذیر است به خصوص اگر هفته ی پر مشغله ایی داشته باشید. وقت نمی کنید که همه چیز را مرتب و منظم کنید. آخر هفته با یک خانه ی شلوغ با تپه ای از وسایل روبه رو می شوید که غیر قابل تحمل هستند. یکی ازراه های افزایش انرژی مثبت در خانه رفع بی نظمی هاست.

از تعطیلات آخر هفته برای نظم دهی و فضاسازی در خانه استفاده کنید. . وقتی وسایل اضافی را جمع می کنید یا دورمی ریزید. از این همه فضای ایجاد شده لذت خواهید برد و حتی تعجب خواهید کرد. یک فضای مرتب و باز استرس و اضطراب را نابود می کند. و به شما آرامش و شادی می بخشد. شما با مرتب کردن و از بین بردن شلوغی های اطراف خانه می توانید. شلوغی های ذهنی خود را نیز نابود کنید.

رفع بی نظمی ها در خانه
یکی از راه های ایجاد انرژی مثبت در خانه رفع بی نظمی هاست
3. از لامپ نمک هیمالیا استفاده کنید
من مدتی است چراغ نمک هیمالیا دارم ، اما متوجه شده ام که اخیراً محبوبیت آنها افزایش یافته است. این خوب است زیرا پیدا کردن آنها آسان تر می شود. و من فکر می کنم هر کس باید صاحب یکی باشد. این لامپ ها از نظر زیبایی بی نظیر هستند و نگاه کردن به چیزهای زیبا ما را خوشحال می کند.

نوری که از لامپ های نمک هیمالیا ساطع می شود لطیف و آرامش بخش است. و از آنجا که نوری به رنگ کهربایی دارند. به عنوان لامپهای کم نور یا شب خواب عالی عمل می کنند. و اغلب این لامپ ها با هر دکوراسیونی سازگاری دارند.

لامپ های نمک هیمالیا فراتر از ظاهر خوب هستند. وظیفه ی اصلی آنها تصفیه هوا است. نمک مولکول های آب را جذب می کند. بنابراین، چراغ نمک هیمالیا آب را از هوا جذب می کند، که می تواند حاوی قارچ ، باکتری و مواد آلرژی زا باشند.

این آلاینده ها در داخل چراغ نمک به دام می افتند در حالی که بخار آب بدون تمام مواد مضر به داخل اتاق بازگردانده می شود. همانطور که گرمای لامپ رطوبت بیشتری را جذب می کند. چرخه ادامه می یابد. بنابراین اگر آلرژی دارید. استفاده از این لامپ ها برای شما ضروری است.

4.همیشه تعدادی گلدان با گل های طبیعی در خانه داشته باشید
گلها باعث تقویت خلق و خوی می شوند. رنگهای روشن ، مانند صورتی ، نارنجی یا زرد ، باعث افزایش انرژی و تمرکز می شوند. رنگ های سرد ، مانند آبی احساسات آرامش بخش و مثبت را تقویت می کنند. یکی از راه های افزایش انرژی مثبت در خانه استفاده از گل های طبیعی در خانه است.

گلهای خود را در مناطقی قرار دهید که اغلب آنها را می بینید. مانند آشپزخانه، اتاق نشیمن یا اتاق خواب. بسیاری از گیاهان مانند پیچک انگلیسی ، زنبق و نخل بامبو به تصفیه ی هوا کمک می کنند. گلهای تازه نیز دارای خواص معطر و درمانی هستند ، مانند فواید روغنهای اساسی.

من عاشق بوی گل رز تازه هستم ، بنابراین داشتن یک گلدان از آنها روی میز آشپزخانه به ایجاد یک محیط آرام کمک می کند. اگر این کار برایتان امکان پذیر نیست می توانید از گل های مصنوعی با ظاهر کاملا طبیعی استفاده کنید. که اثر بخشی خوبی دارند.

استفاده از گل طبیعی برای افزایش انرژی مثبت در خانه
استفاده از گل طبیعی برای افزایش انرژی مثبت در خانه
5. تزئینات زیبا و الهام بخش استفاده کنید
خانه خود را با وسایلی تزئین کنید که شما را خوشحال می کند. تزئینات دیوار با جملات زیبا مانند “زندگی کن ، بخند ، عشق بورز” . “رویای خود را زندگی کن” یا دیگر نقل قول های الهام بخش ، احساسات مثبتی به هر اتاق می بخشد.

تصاویر الهام بخش، نقل قول ها، یا تصاویر خانواده و دوستان، همه تأثیر مثبت دارند. خانه ی شما نماینگر سلیقه و وجود خود شماست. بنابراین آن را طوری طراحی کنید که به خوبی نمایانگر شما باشد. یکی از راه های افزایش انرژی مثبت در خانه استفاده از تابلو و وسایل زیبا و الهام بخش است.

استفاده از تصاویر الهام بخش برای افزایش انرژی مثبت در خانه

6. پخش موسیقی روح انگیز
وقتی در خانه تنها هستم نمی توانم سکوت کامل را تحمل کنم. من عاشق نواختن موسیقی ملایم در پس زمینه ، مخصوصاً سازهای سنتی هستم. هر موسیقی ای را که باعث می شود احساس شادی و انرژی کنید ، پخش کنید. سکوت هم خوب است. اما گاهی نیاز به نشاط و انرژی داریم. یکی از راه های افزایش انرژی مثبت در خانه استفاده از موسیقی شاد است.

موسیقی این نیاز مارا رفع می کند. در صورت لزوم یک لحظه سکوت کنید تا روز خود را بازتاب دهید. سپس آهنگهای شاد را پخش کنید. در پایان روز ، خانه شما باید مکانی شاد باشد و فقط شما می دانید چه چیزی شما را خوشحال تر می کند. بله ، حتی اگر این بدان معناست که یکی از این موارد را برای اتاق نشیمن خود تهیه کنید.

منبع شیک و پیک

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.